Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 17 września 2006, 23:47 
Offline

Dołączył: środa, 13 września 2006, 21:58
Posty: 39
Lokalizacja: k.Opola
porscheee napisał(a):
13.5 to przesada mysle ze 12.5 byloby ok,a co do ilosci aut w treet trzeba cos zrobic mysle ze kazdy kto zroil ponizej 15 moglby przyjezdzac w slepo ze starym numerem a jezeli nowy to do jakiejs godz lub duzo wczesniej wyslac zgloszenie
naprawde to ze nie bylo finalow street to byl wielki cios od sss dla zawodnikow czekalismy na tym parkingu kilka godz ,nie wspomnac o braku wynikow klasy np turbo+ street bo tusz w drukarce sie skonczyl i ktos do careful mosial pojechac,najpierwsz czekasz 3 godz na wyniki a potem sie dowaidujesz ze nie jedziesz,szykujesz miesiac auto na final wstajesz o 4 rano jedziesz 4 godz spedzasz 10 godz na lotnisku czekasz na rozdanienagrod do 20 i miales tylko 2 przejazdy za cene wstepu taka sama co inni tylko dlatego ze jechali w drag,moze by motocykle zrobic w innym dniu to tez roziwazanie

Racja nawet za głupią wode by się umyć trzeba było zapłacić 5 zeta !!!

_________________
*****SZUKAM SPONSORA*****

CC 1.2cm, 8v
ET+RT =15.449 (0.711) - 16.160
15.480 (0.647) - 16.127


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 12:15 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 maja 2004, 13:20
Posty: 14
Lokalizacja: zazwyczaj z banku
OZ napisał(a):
planowac mogą tylko nie pojadą wtedy w street,

ogólnie co do klas street to musimy przeanalizować Bemowo, pierwszym pomysłem jaki się nasuwa jest ograniczenie ilościowe aut w każdej z klas na zasadzie kto wcześniej przyjedzie ten jedzie plus "dzikie karty" dla najlepszych którzy już jeździli, w szczególności dotyczy to klasy profi, która trwała chyba 2 godziny, to tak na gorąco


Jak sie ograniczy do 16 samochodow to cale zawody mozna systemem pucharowym rozegrac. A "rozstawienie" wykonac na podstawie najlepszego czasu w sezonie.

Rozdawanie dzikich kart na podstawie kto pierwszy przyjedzie to jakis dziwny pomysl jak na MP...

I mysle ze sprawdzanie sobie czasow w seryjnych furach powinno sie odbywac na innych imprezach... dopuszczqal bym tylko tych co maja szanse zawalczyc

PS przez ponad rok jezdzilem bez kanapy w subaru i w zyciu by mi nie przyszlo do glowy ze to DRAGOWY samochod. Mistrzostwa Polski dla tych ktorzy nie sa w stanie ogarnac tematu wyjecia tylnej kanapy :)

_________________
12.08 ET
Skoda Diagtronik Pickup TDI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 12:18 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
kolejność przyjazdu nie ma nic wspólnego z dziką kartą, kolejność przyjazdu dotyczy osób które jej nie będą miały, dziką kartę otrzymają zawodnicy, którzy już jeździli i pokazali że są ponadprzeciętni

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 12:53 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
coś ze street trzeba zrobić bo stworzylismy jkalse dla seryjnych aut, które nie maja nic wpsólnego ze ściganiem. A miała to być kalsa dla mocnych samochodów jeżdżących po ulicy (np integra Dino)

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 15:33 
Offline

Dołączył: niedziela, 5 września 2004, 12:26
Posty: 484
Lokalizacja: Warszawa/Ostrołęka
W takiej postaci klasy STREET nie mogą być jak teraz... :? Nawet jakby był na to czas - czyt. impreza 2 dniowa, to kto przyjdzie oglądać te seryjne auta :?:
Wniosek nasuwa się jeden - za dużo jest klas STREET.
Ja rozumiem, że stworzyło się po to te klasy aby przyciągnąć innych ale jeśli tak dalej będzie to przyciągnięcie seryjne auta własnym kosztem - oni zapłacą za start, a SSS straci widzów, pieniądze jakie oni dają itd. itp.

DRAG niech zostanie jak jest - póki co przez te 3 lata się sprawdził i jeśli STREET by nie weszło to podejrzewam, że SSS by nie upadło i dalej miało się dobrze, a zawodnicy by się znaleźli. I "maluchy" mają tak jak mieli swoje MINI i MINI+.

Trzeba wyjść z założenia, że STREET jest dodatkiem. Dodatkiem dla szybkich, ulicznych aut. I wychodząc z takiego założenia stworzyć max. 3 klasy. FWD, RWD i AWD.
I nie patrzeć na to, że Vectra będzie jeździć z Camaro, że Seicento z CRXem itd. itd. bo...
...choćby skały srały to nigdy wszystkich nie uszczęśliwi, bo wszyscy chcieliby pucharki.

Przy takim podziale w klasach STREET wciąż będą wygrywać szybkie, mocne i przede wszystkim ULICZNE auta, przejazdy będą widowiskowe i kibice szczęśliwi. Tym samym jeśli ktoś będzie chciał przyjechać dla sprawdzenia czasu również będzie mógł polecieć z kreski i przecież może ścigać się z drugim takim właścicielem auta, które ma zbliżone osiągi.
Bo co jak co ale jak ktoś z czasem 16 sekund staje na najwyższym miejscu na podium to tylko świadczy o randze imprezy :roll:

Jakoś w innych sportach jak ktoś nie ma możliwości (auta, kajaku czy mięśni), talentu czy po prostu nie umie szybko biegać ani skakać o tyczce, to potrafi się pogodzić z tym, że nigdy nie stanie na podium w tym sporcie...
...a w przypadku 1/4 mili to wszyscy są urodzonymi zwycięzcami, czy to z mocnym autem czy bez :roll:

_________________
'(...)każde zagadnienie można rozpatrywać z dwóch punktów widzenia i każdy z nich może być słuszny. Jeśli więc masz wyrobioną na temat czegoś jednoznaczą opinię, świadczy to o tym, że nie znasz wszystkich faktów' J.Clarkson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 17:06 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 3 września 2006, 13:21
Posty: 747
Lokalizacja: Wołomin
klonek78 napisał(a):
tylko znów dojdzie do sytuacji, że ktoś przyjedzie polonezem, które nie przejdzie BT dla street, to stwierdzi że skoro jechał 200km to sobie chociaż w dragu wystartuje, bo akurat ma licencję. uważam po prostu że skoro powstały klasy street to drag powinien być bardziej zawodowy (czyli niestety mniej dostępny dla zwykłego Kowalskiego, który nie wie co ze sobą zrobić w wolną sobotę)


Nie wydaje mi sie zeby zwykly "Kowalski" niemajacy co robic w sobote posiadal licencje.


klonek78 napisał(a):
weźmy pod uwagę inni, ale dość bliski sport samochodowy, jak np. rajdy. przecież żeby dostać licencję rajdową i wystartować w WRC to nie wystarczy kupić pierwsze lepsze WRX STi.... zaczyna się chyba od KJS niemal seryjnym autem, zdobywa punkty itd. i tak zaczyna się cała droga. wydaje mi się że podobnie powinno być z 1/4 skoro wprowadzono klasy street, które powinny być swego rodzaju drogą do startów w klasach drag


Czyli zmienimy regulamin i kazdy kto ma wybebeszone auto moze sobie je wsadzic bo na poczatku moze jechac tylko w street, ewentualnie moze sobie kupic inny samochod lub sprobowac ze swojego drag`a z powrotem zrobic street`a zakladajac ze jeszcze jest to mozliwe. Po czym jak juz troche osiagniec bedzie mial na swoim koncie moze jeszcze raz wywalic wszystkie bebechy lub odkurzyc i odrdzewic starego drag`a i wyjechac nim na zawody.
Jakos mi sie to nie widzi.... ale ja astegmatyzm mam wiec moze tak musi byc :lol:

_________________
KTP
>>>Type<<<
Wyczynowa obsługa krótkofalówki :)

http://rent2rent.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 20:11 
Offline

Dołączył: środa, 30 sierpnia 2006, 22:00
Posty: 15
Lokalizacja: Elbląg
Type napisał(a):
Czyli zmienimy regulamin i kazdy kto ma wybebeszone auto moze sobie je wsadzic bo na poczatku moze jechac tylko w street, ewentualnie moze sobie kupic inny samochod lub sprobowac ze swojego drag`a z powrotem zrobic street`a zakladajac ze jeszcze jest to mozliwe. Po czym jak juz troche osiagniec bedzie mial na swoim koncie moze jeszcze raz wywalic wszystkie bebechy lub odkurzyc i odrdzewic starego drag`a i wyjechac nim na zawody.
Jakos mi sie to nie widzi.... ale ja astegmatyzm mam wiec moze tak musi byc :lol:


oczywiście amnestja dotyczłaby zawodników z lat poprzednich, ale każdy nowy zestaw (kierowca+auto) powinno zaczynać od street i tam pokazać co umie. uważam że skoro są już klasy street to czas żeby klasy drag stały się klasami stricte zawodowymi i już niestety nie dla każdego. rośnie wtedy prestiż klasy drag, sponsorzy pewnie chętniej pogadają z kimś kto wszedł do klas dragowych bo będzie rokował większe nadzieje na to że coś osiągnie.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 21:41 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 maja 2004, 13:20
Posty: 14
Lokalizacja: zazwyczaj z banku
klonek78 napisał(a):
oczywiście amnestja dotyczłaby zawodników z lat poprzednich, ale każdy nowy zestaw (kierowca+auto) powinno zaczynać od street i tam pokazać co umie. uważam że skoro są już klasy street to czas żeby klasy drag stały się klasami stricte zawodowymi i już niestety nie dla każdego. rośnie wtedy prestiż klasy drag, sponsorzy pewnie chętniej pogadają z kimś kto wszedł do klas dragowych bo będzie rokował większe nadzieje na to że coś osiągnie.....

Ale zdrowy nonsens :)

czyli zeby zaczac sie scigac sie w normalnej klasie samochodem przygotowanym do tego trzeba zrobic krok w tyl, kupic drugie auto, przygotowac do street, wykazac sie z seryjnymi lanosami, nastepnie pozbyc... :twisted:

jeszcze troche takich hardcorowych pomyslow a przemysl porno sie bedzie musial wyniesc z internetu ;)


poza tym co do k..wa jest klasa zawodowa? To sa Mistrzostwa Polski i samochod w klasie street tak samo dostanie puchar za pierwsze miejsce i zostanie pokazany w telewizji wiec oczywiscie tez mozna go "sprzedac" sponsorowi, co za tym idzie klasy street tak samo moga byc i pewnie zostana zdominowane przez "fabrycznie" zmodyfikowane samochody, i to przy duzo mniejszych nakladach. I tak samo polowa "zapalencow", o ktorych stowarzyszenie tak dzielnie walczy, przestanie sie scigac bo nie maja ZADNYCH szans.

IMHO klasa street to jakis gigantyczny krok w tyl. Na bemowie ostatnim pierwszy raz w historii udalo mi sie z nudow zasnac, czekajac na swoje finaly. Wstalem dopiero na T+. Jestem pelen podziwu dla ludzi przy barierkach ze tak dzielnie to zniesli... napewno do tej pory strasznie zaluja ze nie mogli obejrzec finalowych pojedynkow klas street :twisted:

Jezeli wszyscy maja miec rowne szanse dajmy wszystkim takie same samochody. Oczywiscie z seryjnym wnetrzem :) A jezeli probujemy zrobic cos ciekawego to na poczatek wywalic wolnossacy motloch

_________________
12.08 ET
Skoda Diagtronik Pickup TDI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 22:05 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
jak sie na tym zastanowić na spokojnie po doświadczeniach bemowa to muszę zmienić swoje podejście do klas street i drag na przyszły sezon:

należałoby zrobić 3-5 klas street
FWD z doładowaniem
RWD z doładowaniem
FWD N/A
RWD N/A
AWD z doładowaniem
z ograniczeniami technicznymi (mniej więcej) jakie są w tej chwli a klasy drag pozostawić jakie były w tym sezonie (ewentualnie wypisać V8 z profi plus) skoro wszyscy zawodnicy z klas drag MP, które miały być zlikwidowane są temu przeciwni, w ten sposób wilk syty i owca cała bo:
- nie zmarnujemy nakładów dotychczasowych zawodników "słabszych" klas w drag
- rywalizacja w street będzie polegała na wyścigach na prawdę szybkich aut streetowych (M3, hondy turbo itd) i to będzie ciekawe
- nie zabraknie czasu na całe zawody
- jezeli ktoś będzie chciał startować małym autem to może go dłubać do "małej" klasy drag
- zapewniamy kontynuację tytułów

z punktu widzenia widza na zawodach lepiej jest oglądać mini+ z osiągami seryjnego M3 niż 20 razy street auto w mini+ street i lepiej spokojnie pooglądać eliminacje M3 w profi plus street niż oglądać 18.XX w wykonaniu seryjnego uno

jedyna zmiana w drag :
T+ - RWD doładowane
Maxi - AWD doładowane

w polskich warunkach lotniskowych ośki nie mogą walczyć z AWD w tej samej klasie

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 22:14 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Jedyny sensowny pomysł na podział street/drag wyszedł od GS'a:
gs napisał(a):

klasy street to dokładnie to co było do tej pory czyli:

mini
mini+
profi
profi+
diesel
turbo
turbo+
Maxi

do tego dosponsorował bym drugą ligę i zrobiłbym eliminacje wszystkich streetowców na imprezach tj Szymany,MotoKopytko itd,tak co by na MP było Max 20 aut w klasie

ale wprowadził bym zakaz sportowego paliwa,plastikowych szyb,opon bez bierznika.Do tego wprowadziłbym limit 11s
ale swapy,brak tapicerki,wszelkie nowatorskie rozwiązania mile widziane , auta te musiały by spełnaić "polskie" normy dopuszczające je do ruchu-przegląd i ubezpieczenie oc i nw

klasy drag to
RWD
RWD+
AWD
FWD
FWD+

pod warunkiem że uzbiera się min 6 zawodników z licencją


Wymaga to jeszcze doprecyzowania, ale raczej w związku z dopuszczeniem większych modów w Drag niż z ograniczaniem street

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 22:19 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
no to akurat ja wolę odwrotnie z powodów, które wymieniłem wyżej

poza tym podział na 5 klas drag wyszedł od Purchawy i Darksmile bo gs chciał tylko trzech, chyba że zmienił zdanie, po drugie nie ma to chwilowo żadnego znaczenia bo nie można wpływać na klasy, w których nie ma się zamiaru startować w następnym sezonie :D

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 22:29 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
OZ napisał(a):
w polskich warunkach lotniskowych ośki nie mogą walczyć z AWD w tej samej klasie


Z tych samych powodów odzieliłbym w Street AWD od RWD.

Generalnie w street ograniczenia: wnętrze, opony z bieznikiem, zwykłe paliwo.
Drag większe modyfikacje niż dotychczas, ale z odpowienimi normami bezpieczeństwa.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 22:29 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
grzenio, street już jest oddzielony :D
w MP nie mogliśmy tego zrobić w trakcie sezonu

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Ostatnio edytowano poniedziałek, 18 września 2006, 22:30 przez OZ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 22:30 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
W każdym razie, ograniczenia klasy street to IMHO tylko opony, szyby, paliwo, za to w klasie drag dopuszczamy cięcie podłogi, modyfikacje podłużnic, mocowania zawieszenia itp pod warunkiem stosowania klatki czy roll cage. Ustalamy dla jakich modów wymagamy pełnej klatki przejmującej rolę nośną i kiedy trzeba stosować kombinezon i system gaśniczy (to bardzo duże wydatki i trzeba do tego podejść dając szansę zawodnikom garażowym z małym budżetem). Może dopuścić ciekawsze paliwa? (nitrometanol)

Generalnie trzeba się maksymalnie zbliżyc do NHRA, z odpowiednimi uproszczeniami bo na 70-stronicowy rulebook jest jeszcze za wcześnie.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 18 września 2006, 23:46 
Offline

Dołączył: środa, 30 sierpnia 2006, 22:00
Posty: 15
Lokalizacja: Elbląg
Wolff napisał(a):
klonek78 napisał(a):
oczywiście amnestja dotyczłaby zawodników z lat poprzednich, ale każdy nowy zestaw (kierowca+auto) powinno zaczynać od street i tam pokazać co umie. uważam że skoro są już klasy street to czas żeby klasy drag stały się klasami stricte zawodowymi i już niestety nie dla każdego. rośnie wtedy prestiż klasy drag, sponsorzy pewnie chętniej pogadają z kimś kto wszedł do klas dragowych bo będzie rokował większe nadzieje na to że coś osiągnie.....

Ale zdrowy nonsens :)

czyli zeby zaczac sie scigac sie w normalnej klasie samochodem przygotowanym do tego trzeba zrobic krok w tyl, kupic drugie auto, przygotowac do street, wykazac sie z seryjnymi lanosami, nastepnie pozbyc... :twisted:

jeszcze troche takich hardcorowych pomyslow a przemysl porno sie bedzie musial wyniesc z internetu ;)


poza tym co do k..wa jest klasa zawodowa? To sa Mistrzostwa Polski i samochod w klasie street tak samo dostanie puchar za pierwsze miejsce i zostanie pokazany w telewizji wiec oczywiscie tez mozna go "sprzedac" sponsorowi, co za tym idzie klasy street tak samo moga byc i pewnie zostana zdominowane przez "fabrycznie" zmodyfikowane samochody, i to przy duzo mniejszych nakladach. I tak samo polowa "zapalencow", o ktorych stowarzyszenie tak dzielnie walczy, przestanie sie scigac bo nie maja ZADNYCH szans.

IMHO klasa street to jakis gigantyczny krok w tyl. Na bemowie ostatnim pierwszy raz w historii udalo mi sie z nudow zasnac, czekajac na swoje finaly. Wstalem dopiero na T+. Jestem pelen podziwu dla ludzi przy barierkach ze tak dzielnie to zniesli... napewno do tej pory strasznie zaluja ze nie mogli obejrzec finalowych pojedynkow klas street :twisted:

Jezeli wszyscy maja miec rowne szanse dajmy wszystkim takie same samochody. Oczywiscie z seryjnym wnetrzem :) A jezeli probujemy zrobic cos ciekawego to na poczatek wywalic wolnossacy motloch


prędzej czy później jak w każdym innym sporcie i tak do takiego podziału dojdzie. możliwe że jeszcze za wcześnie na taki krok, ale jakiś kierunek i cel trzeba wyznaczyć i konsekwentnie krok po kroku to realizować.

zgadzam się też że forma w jakiej się odbyło wrześniowe bemowo jest conajmniej dziwna. ja jechałem w klasie street z astrą która jechała w dragu i pomimo że za czwartym razem dopiero wbiłem trzeci bieg to wyprzedziłem ją chyba o 100m na mecie. i chodzi mi właśnie o wyławanie takich perełek głównie z klas drag.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron