syncro napisał(a):
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej
jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto
powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?
idac tym sladem dochodzimy do tego ze kazde auto ktore obecnie jezdzi w dragu moze pojechac w klasie street po kilku dniach pracy przy nim
regulamin musi to uniemozliwic
i niechodzi o tytuly (o ktore de facto bedzie ciezko bo bedzie po kilka aut w klasach dragowych) tylko o liczebnosc w klasie w ktorej startujesz
poprostu niechcialbym sie scigac z 3 rywalami
wole z 30-stoma
swoja droga to wysluchalbym chetnie uwag kierowcow
w koncu to ich show
syncro pisząc: powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?, ma rację.
Popaczcie na obecne klasy, zazwyczaj w każdej utworzyła się czołówka, którą tworzą od 2 do ok4-5 auta. Po wprowadzeniu klas Street bardzo prawdopodobne jest, że wszyscy poza tą czołówką przeniosą się do Street, a sama czołówka też jest w stanie się dopasować( jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto)
Dlatego uważam że klasy street powinny zdecydowanie różnić się od klas pro.
A tak bym widział klasy w sezone 2007:
1.MINI w której klasa MINI STREET byłaby nie oddzielną grupą a raczej podgrupą.
Eliminacje przejeżdżałyby wszystkie auta razem (oszczędność czasu), i po eliminacjach zgodnie z wynikami zawodników tworzone byłyby klasyfikacje dla wszystkich aut(MINI), czyli taką klasyfikację OPEN MINI gdzie znajdowały by się wszystkie dopuszczone do startu auta (czyli niby te DRAG i STREET) i drugą klasyfikację dla aut dopuszczonych do STREET.
Pierwsza klasyfikacja (OPEN MINI) wyłania cztery auta które jeżdżą w półfinałach i finale klasy MINI - może się okazać że będą to same auta niedopuszczone do klasy MINI STREET ale może sytuacja pokaże że jakieś auta STREET będą potrafiły konkurować z tymi teoretycznie szybszymi.
Druga wyłania cztery auta STREET które jeżdzą w pół i finałach podklasy MINI STREET.
Reszta klas analogicznie do tego, czyli:
1) MINI a w niej MINI STREET
2) MINI PLUS a w niej MINI PLUS STREET (ja proponuję nazwę MINI TURBO bo dodajemy doładowane w tej klasie a na symbol doładowania bardziej pasuje TURBO tak jak jest pózniej klasa TURBO czyli doładowane ale to tylko kwestia nazewnictwa)
3)DIESEL a w niej DIESEL STREET
4)...
5)...
6)nazwę V8 zmieniłbym na PROFI MAXI a w niej PROFI MAXI STREET
7)...
...
9)tutaj też logicznie by było TURBO MAXI a w niej TURBO MAXI STREET
10)i zmaina na KING OF ALL(możecie zaproponować coś innego) a w niej np: 20 najszybszych aut i KING OF STREET (20 najszybszych z klas STREET)
Wydaje mi się że jest to dość przejrzyste i logiczne.
Samochody startują tak jak dotychczas wszystkie w swoich klasach razem.
Sędziowie przy badaniu technicznym oznaczają samochody dopuszczone do klas STREET literką "S".
Taki podział gwarantuję że Syncro i inni nie będą musieli się przenosić do klas STREET i nie będą jezdzić sami.
W poszczególnych klasach dalej będzie się walczyć o TYTUŁ MISTRZA POLSKI(oczywiście kierowcy posiadający licencję PZM) a w klasach STREET o puchar SSS albo coś innego.
Będzie możliwość, że w półfinale klasy spotka się auto STREET (jeżeli będzie na tyle dobrze przygotowane) z autem nie street.
I myślę, że będzie fajnie!!!!!!!!!!