Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest niedziela, 28 lutego 2021, 15:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 13:48 
Offline

Dołączył: wtorek, 16 maja 2006, 21:04
Posty: 40
evo napisał(a):
W street będą samochody seryjne

I tu się mylisz - street nie oznacza seryjnych aut. Street to klasa dla ludzi którzy mają podrasowane auto, ale jezdza z audio, calym wnetrzem bo szkoda im rozbierac i wywalac srodek na 2 przejazdy. Mysle ze w street mozemy sie spodziewac aut z moca nawet 600KM - a nie jest to seryjne auto.

Ponawiam pytanie bo nikt mi nie odpowiedzial - co z klimatyzacją? Można wywalić?

_________________
There are no slow cars - there are only slow drivers.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 14:22 
Offline

Dołączył: piątek, 4 listopada 2005, 22:08
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin/W-wa
darksmile napisał(a):
andrzejCTR napisał(a):
7. Wymiana silnika na inny ale występujący w danym modelu danego producenta żeby uniknąć jakiś ciekawych wymysłów. Wiem że zakaz przerabiania podłużnic w dużej części to blokuje ale może tak jak napisałem będzie lepiej.
Ja uważam że samochody z swapami silników nie występujących w danym modelu powinny jezdzić w klasach DRAG.


zgadzam się. Poza tym w pewnym stopniu ułatwi to prace sędziów. Bo w innym przypadku każde auto trzeba brac na "żabę" i sprawdzac podłuznice.

do "przerabiania podłuznic" dodał bym tez zakaz zmiany seryjnych punktów mocowania silnika. Bo ktoś później powie, że nie modyfikował podłuznic tylko przekładał łapy :D


Dokładnie tak! Tylko silniki występujące w danym modelu auta! Jednoznacznie i klarownie, zero dyskusji i protestów przed/po/w czasie zawodów... :D

Wszystkie punkty mocowania silnika, skrzyni i zawieszenia fabryczne!

Skrzynie wystepujące w danym modelu.

Żadnych zmian w konstrukcji nośnej auta - podłużnice, płyta podłogowa, wzmocnienia.

Co do klap tylnych z karbonu - a co z szybami? Chyba jako auto "street" musi mieć wszystkie szyby szklane(fabryczne)...?
I dlaczego karbon tak, a inne materiały nie...czyżby jakieś lobby "karbonowe" za tym stało...? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 14:31 
Offline

Dołączył: piątek, 5 maja 2006, 20:56
Posty: 25
Cytuj:
Co do klap tylnych z karbonu - a co z szybami? Chyba jako auto "street" musi mieć wszystkie szyby szklane(fabryczne)...?
I dlaczego karbon tak, a inne materiały nie...czyżby jakieś lobby "karbonowe" za tym stało...? Wink


Chodzi o to że karbon jest częstym elementem stylizacyjnym auta(przy wiz tuningu obniżenie wagi to efekt uboczny :lol: ) a np: maska z tworzyw sztucznych to bezapelacyjnie próba obniżenia wagi, bo piękności to raczej nie dodaje :wink:

Cytuj:
I tu się mylisz - street nie oznacza seryjnych aut. Street to klasa dla ludzi którzy mają podrasowane auto, ale jezdza z audio, calym wnetrzem bo szkoda im rozbierac i wywalac srodek na 2 przejazdy. Mysle ze w street mozemy sie spodziewac aut z moca nawet 600KM - a nie jest to seryjne auto.


Rzeczywiście nie wszystkie będą seryjne - mój błąd. Nawet te 600hp w street może się trafić.
To nie zmienia faktu że przy połączeniu klas mini street i profi street, samochody, które normalnie trafiłyby do mini street, nie mają szans z samochodami z profi street.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 15:08 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
andrzejCTR napisał(a):
Przy klasie:

Ogólnie mi się podoba. Ja tylko wprowadziłbym zmianę do
Dozwolone modyfikacje:
7. Wymiana silnika na inny ale występujący w danym modelu danego producenta żeby uniknąć jakiś ciekawych wymysłów. Wiem że zakaz przerabiania podłużnic w dużej części to blokuje ale może tak jak napisałem będzie lepiej.
Ja uważam że samochody z swapami silników nie występujących w danym modelu powinny jezdzić w klasach DRAG.



Bez przesady...
Więc według Ciebie jak mam w Mancie 2.2 lub 2.4CIH a jest to taka sama konstrukcja silnika co 2.0CIH i co ważniejsze z tą samą liczbą cylindrów... to już Drag?
Kiedyś na samym początku był zapis o silnikach producenckich, więc może to wstawić?

OZ napisał(a):


5. Opony dopuszczone do ruchu w Polsce/UE ?, nie mogą wystawać poza obrys samochodu


Mam Hosjery dopuszczone do ruchu, te z bierznikiem ... skąd mam wiedzieć czy są dopuszczone w UE?
OZ napisał(a):

pytanie czy to ma być MP czy Puchar SSS?


Pewnie puchar SSS-u

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Ostatnio edytowano niedziela, 16 lipca 2006, 15:12 przez czarownik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 15:20 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Evo napisał(a):
Cytuj:
Co do klap tylnych z karbonu - a co z szybami? Chyba jako auto "street" musi mieć wszystkie szyby szklane(fabryczne)...?
I dlaczego karbon tak, a inne materiały nie...czyżby jakieś lobby "karbonowe" za tym stało...? Wink


Chodzi o to że karbon jest częstym elementem stylizacyjnym auta(przy wiz tuningu obniżenie wagi to efekt uboczny :lol: ) a np: maska z tworzyw sztucznych to bezapelacyjnie próba obniżenia wagi, bo piękności to raczej nie dodaje :wink:



Tak troche OT maska z laminatu jaka mam w swoim samochodzie zajeb....e zachowała się w czasie stłuczki, ścieła jedno mocowaniea pas przedni wszedł pod nią nie piętrzac jej...

A co z maskami laminatowymi robionymi np. w nimców (GFK-motorhaube)? One maja wszelkie TUV-y...

Swoją drogą jeszcze nie wiem w których klasach będę śmigał w przyszłym roku... ale w Sreet pfofi plus ograniczył bym do 5-ciu cylindrów... za przykładem ograniczenia pojemności do 1550 w mini (co żeby Hondy nie wchodziły) takie ograniczenie wydaje się rozsądne bo całkiem seryjna BM-ka M-3 będzie łomotać wszystkich... i w szybkim czasie znudzi sie startować tym co mają 4-5-cio paki...
Czyli - profi + street- do 5-ciu cylindrów
- profi(np) super+street powyżej

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Ostatnio edytowano niedziela, 16 lipca 2006, 15:42 przez czarownik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 15:39 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
w tym regulaminie tak jak w innych pzm co nie jest dozwolone jest zabronione czyli np: klima musi być jeżeli była zamontowana seryjnie w konkretnym aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 15:43 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
OZ napisał(a):
w tym regulaminie tak jak w innych pzm co nie jest dozwolone jest zabronione czyli np: klima musi być jeżeli była zamontowana seryjnie w konkretnym aucie

A co w moim przypadku... karoserja przerobiona w "szkoplandji" Mantzel Evolution i nie ma klamek a w seryjnym były?

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 15:45 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
możliwość wywalenia klamek dopiszę bo taka czasami jest moda :D
co do opon to tylko propozycja/pytanie, zawsze możecie dopisać dopuszczone do ruchu w USA ale chyba raczej z wyjątkiem dot slicków, bo na tym tak na prawde po drodze jeździć bezpiecznie sie nie da, tzn. da się dopóki nie trzeba skręcić :D

co do podziału klasy profi to chyba Morten Wam jednak nie zagroził w polskich warunkach, podział na ten rok był zatem ok, w przyszłym klasy dragowe powinny być takie same jak street, to ułatwi porównanie, nie da się wygrać z M3, pożyjemy zobaczymy :twisted: w historii 1/4 była tylko jedna mocna M3 Karola i to dlatego że nie była seryjna a i tak nie wygrała pierwszego pucharu PZM w 2003 (przez falstarty - o ile dobrze pamiętam)

ogólnie został wybrany karbon bo wygląda profi i raczej nie można nim zbić wagi auta, nie ma tu żadnego lobby :lol: , ogólnie wszelkie lobby zostało skasowane w tworzeniu regulaminu, będzie trochę jęczeć pewnie ale trudno, wszelkie mniej lub bardziej znane firmy będą się musiały podporządkować jeżeli będą chciały startować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 16:12 
Offline

Dołączył: sobota, 20 listopada 2004, 12:03
Posty: 60
Lokalizacja: Lublin
OZ napisał(a):
w tym regulaminie tak jak w innych pzm co nie jest dozwolone jest zabronione czyli np: klima musi być jeżeli była zamontowana seryjnie w konkretnym aucie


Klimy nie można wyjąć, ale swapowac na inny silnik przy którym nie było klimy to już można :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 16:14 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
tak można ale jest zapis o seryjnym wnętrzu

jeżeli chcecie wywalenia klimy w całości to wystarczy że kilka osób tak napisze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 17:17 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Niekiedy swap silnika powoduje brak miejsca np na klime , i tak jak czarownik pisal , silniki z grupy producenckiej :wink: Opony drogowe ,czyli np takie jakie sie uzytkuje po drodze w deszczu :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 18:28 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
Ja mysle, ze klimatyzacja jest jednak wyposazeniem opcjonalnym wiec nie powinno byc zakazu jej demontazu.

Natomiast powinna zostac uregulowana sprawa szyberdachow. IMO powinien byc zakaz ich demontazu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 18:57 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 15:52
Posty: 52
czarownik napisał(a):
Mam Hosjery dopuszczone do ruchu, te z bierznikiem ... skąd mam wiedzieć czy są dopuszczone w UE?


zacytuję co napisałem w poprzednim wątku:
[...]dopuszczenie opony do ruchu w PL odbywa się na podstawie homologacji drogowej. Świadectwem takiej homologacji jest wybity na oponie znak E w kółku wraz z następującym po nim numerem i tak dla homologacji ogólnoeuropejskiej będzie to ciąg cyfr zaczynający się od 4, dla homologacji polskiej będzie to ciąg cyfr z liczbą 20 na początku[...]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 19:51 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Hoosier się nie nadaje. Zaczynam odnosić wrażenie-drogi czarowniku-że na siłę chcesz stworzyć regulamin, który pozwoli Ci wygrywać :roll:

Ja bym swapy ograniczył nie tylko do występujących w danym modelu al również w tym samym roku produkcji.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 20:07 
Offline

Dołączył: sobota, 3 lipca 2004, 23:14
Posty: 232
Lokalizacja: Warszafka
2.1.5. Korpus silnika (blok) musi pochodzi z samochodu danej: marki,
modelu, typu, (np. Volkswagen, Golf III, 1,4/1,6/1,8/2,0 GTI/2,8 VR6/)
i musi zosta zachowany sposób jego usytuowania w samochodzie.
2.1.6. Pojemno skokowa silnika moe zosta zmieniona maksymalnie
do pojemnoci, jak posiadał silnik montowany seryjnie przez
producenta (niezalenie od iloci cylindrów).
Ja bym cos takiego zastosowal :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron