Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest niedziela, 28 lutego 2021, 15:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: środa, 20 września 2006, 23:21 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
ade napisał(a):
no fajnei ale zrozumcie to, ze wyscigow nie robi sie po to zedby kazdy mial szanse!! przecierz to bez sensu...

zwlaszcza w klasach street... mozna isc na maksymalne uproszczenie i zrobic tylko 3 klasy, fwd, awd i rwd, ale to co napisalem wczesniej wg mnie jest dobrym kompromosiem


ja tam w ogole jestem przeciwko klasa street w WRMP, znaczy sie pomysl jest fajny tyle ze przy okazji innej imprezy, laczenie z DRAG klasami zawsze bedzie strwarzalo spore zamieszanie, ciezko ogarnac tyle aut naraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 21 września 2006, 02:39 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:10
Posty: 133
Lokalizacja: Yanki
jest naprawde prosty wypróbowany sposób na załatwienie całej sprawy z ilością zawodników.

wpisowe.

jeśli ma być 6 rund, po 30 zł za start to ktoś kto decyduje sie ścigać w sezonie jest gotowy ponieśc koszta 6x30zł=180zł
członkowie sss nie płacą nic, to oczywiste :wink: więc nie płacą wpisowego.
jeśli ktoś nie jest członkiem, wpłaca wpisowe np 100zł na sezon, za start we wszystkich eliminacjach WRMP np do 01.04.200X roku.
lub 200zł po tym terminie aby wystartować.
pieniążki, nawet niewielkie, są najlepszym sposobem selekcji zawodników:wink:

gwarantowane 20 aut w klasie profi :lol: :lol: :lol:

Ps: 30zł jest w stanie wydać każdy, żeby raz przejechać sie na zawodach,
za 200zł już każdy sie zastanowi.
a poważny streetracingowiecćwierciomilowy (sory za słowotwórstwo) bez wahania zapłaci 55% ceny biletu z góry, bo mu sie to opłaca :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 21 września 2006, 07:53 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
no tak, jesli jest sens podnosic koszty startow, jesli nie trzeba podnosic kosztow startow no to lepiej zrobic ograniczenia liczby samochodow w klasach street, limit sie wyczerpie to odsylamy kolejke na parking dla widzow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 21 września 2006, 10:34 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
grifter napisał(a):
no tak, jesli jest sens podnosic koszty startow, jesli nie trzeba podnosic kosztow startow no to lepiej zrobic ograniczenia liczby samochodow w klasach street, limit sie wyczerpie to odsylamy kolejke na parking dla widzow

Grifterku - nie podnosimy kosztów! Koszty są te same, tylko zamiast płacić w miesięcznych ratach po 30 złotych, zawodnik poważnie traktujący zawody płaci od razu 180, tak jakby kupował sobie karnet na wszystkie imprezy.

Ja jestem bardzo za!

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 21 września 2006, 10:43 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 3 września 2006, 13:21
Posty: 747
Lokalizacja: Wołomin
heh pomysl niezly.

_________________
KTP
>>>Type<<<
Wyczynowa obsługa krótkofalówki :)

http://rent2rent.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 21 września 2006, 12:00 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
Marlon napisał(a):
grifter napisał(a):
no tak, jesli jest sens podnosic koszty startow, jesli nie trzeba podnosic kosztow startow no to lepiej zrobic ograniczenia liczby samochodow w klasach street, limit sie wyczerpie to odsylamy kolejke na parking dla widzow

Grifterku - nie podnosimy kosztów! Koszty są te same, tylko zamiast płacić w miesięcznych ratach po 30 złotych, zawodnik poważnie traktujący zawody płaci od razu 180, tak jakby kupował sobie karnet na wszystkie imprezy.

Ja jestem bardzo za!


sorry, zle sie wczytalem ;) fakt pomysl calkiem niezly, sporo ludzi ktorzy przyjezdzaja tylko na jedne zawody zeby sprwadzic swoj czas odpadnie bo wyjdzie dla nich zadrogo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 21 września 2006, 20:37 
Offline

Dołączył: niedziela, 10 września 2006, 22:06
Posty: 24
Lokalizacja: zabrzeg
moim skromnym zdaniem taka klasa jest potrzebna bez większych kombinacji samochuód seryjny bez jakiego kolwiek odelżania
co do karnetu to dobry pomysł kto potraktuje zawody na serio zapłaci raz i po sprawie

_________________
et 13,58 Starachowice calibra team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 25 września 2006, 21:15 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
OZ napisał(a):
klsa street będzie nie więcej niż 5 a być może 3

:shock:
To jak to się ma mieć w stosunku do klasy "drag"?
Ustalono podobno że będzie taki sam podział jak w street, a tu takie nowinki... w klasie street 3 lub 5 klas...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 26 września 2006, 00:28 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:50
Posty: 173
Lokalizacja: Wyspy Salomona
Nie czytasz wszystkiego a szczególnie tego co piszą po finale na Bemowie.
Bo dopiero w praktyce wychodzi co trzeba zmienić, i jak napisał Blacha klas street jest za dużo, powodując że jest za długo, za wolno i za mało przejrzyście. Każdy chciałby mieć puchar, ale to są MP i należy tak dobrać klasy aby startowały najlepsze auta i przede wszystkim to ma być SHOW dla publiki.
Co do podziału...
Ja nadal jestem aby w STREET były trzy klasy z podziałem na napęd!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 26 września 2006, 00:45 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
W Street beda 3 klasy mysle ze na dniach zostanie dopracowany i opublikowany regulamin nad ktorym bardzo dlugo dyskutowalismy by dopasowac wiekszosci :) ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 30 września 2006, 15:00 
Offline

Dołączył: środa, 27 kwietnia 2005, 14:43
Posty: 86
Lokalizacja: Płock
Jesli w "street" maja byc 3 klasy to moze zróbmy bracket bo jezeli maja byc 3 klasy to pewnie bedzie podział na naped a wtedy bylo by ciekawie jak np startuje audi a4 a po kilku sekundach dogania je cienias:)
Widowiskowo bedzie na pewno a w dodatku smiesznie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 30 września 2006, 15:44 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Bierzemy pod uwage kazda ewentualnosc... stad sztab ludzi pracuje nad tym :) by sezon 2007 byl bardzo widowiskowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 30 września 2006, 20:35 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
kazdy zawodnik powinien miec ladunek wybuchowy, przegrany robi widowiskowe bum :lol:

prosze mnie nie banowac jestem pod wplywem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 3 października 2006, 13:55 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
zamykamy wątek bo nowy regulamin będzie wkrótce dostępny w nowym wątku

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron