Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=1212 |
Strona 1 z 50 |
Autor: | OZ [ sobota, 15 lipca 2006, 19:03 ] |
Temat: | Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji |
Propozycja jest następująca: 1) Mini Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące, 2) Mini Plus Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem, 3) Diesel Street - napędzane olejem napędowym 4) Profi Street - FWD bez doładowania 5) Profi Plus Street - RWD lub AWD maksymalnie 6 cylindrów bez doładowania, rotary engine 6) V8 Street - minimum 8 cylindrów RWD lub AWD bez doładowania 7) Turbo Street - FWD z doładowaniem 8 ) Turbo Plus Street - RWD z doładowaniem, turbo rotary engine 9) Maxi Street - AWD z doładowaniem 10) King of Street - prawo do startu ma 8 najszybszych samochodów z eliminacji, obowiązuje system pucharowy Obowiązkowe wyposażenie i inne: 1. Seryjne wnętrze (wymóg minimalny) 2. Seryjne nadwozie, płyta podłogowa i szyby 3. Działające wszystkie światła 4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika 5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej zgodne z polskimi normami 7. Sygnał dźwiękowy 8. Ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC 9. Zachowany seryjny rodzaj napędu 10. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag 11. Seryjne punkty mocowania zawieszenia 12. Działające wycieraczki 13. Jeżeli jakaś modyfikacja nie jest dozwolona to znaczy, że jest zabroniona 14. Felgi nie mniejsze niż 13 cali chyba, że inne były zamontowane seryjnie 15. Gaśnica i działające pasy bezpieczeństwa 16. Zakaz używania lawet, auto przyjeżdża na zawody o własnych siłach Dozwolone modyfikacje: 1. Elektronika i mechanika silnika 2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora. 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego 4. Podtlenek azotu 5. Opony dopuszczone do ruchu w UE, nie mogą wystawać poza obrys samochodu 6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj bez możliwości cięcia płyty podłogowej, zakaz stosowania kłówek i sekwencji chyba, że dany samochód był w nie wyposażony seryjnie 7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta lub grupy producenckiej, zakaz przerabiania podłużnic, obowiązek zachowania seryjnych punktów mocowania silnika 8. Przednia i tylna klapa z karbonu/kevlaru (grubość min 2 mm.) lub innego laminatu (grubość min. 3 mm) zamontowana na seryjnych uchwytach, możliwość likwidacji klamek. 9. Układ paliwowy, zbiornik paliwa tylko w miejscu seryjnym 10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce 11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa 12. Sportowa kierownica 13. Wymiana lub modyfikacja zderzaków przy zachownaniu warunków bezpieczeństwa, zderzak musi występować w całości, możliwość poszerzenia nadkoli 14. Usunięcie systemu klimatyzacji 15. Możliwość zastąpienia tylnej kanapy sprzętem audio, waga sprzętu audio nie może być mniejsza od wagi zastąpionych elementów 16. Zmiana miejsca zamontowania akumulatora, nieseryjne miejsce montażu nie może znajdować się w przestrzeni pasażerskiej. 17. Sprzęgło 18. Klatka lub pałąk bezpieczeństwa 19. Nieseryjne szpery 20. Usunięcie koła zapasowego i apteczki "pogrubione" jest zmienione przez uczestników "starego" i obecnego wątka, zapraszam do dalszej dyskusji, Klasyfikacja Street - Puchar SSS |
Autor: | andrzejCTR [ sobota, 15 lipca 2006, 19:28 ] |
Temat: | |
Przy klasie: -Profi Plus Street powinien być zapis, że maxymalnie 6 cylindrów (przy Profi Street też) bo narazie 8 cylindrów i więcej nie jest tam zabronione a tylko w klasie V8 Street dozwolone. Tak to rozumiem, ale to drobiazg. Ogólnie mi się podoba. Ja tylko wprowadziłbym zmianę do Dozwolone modyfikacje: 7. Wymiana silnika na inny ale występujący w danym modelu danego producenta żeby uniknąć jakiś ciekawych wymysłów. Wiem że zakaz przerabiania podłużnic w dużej części to blokuje ale może tak jak napisałem będzie lepiej. Ja uważam że samochody z swapami silników nie występujących w danym modelu powinny jezdzić w klasach DRAG. |
Autor: | OxiDizer [ sobota, 15 lipca 2006, 19:28 ] |
Temat: | |
Oczywiście że Puchar SSS. Jak ktoś chce walczyć o MP to niech się szykuje do profi DRAGU. Ogolnie zmiany cool. Co do opon - wg mnie tylko Polska. Chyba, że spodziewamy się zagranicznych gości - w co wątpię. Ilość w KoS to wg mnie 8 i system pucharowy (przegrany odpada) oczywiście losowanie do wyścigów. To by było bardzo ciekawe. Jeszcze jedno. Co z klimatyzacją? Czy mozna wywalic? |
Autor: | Jabi_sc [ sobota, 15 lipca 2006, 19:36 ] |
Temat: | |
Autor: | andrzejCTR [ sobota, 15 lipca 2006, 19:42 ] |
Temat: | |
Autor: | REN [ sobota, 15 lipca 2006, 20:03 ] |
Temat: | Re: Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji |
Autor: | sebek [ sobota, 15 lipca 2006, 21:18 ] |
Temat: | |
Autor: | darksmile [ sobota, 15 lipca 2006, 22:16 ] |
Temat: | |
Autor: | marcin@klubsubaru.pl [ sobota, 15 lipca 2006, 23:12 ] |
Temat: | |
Autor: | darksmile [ sobota, 15 lipca 2006, 23:16 ] |
Temat: | |
Autor: | syncro [ niedziela, 16 lipca 2006, 02:27 ] |
Temat: | |
w 2 dni mam streetowe auto - przenosze sie no bo sam nie bede jezdzil swoja droga to zgadzam sie z andrzejemCTR bo znowu Honda (juz mnie znudzila? ) powyciaga klasy bez problemu przyjedzie CRX(EE8) ktory nie zmienia punktow mocowania silnika(np.B18C6) i reszta moze go powachac z tylu jak ma wygladac sprawdzenie paliwa? |
Autor: | gn11.wasyl [ niedziela, 16 lipca 2006, 09:28 ] |
Temat: | |
pasuje jak najbardziej, wkońcu będe miał zabawę z zawodów a nie tylko pomiar czasu Ja jestem za Pcharem SSS. trzy pytania: 1. Czy można mieć klatkę w samochodzie - wychodzimy z założenia że co nie zabronione to dozwolone 2. "2. Seryjne nadwozie i szyby " i "13. Wymiana zderzaków " czy to oznacza ze nie wolno stosować zadnych poszerzeń, spoilerów, progów, wlotów powietrza i tym podobnych modów stylistycznych 3. Jeśli startowałem w latach ubiegłych to teraz muszę się na nowo rejestrowac czy tylko zgłosić ze od 2007 latam w Street Zostanie mi ten sam nr startowy pzdr |
Autor: | UBek [ niedziela, 16 lipca 2006, 09:57 ] |
Temat: | |
podzial na klasy w sumie nic nowego profi polaczyc z mini bo w mini zawsze jest niewielu startujacych a czasy robia powrownywalne z Profi, tak samo mini i turbo plus. kto chce inne klasy niech startuje w dragu poza tym kwestia organizacyjna podczas zawodow, klasy street i drag tego samego dnia mialby jezdzic?? z czasem troche kiepawo na pewno wyjdzie i nie obejdzie sie bez bajzlu organizacyjnego |
Autor: | freestyler [ niedziela, 16 lipca 2006, 10:19 ] |
Temat: | Re: Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji |
a co np jak ktos zamiast kanapy z tyłu ma zabudowe car audio z ciezkimi glosnikami i wzmacniaczami ma jezdzic w dragu? wiele jest takich aut i bym je dopuscił do klasy street... pozdrawiam |
Autor: | Evo [ niedziela, 16 lipca 2006, 13:15 ] |
Temat: | |
Strona 1 z 50 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |