Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=1212 |
Strona 49 z 50 |
Autor: | sobol [ wtorek, 19 września 2006, 00:16 ] |
Temat: | |
Autor: | Tommy [ wtorek, 19 września 2006, 10:29 ] |
Temat: | |
Może powtórze moją propozycje : Klasy takie jak teraz drag Mini MIni+ Profi Profi+ Diesel Turbo itd. Wszyscy jadą razem przy autach streetowych w wynikach literka s. Półfinały 4 najszybsze auta w klasie (bez rozróżniania street czy nie) Do tego po eliminacjach walka o king of street 1/8 1/4 finał. Czyli pojedynek najszybszych streetowych aut bez podziału na klasy Po KOS dalsza rozgrywka miedzy 4 najszybszymi z danej klasy. I na koniec outlaw (zdecydowanie na koniec i tak powinno być zawsze bo nie kazdy chce wysadzić swoj silnik w finałach swojej kladsy w której walczy o punkty) Auta streetowe punktują i na ostatniej eliminacji zwycięzcy w danej klasie dostają puchar czy jakąś inna nagrodę. (to powinno na tych najszybszych wymusić regularność) I jeszcze apropo regulaminu może by wprowadzić tak ze do słupka B seria a za pełna dowolność bez oczywiscie wycinania blachy .Drzwi , szyby takie jak seria bez tworzyw. Ograniczenie ilościowe , zamkniecie listy zgłoszeń tydzień (?) przed daną eliminacja , pare dni przed zawodami ogłoszenie listy startowej z rozkładem czasowym klas. Dzikie karty dla szybkich aut które złorzyły sie na ostatnią chwile. |
Autor: | sobol [ wtorek, 19 września 2006, 11:32 ] |
Temat: | |
Autor: | Tommy [ wtorek, 19 września 2006, 11:45 ] |
Temat: | |
Autor: | sobol [ wtorek, 19 września 2006, 12:05 ] |
Temat: | |
Autor: | ade [ wtorek, 19 września 2006, 13:58 ] |
Temat: | |
klasy street w NA najprostszy mozliwy podzial ze wzgledu na liczbe cylindrow: 4 6 8 i wiecej naped dowolny W klasach turbo AWD RWD FWD Najbardziej widowiskowy podzial, beda sie scigac auta z pozoru rozne... jest szansa, ze bedzie przyjezdzac mniej aut najwolniejszych najlepej by bylo NA podzielic wg pojemnosci ale to pozwala na spore naduzycia... do 1550 do 2500 max 6cyl i v8 i wiecej wiec chyba cylindry bardziej by sie sprawdzily... mini i mini + w drag powinny zostac koniecznie, tam jesli walczymy o MP to badania techniczne powinny byc o wiele bardziej szczegolowe i oszostwa powinny byc wykrywane. W street nie ma sensu komplikowac zabawy zawodnika bo chyba o zabawe chodzi w tych klasach |
Autor: | Kikol [ wtorek, 19 września 2006, 20:01 ] |
Temat: | |
Autor: | dejv667 [ wtorek, 19 września 2006, 20:56 ] |
Temat: | |
Autor: | ade [ środa, 20 września 2006, 13:04 ] |
Temat: | |
Autor: | DeviL [ środa, 20 września 2006, 14:14 ] |
Temat: | |
Autor: | kosiniak [ środa, 20 września 2006, 15:49 ] |
Temat: | |
w takim razie w street nie powinno byc klas wogole(jedna), powinno sie wylonic ze wszystkich np. 5 najszybszych kierowcow i tyle, tak jak na ulicy np. Szejcento z Biemdablju to zniecheci 20 czy 30 sekundowcow a na bank podniesie widowiskowosc!! |
Autor: | DeviL [ środa, 20 września 2006, 16:01 ] |
Temat: | |
Autor: | grifter [ środa, 20 września 2006, 16:50 ] |
Temat: | |
Autor: | ade [ środa, 20 września 2006, 19:23 ] |
Temat: | |
Autor: | OZ [ środa, 20 września 2006, 19:38 ] |
Temat: | |
klsa street będzie nie więcej niż 5 a być może 3 |
Strona 49 z 50 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |