Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 16:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 08:48 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 lipca 2006, 19:41
Posty: 5
Lokalizacja: Bytom i Kraków
Co do zaproszenia diagnostów, to wtedy zostanie tylko klasa DRAG - chociażby z tego faktu, że każdy samochód wyprodukowany od 1995 roku powinien mieć katalizator. Wtedy zamiast klas STREET powstaną klasy STOCK.

_________________
IKSIU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 09:28 
1550- to jest potencjalny fuck up na przyszłe lata. Chce nam się sciągac głowice i mierzyć pojemności?


Ostatnio edytowano piątek, 21 lipca 2006, 11:17 przez Bullitt, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 10:16 
Offline

Dołączył: wtorek, 1 czerwca 2004, 16:14
Posty: 127
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Bullitt napisał(a):
1550- to jest potencjalny fuck up na przyszłe lata. Che nam się sciągac głowice i mierzyć pojemności?


bullitt fakt, ale niemozemy eliminować klas które są od pewnego czasu i ludzie dlubią przy swoich 1,5 mimo że np swap wyszedł by taniej i dawał więcej możliwości. nitro też można bardzo ladnie ukryć i też może być fuck up'em

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 11:00 
Offline

Dołączył: środa, 29 września 2004, 15:05
Posty: 110
Pomysł z diagnostami jest jednak mocno średni, ze względu na głośność wydechu i katalizator przede wszystkim. Wtedy ściganie byłoby naprawdę autami seryjnymi, a nie wiem czy to kogokolwiek obchodzi.

A w pełni zgadzam się z Bullitem co do nienaturalności wydzielenie klasy do 1550.

_________________
4TURBO - Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo
Serwisy specjalistyczne - Katowice i Mysiadło k/Warszawy

4T350 - 1:50,982 Tor Poznań
Impreza drag - 9.80 na 1/4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 13:16 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
zmina na pojemność inną niż 1550 krzywdziłaby ludzi którzy dłubią małe silniki, najlepiej gdyby to sami zawodnicy z mini i mini plus chcieli zmiany a na to się nie zanosi, taki podział się sprawdził przez 4 lata i nie ma potrzeby go zmieniać na siłę tym bardziej że dzięki niemu nie mamy w tych klasach rywalizacji samych hond i jest duże pole do popisu dla innych marek,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 20:36 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 13:26
Posty: 18
Lokalizacja: z cento
1)a co ze zmianami stylistycznymi typu "bad look" poszerzanie nadkoli pod szerokie felgi??

2)skoro lampy działajace mają byc to mozna od zderzaka "zimny dolot/rure flex" ciagnac do stożka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 22:10 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
adanus napisał(a):
Bullitt napisał(a):
1550- to jest potencjalny fuck up na przyszłe lata. Che nam się sciągac głowice i mierzyć pojemności?


bullitt fakt, ale niemozemy eliminować klas które są od pewnego czasu i ludzie dlubią przy swoich 1,5 mimo że np swap wyszedł by taniej i dawał więcej możliwości. nitro też można bardzo ladnie ukryć i też może być fuck up'em


Może by tak z partyzanta w Pruszczu ściągnąć pare przewodów podciśniniowych z serwa?? Wydaje mi się że znalazło by się co nieco... hehehe
Ciekawe ile samochodów ma tak ukryty podtlenek :?:

OZ napisał(a):
zmina na pojemność inną niż 1550 krzywdziłaby ludzi którzy dłubią małe silniki, najlepiej gdyby to sami zawodnicy z mini i mini plus chcieli zmiany a na to się nie zanosi, taki podział się sprawdził przez 4 lata i nie ma potrzeby go zmieniać na siłę tym bardziej że dzięki niemu nie mamy w tych klasach rywalizacji samych hond i jest duże pole do popisu dla innych marek,


A "krzywdy w profi+ to nikt nie widzi??

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 lipca 2006, 23:45 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
nikt profi plus nie krzywdzi, v8 i większe zostały wydzielone do innej klasy, pozostaje Ci walka z BMW, w polskich realiach masz z nimi równe szanse a większe doświadczenie więc do boju :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 12:03 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
koliber 111 napisał(a):
aby uniknąć tego o czym pisze Syncro,czyli przejścia połowy samochodów "dragowych"do klasy street po niewielkich przeróbkach i cofnięcia wyścigów w rozwoju trzeba zastosować restrykcyjny regulamin klasy strret dopuszczający naprawdę uliczne,spełniające polskie normy samochody.moim zdaniem najlepsze jest oparcie się na urzędowych warunkach dopuszczenia do ruchu i zaproszenie diagnostów w roli sędziów.będzie to wtredy klasa dla pojazdów którymi można bez obaw o utratę dowodu wyjechać na ulicę.


Może jednak zamiast "bata" przydała by się "marchewka", czyli sensowne nagrody za pódło w klasach Drag.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 14:39 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Grzenio napisał(a):
koliber 111 napisał(a):
aby uniknąć tego o czym pisze Syncro,czyli przejścia połowy samochodów "dragowych"do klasy street po niewielkich przeróbkach i cofnięcia wyścigów w rozwoju trzeba zastosować restrykcyjny regulamin klasy strret dopuszczający naprawdę uliczne,spełniające polskie normy samochody.moim zdaniem najlepsze jest oparcie się na urzędowych warunkach dopuszczenia do ruchu i zaproszenie diagnostów w roli sędziów.będzie to wtredy klasa dla pojazdów którymi można bez obaw o utratę dowodu wyjechać na ulicę.


Może jednak zamiast "bata" przydała by się "marchewka", czyli sensowne nagrody za pódło w klasach Drag.


Popieram , drag o MP,jakies nagrody , street - puchar SSS , bardziej dla zabawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 14:47 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
nagrody w klasach drag będą znane przed sezonem 2007 gdy będzie znany budżet sponsora i będa mogły się jedynie zwiększyć,

czy wolicie kasę, rzeczowe czy mieszane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 15:01 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
OZ napisał(a):
nagrody w klasach drag będą znane przed sezonem 2007 gdy będzie znany budżet sponsora i będa mogły się jedynie zwiększyć,

czy wolicie kasę, rzeczowe czy mieszane?


Ankietke zrob to ludzie zaglosuja , wg mnie mieszane bylyby ciekawe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 15:05 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
moze wycieczka dookola swiata? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 15:14 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
stawiam na kase bo po co np. Xaweremy komplet opon albo olej Lotosa któgo nie użyje, i chyba tak będzie z każdym MP, a tak jakies ładne (czyt. "bogate") pychary i kasa, tak wegług mnie

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 lipca 2006, 15:20 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
uruchomiłem ankietę, głosujcie tam http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t=1226


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do: