Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2643 |
Strona 10 z 17 |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 16:50 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
no chyba dla motocykistów trzeba będzie robić ankiety np dla mnie idea V2 była: chopper i cruiser a "plastiki" do zwykłych klas mi z tyłu hamulce nie są potrzebne bo one i tak tylko stabilizują tor hamowania i w zasadzie efektywnie nie hamują jest jeszcze sporo czasu na ostateczna wersję regulaminową, chyba będzie potrzebna ankieta, którą spróbuję zaraz uruchomić |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:03 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
ankiety już działają, zapraszam do głosowania |
Autor: | CzeX [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:06 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Głosować mogą tylko zawodnicy, którzy robią czasy poniżej 10s |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:15 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
mogą głosować wszyscy chętni, dajmy się wypowiedzieć też ogółowi |
Autor: | CzeX [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:41 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
To był taki żarcik sytuacyjny |
Autor: | Roberto [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 18:01 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Spoko. Jak się publika dowie że jeździmy bez hamulców w polskich realiach torowych to przynajmniej będzie miał nam kto brawo bić na rozdaniu nagród. Tylu ich bedzie przychodzić bo może coś ..................................... |
Autor: | CzeX [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 18:11 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
W zeszłym sezonie większość czołowych zawodników jeździła bez tylnego hamulca, może dlatego była taka duża frekwencja na finale w Lublinie |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 18:23 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
ponieważ zostałem mailowo "zaatakowany" tematem o długi wahacz to macie jeszcze trzecią ankietę na ten właśnie temat |
Autor: | Rataj [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 18:44 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Czy klasa wyżej od Moto Ex. oznacza King of Moto? |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 20:03 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
nie, maksymalnie moto extreme |
Autor: | Roberto [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 20:21 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Czyli 600-tki z przedłużonym wahaczem pojadą z 1000-cami tak? |
Autor: | OZ [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 20:23 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
teoretycznie wg. jednej z propozycji z ankiety 600/750 z długim wahaczem może jechać z 1000 na seryjnym wahaczu w jednej klasie ale ankieta nie jest zakończona więc jej końcowy efekt jest nieznany |
Autor: | Roberto [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 20:52 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
No jestem ciekawy jaki ambaras wyjdzie z tych ankiet |
Autor: | DominiQzx12 [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 22:58 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Wynik bedzie inny a na imprezie bedzie jeszcze inaczej a tam.. nie lepiej będzie jak zostanie tak jak było? i zamieszania nie bedzie? poprzez kombinacje to mozna tylko namieszać i nic pozytywnego nie wyniknie.. co do ankiet jeden zagłosuje a 5 nie i będa pretensje do "Batorego" |
Autor: | Judge_Dread [ poniedziałek, 10 stycznia 2011, 23:30 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Ankiety sa moim zdaniem troche na wyrost bo moze kliknac w nie kazdy i nie koniecznie ktos kto ma pojecie o motocyklach. Dodatkowo ankieta ma zamysl niezly tylko nie do konca poprawne informacje, osobiscie nie spotkalem sie z podwojna tarcza hamulcowa z tylu , co nie oznacza iz takich nie ma. Niektore motocykle fabrycznie maja tylko jedna tarcze z przodu i jedna z tylu. Zapis bardziej powinien tyczyc sie fabrycznego ukladu hamulcowego lub zmodyfikowanego na bardziej wydajny. Do badosa uzasadnie Ci dlaczego ja jestem za tym ze hamulec w motocyklu musi byc przedni jak i tylny sprawny a to z przyczyn tylko i wylacznie bezpieczenstwa. Wystarczy ze w czasie wyscigu przy 250-300 km/h strzeli Ci przewod hamulcowy, poluzuje Ci się śruba od zacisku itd.... Wyciek płynu oznacza dla Ciebie na krotkim dystansie gdzie bedziesz mial np ostrzejszy luk, koniec toru, piach, trawe cokolwiek GLEBE w najlepszym przypadku obcierki. Hamulec tylny w motocyklu jest hamulcem bezpieczenstwa i wspomagajacym, pozwala Ci uratowac sie na wypadek awarii przedniego hamulca. Doswiadczylem tego na sobie i nie zycze nikomu takich wrazen i nie wyobrazam sobie predkosci 280km/h i pojedynczej tarczy z przodu czy braku tylnego. Oczywiscie zapomnialem dodac iz hamulec przedni i tylny w motocyklu to dwa niezalezne systemy hamowania, jak jeden strzeli drugi ratuje. Przypomne iz nie jezdzimy po drag stripie gdzie asfalt jest rowny i przyczepny jak stol, gdzie za czyms co przypomina motocykl najczesciej rozwija sie spadochron itd itd... Warunki mamy jakie mamy i trzeba sie do nich dostosowac z mysla o wlasnym BEZPIECZENSTWIE. Chcesz zrzucic kilka KG, kup lekkie kola, lekkie kompozytowe czesci do motocykla ale pomysl o swoim zyciu. To nie jest tani sport i kwestie BEZPIECZENSTWA nie powinny podlegac pod ANKIETY ! Zycie jest JEDNO i nie ma zartow to nie sa predkosci typu 40 km/h.... |
Strona 10 z 17 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |