Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 11:53 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Dla kazdego coś miłego. Kto będzie walczył z czasem i o MP zostanie w drag, dla aut prawie seryjnych będzie street i rywalizacja prawie uliczna. Składanie z auta drag auta do street jest absurdalne i wbrew pozorom bardzo trudne ale oczywiście możliwe. Pozostaje pytanie czy opłaca się pogorszyć osiagi (psując dotychczasowe modyfikacje) i jeździć w street odrzucając slicki czy też jeździć w drag. To już będą indywidualne decyzje zawodników, ja nie wracam S4 do street, to technicznie niemożliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 13:23 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Watpie by byl odplyw aut , teraz i tak te auta co beda drag , nie maja konkurencji sposrod aut , ktore beda w street . Razem kwalifikacje a potem finaly dla street i drag . Dla sponsora bardziej bedzie sie liczyc startowanie w klasie drag i zdobycie MP niz pucharka SSS , wiec ludzie beda samoistnie sie dzielic , a jak nawet zacznie brakowac drago wozow to zawsze bedzie zabawa bo beda streetowcy :twisted: Wiele osob nie startuje bo nie widzi sensu konkurowania z autem 10-50x bardziej doinwestowanym , a takto przyjada zobacza jaka frajda i moze zacznie sie to rozkrecac i doprowadzi do budowy profi toru , zwiekszenia imprez ulicznych w miastach ... sie rozmarzylem :oops: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 16:18 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 11 lipca 2006, 11:07
Posty: 612
Lokalizacja: Wołomin
Jak dla mnie malo czytelny jest zapis:

10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce


Co z zawieszeniem? Chyba kazdy samochod ma... Troche sie czepiam, ale wiem jak jest na zawodach, gdy koles podjezdza na start, cos sie okazuje ze jest nie tak i tu nagle bajzel sie robi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 22:18 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
syncro napisał(a):
jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto

No właśnie i tu jest różnica bo ja nie poświęcę nawet minuty, normalnie to trwa chwilę jak muszę założyć slicki.

Zastanawiam się czy tylko warto pogorszyć swoje czasy przez starty na zwykłych oponach :roll: .
Z drógiej jednak strony przy braku sponsora i sensownych nagród lepiej jeździć wolniej oszczędzając przeniesienie napędu.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 16:51 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 lipca 2006, 16:35
Posty: 5
Lokalizacja: biala podlaska
freestyler napisał(a):
a co np jak ktos zamiast kanapy z tyłu ma zabudowe car audio z ciezkimi glosnikami i wzmacniaczami ma jezdzic w dragu?

wiele jest takich aut i bym je dopuscił do klasy street...

pozdrawiam


no wlasnie ma racje ten facet

_________________
~~tajfun wymiata~~


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 18:24 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
mówisz masz :D

ogólnie klasy street zostana prawdopodobnie wypróbowane w toruniu, info na ten temat będzie po imprezie w pruszczu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 18:35 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
15. Możliwość zastąpienia tylnej kanapy sprzętem audio

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

juz widzę ten tabun samochodów bez kanapy (waga ok 40kg :roll: ) a zamiast tego mega lekka skrzynka audio na całą przestrzeń z tektury i w niej głośnik 13cm :lol: no i kto się przyczepi wkońcu zabudowa audio :lol: no i tłumaczenie własciciela ze takie audio a nie inne bo on lubi wysublimowany i perfekcyjny dźwięk trójkąta akustycznego i tylko tak zabudowany głośnik moze oddac w 100% jego dźwięk realistycznie, a ze zmasy zszedł 38kg no cóż CA jest lżejsze od kanapy

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 19:46 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 lipca 2006, 19:41
Posty: 5
Lokalizacja: Bytom i Kraków
Dobry pomysł ze zdublowaniem klas z DRAG.

Co do punktu 15 nie jestem pewien czy nie będzie on furtką do pewnych nadużyć.

Ja mam jeszcze pytanie co z felgami/kołami czy będzie to jakoś unormowane, czy pełna dowolność jak w DRAG czyli przód powiedzmy 195 mm szerokości, tył 145 mm :roll: ?

_________________
IKSIU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 20:58 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 13:26
Posty: 18
Lokalizacja: z cento
gn11.wasyl napisał(a):
15. Możliwość zastąpienia tylnej kanapy sprzętem audio

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

juz widzę ten tabun samochodów bez kanapy (waga ok 40kg :roll: ) a zamiast tego mega lekka skrzynka audio na całą przestrzeń z tektury i w niej głośnik 13cm :lol: no i kto się przyczepi wkońcu zabudowa audio :lol: no i tłumaczenie własciciela ze takie audio a nie inne bo on lubi wysublimowany i perfekcyjny dźwięk trójkąta akustycznego i tylko tak zabudowany głośnik moze oddac w 100% jego dźwięk realistycznie, a ze zmasy zszedł 38kg no cóż CA jest lżejsze od kanapy

pzdr


no to chiba w street bendem
własnie se kupilem wzmaka i skrzyneczke i trza ładna zabudowe zrobic
waga kanpay 19kg waga sprzetu ok 30kg +zabudowa :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 21:10 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
darksmile napisał(a):
Hoosier się nie nadaje. Zaczynam odnosić wrażenie-drogi czarowniku-że na siłę chcesz stworzyć regulamin, który pozwoli Ci wygrywać :roll:

Do czego się nienadaje?? ]
Jak karzdy podaje swoje propozycje... a swoją drogą to na wygrywanie musiał bym jeszcze powalczyć z silnikiem ze swoim 4-ro pakiem niewiele moge zdziałać z M-3 ale może już niedługo...
darksmile napisał(a):
Ja bym swapy ograniczył nie tylko do występujących w danym modelu al również w tym samym roku produkcji.

To może wogule podzielmy klasy na roczniki samochodów :?:

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 21:12 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Grzenio napisał(a):
To zajebiście :? .
Moje zwykłe drogowe BFGoodrich 315/35ZR17 mają homologację zaczynającą się od 25, czyli dupa nie spełnia normy europejskiej.


No to musimy powalczyć od dopisanie opon dopuszczonych do ruchu(z bierznikie) w np. USA... :twisted:

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 21:14 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
syncro napisał(a):
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej
jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto
powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?
idac tym sladem dochodzimy do tego ze kazde auto ktore obecnie jezdzi w dragu moze pojechac w klasie street po kilku dniach pracy przy nim
regulamin musi to uniemozliwic
i niechodzi o tytuly (o ktore de facto bedzie ciezko bo bedzie po kilka aut w klasach dragowych) tylko o liczebnosc w klasie w ktorej startujesz
poprostu niechcialbym sie scigac z 3 rywalami
wole z 30-stoma
swoja droga to wysluchalbym chetnie uwag kierowcow
w koncu to ich show


Wydaje mi sie ż emasz słusznego... może dojść do tego że w klasa "Drag" zostanie po pare samochodów... :evil:

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 21:27 
Offline

Dołączył: wtorek, 1 czerwca 2004, 16:14
Posty: 127
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
andrzejCTR napisał(a):
syncro napisał(a):
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej
jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto
powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?
idac tym sladem dochodzimy do tego ze kazde auto ktore obecnie jezdzi w dragu moze pojechac w klasie street po kilku dniach pracy przy nim
regulamin musi to uniemozliwic
i niechodzi o tytuly (o ktore de facto bedzie ciezko bo bedzie po kilka aut w klasach dragowych) tylko o liczebnosc w klasie w ktorej startujesz
poprostu niechcialbym sie scigac z 3 rywalami
wole z 30-stoma
swoja droga to wysluchalbym chetnie uwag kierowcow
w koncu to ich show




syncro pisząc: powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?, ma rację.

Popaczcie na obecne klasy, zazwyczaj w każdej utworzyła się czołówka, którą tworzą od 2 do ok4-5 auta. Po wprowadzeniu klas Street bardzo prawdopodobne jest, że wszyscy poza tą czołówką przeniosą się do Street, a sama czołówka też jest w stanie się dopasować( jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto)

Dlatego uważam że klasy street powinny zdecydowanie różnić się od klas pro.



A tak bym widział klasy w sezone 2007:


1.MINI w której klasa MINI STREET byłaby nie oddzielną grupą a raczej podgrupą.

Eliminacje przejeżdżałyby wszystkie auta razem (oszczędność czasu), i po eliminacjach zgodnie z wynikami zawodników tworzone byłyby klasyfikacje dla wszystkich aut(MINI), czyli taką klasyfikację OPEN MINI gdzie znajdowały by się wszystkie dopuszczone do startu auta (czyli niby te DRAG i STREET) i drugą klasyfikację dla aut dopuszczonych do STREET.
Pierwsza klasyfikacja (OPEN MINI) wyłania cztery auta które jeżdżą w półfinałach i finale klasy MINI - może się okazać że będą to same auta niedopuszczone do klasy MINI STREET ale może sytuacja pokaże że jakieś auta STREET będą potrafiły konkurować z tymi teoretycznie szybszymi.
Druga wyłania cztery auta STREET które jeżdzą w pół i finałach podklasy MINI STREET.

Reszta klas analogicznie do tego, czyli:

1) MINI a w niej MINI STREET
2) MINI PLUS a w niej MINI PLUS STREET (ja proponuję nazwę MINI TURBO bo dodajemy doładowane w tej klasie a na symbol doładowania bardziej pasuje TURBO tak jak jest pózniej klasa TURBO czyli doładowane ale to tylko kwestia nazewnictwa)
3)DIESEL a w niej DIESEL STREET
4)...
5)...
6)nazwę V8 zmieniłbym na PROFI MAXI a w niej PROFI MAXI STREET
7)...
8)...
9)tutaj też logicznie by było TURBO MAXI a w niej TURBO MAXI STREET
10)i zmaina na KING OF ALL(możecie zaproponować coś innego) a w niej np: 20 najszybszych aut i KING OF STREET (20 najszybszych z klas STREET)

Wydaje mi się że jest to dość przejrzyste i logiczne.


Samochody startują tak jak dotychczas wszystkie w swoich klasach razem.

Sędziowie przy badaniu technicznym oznaczają samochody dopuszczone do klas STREET literką "S".

Taki podział gwarantuję że Syncro i inni nie będą musieli się przenosić do klas STREET i nie będą jezdzić sami.

W poszczególnych klasach dalej będzie się walczyć o TYTUŁ MISTRZA POLSKI(oczywiście kierowcy posiadający licencję PZM) a w klasach STREET o puchar SSS albo coś innego.

Będzie możliwość, że w półfinale klasy spotka się auto STREET (jeżeli będzie na tyle dobrze przygotowane) z autem nie street.


I myślę, że będzie fajnie!!!!!!!!!!


andrzej bardzo dobry zapis, myślę że powinniśmy iść w tym kierunku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 lipca 2006, 21:54 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
nie wiem jeszcze jak z tymi dwoma nazwami ale reszta będzie tak właśnie wyglądać, to logiczne i trzyma się kupy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 07:50 
Offline

Dołączył: środa, 3 sierpnia 2005, 12:52
Posty: 151
aby uniknąć tego o czym pisze Syncro,czyli przejścia połowy samochodów "dragowych"do klasy street po niewielkich przeróbkach i cofnięcia wyścigów w rozwoju trzeba zastosować restrykcyjny regulamin klasy strret dopuszczający naprawdę uliczne,spełniające polskie normy samochody.moim zdaniem najlepsze jest oparcie się na urzędowych warunkach dopuszczenia do ruchu i zaproszenie diagnostów w roli sędziów.będzie to wtredy klasa dla pojazdów którymi można bez obaw o utratę dowodu wyjechać na ulicę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron