Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest niedziela, 28 lutego 2021, 15:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Klasy drag i regulamin MP w 2007
PostNapisane: niedziela, 30 lipca 2006, 03:25 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
1 Każde auto w drag będzie można dowolnie modyfikować, płytę, obudowę skrzyni itd itp, byle tylko wszystko trzymało sie "kupy" i było bezpieczne dla kierowcy i widzów czyli pełna klatka przy pociętej podłodze, znikają wszelkie zbędne ograniczenia przy modyfikacjach aut ze względu na uruchomienie klas street
2. Klasy drag takie same jak street, starty razem, klasyfikacja i finały odzielnie
3. Po dzisiejszej rozmowie z GS padła propozycja zeby klasy dragowe były tylko trzy FWD, RWD i AWD,
to spowoduje skasowanie dorobku zawodników z klas "słabszych", jestem przeciw ale niech większość decyduje,
4. Klasa Outlaw to równocześnie King of Drag i system pucharowy, GS zaproponował że finał będzie sie odbywał do dwóch wygranych,
5. Budżet nagród pienięznych za MP będzie znany przed 1 marca 2007.
6. MP jest tylko w drag, wszyscy muszą mieć w tych klasach licencję żeby w nich wystartować, mozna ją wyrabiać w trakcie sezonu ale najlepiej mieć przed 1 maja, tylko jak masz licencję zbierasz punkty i startujesz w klasach drag,
7. Teamy mogą się tworzyć do 15 maja ze wskazaniem na 30 kwietnia, publikacja teamów na www będzie przed 1 maja 2007
8. Jak ktoś nowy zrobi licencję wtrakcie sezonu - info będzie na stronie sss i forum,

najpierw niech się wypowiedzą członkowie, potem na ogólne


Ostatnio edytowano czwartek, 3 sierpnia 2006, 11:53 przez OZ, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 30 lipca 2006, 15:11 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Ja nie rozumiem ankiety: "klasy takie, jak w street" - czyli jakie?

Na pewno trzeba pozostawić klasę Mini i Mini+, jeśli nie w drag to przyznawać w tych klasach tytuły MP w street. Ludzie się narobili i wydali kupę kasy, a wielu specjalizuje się w budowie potworów z silnikiem 1,3 ;)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 30 lipca 2006, 22:37 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
W Drag myślę że klasy FWD, RWD i AWD, ale podzielone na N/A i doładowane.

OZ napisał(a):
4. Klasa Outlaw to równocześnie King of Drag i system pucharowy, GS zaproponował że finał będzie sie odbywał do dwóch wygranych i to mi się bardzo podoba,


Co do finału z 2 wygranymi to trochę nie dokońca wpożądku...
Faworyzuje to lepsze auto, a nie kierowcę bo teraz zawsze można wykożystać błąd przeciwnika a jeśli do 2 wygranych to sprawa będzie wyglądać inaczej.

Generalnie trzeba by pomyśleć nad rególaminem który przetrwa trochę więcej niż 1 sezon, budowa aut kosztuje, a tu mało kto ma budżet na to żeby co roku robić nowe lub przerabiać stare auto do nowych przepisów.

Pamiętać trzeba że w naszych warunkach ośki nie mają szans z AWD. No i może jednak coś dla Mini/Mini+ które nie będą miały szans z pojazdami o większych silnikach, a niekoniecznie chcą brać udziałw klasach Street.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Klasy drag i regulamin w 2007
PostNapisane: niedziela, 30 lipca 2006, 23:24 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:10
Posty: 133
Lokalizacja: Yanki
OZ napisał(a):
4. Klasa Outlaw to równocześnie King of Drag i system pucharowy, GS zaproponował że finał będzie sie odbywał do dwóch wygranych i to mi się bardzo podoba,


tylko w Outlaw ?
czy we wszystkich klasach ?

:roll: :roll: :roll:

tak czy tak, może wygrać ten który zabrał ze sobą więcej paliwa.

Ps: no i na finał dobrze by było zarezerwować jakiś zapasowy pas startowy, żeby reszta miała gdzie sie ścigać :wink:
Ps2: zagłosowałem na trzy klasy, ale .... powinien być jakiś przelicznik doładowania, albo faktycznie podział na ilość doładowań.
pikuś-diesel z trzema doładowaniami, będzie jeździł z killerem i z tajfunem Confused
co zrobić, zaszczytne n-te miejsce.
ew, pozostanie walka o wage, dzięki istnieniu mniej rygorystycznych przepisów dotyczących modyfikacji nadwozia.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano wtorek, 1 sierpnia 2006, 00:47 przez tora, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 00:23 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
takie jak street:
1) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
2) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
3) Diesel - napędzane olejem napędowym
4) Profi - FWD bez doładowania
5) Profi Plus - RWD lub AWD maksymalnie 6 cylindrów bez doładowania, rotary engine
6) V8 - minimum 8 cylindrów RWD lub AWD bez doładowania
7) Turbo - FWD z doładowaniem
8 ) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, turbo rotary engine
9) Maxi - AWD z doładowaniem
10) King of Drag - prawo do startu ma 16 najszybszych samochodów z eliminacji, obowiązuje system pucharowy


tylko bez nazwy street,
do dwóch wygranych tylko w King of drag i tylko w finale,
grzenio, od przyszłego sezonu jeździsz w turbo+ i nie z awd, ośki w Polsce nie maja w tej chwili żadnych szans z awd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 07:36 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
OZ napisał(a):
grzenio, od przyszłego sezonu jeździsz w turbo+ i nie z awd, ośki w Polsce nie maja w tej chwili żadnych szans z awd


Cosik już przemeczony byłem jak przeglądałem klasy street.
Faktycznie chyba najlepiej będzie zrobić podział tak jak w street + duża swoboda modyfikacji.


Co do finałów do 2 wygranych to podtrzymuje swoje zdanie.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 11:01 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
po prostu zawodnicy z mini, mini+, profi, profi +, diesel mogą postawić swoje auta na półce po czterech latach modyfikacji jeżeli wybierzecie opcję trzech klas :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 11:29 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
klasy jak w street, eliminacje rozgrywane razem, finały osobno dla drag i street.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 18:45 
Offline

Dołączył: wtorek, 1 czerwca 2004, 16:14
Posty: 127
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
tak jak do tej pory było.

tyle kasy wywalone i w pewnych klasach ludzie beda sobie mogli z autek zrobić doniczki :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 1 sierpnia 2006, 22:44 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
OZ napisał(a):
takie jak street:
1) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
2) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
3) Diesel - napędzane olejem napędowym
4) Profi - FWD bez doładowania
5) Profi Plus - RWD lub AWD maksymalnie 6 cylindrów bez doładowania, rotary engine
6) V8 - minimum 8 cylindrów RWD lub AWD bez doładowania
7) Turbo - FWD z doładowaniem
8 ) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, turbo rotary engine
9) Maxi - AWD z doładowaniem
10) King of Drag - prawo do startu ma 16 najszybszych samochodów z eliminacji, obowiązuje system pucharowy


tylko bez nazwy street,
do dwóch wygranych tylko w King of drag i tylko w finale,
grzenio, od przyszłego sezonu jeździsz w turbo+ i nie z awd, ośki w Polsce nie maja w tej chwili żadnych szans z awd


Z tym do dwóch wygranych to raczej nie bardzo... czasu może zabraknąć...
Marlon napisał(a):
klasy jak w street, eliminacje rozgrywane razem, finały osobno dla drag i street.

Jestem za...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Ostatnio edytowano niedziela, 20 sierpnia 2006, 22:14 przez czarownik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 1 sierpnia 2006, 23:15 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
tylko finał king of drag byłby do dwóch wygranych, choć to chyba też nie za mądre bo właściwie po co, zresztą niech się wypowiadają zainteresowani


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 2 sierpnia 2006, 10:11 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
OZ napisał(a):
tylko finał king of drag byłby do dwóch wygranych, choć to chyba też nie za mądre bo właściwie po co, zresztą niech się wypowiadają zainteresowani


Mieli sporo czasu przecie to dwu dniowa impreza była...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 3 sierpnia 2006, 11:49 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
czy można już przenieść temat na forum główne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 4 sierpnia 2006, 23:35 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Im prościej tym lepiej i docelowo widzę max 5 klas. Ale teraz musi być tak jak w street bo 3 klasy zabiją ten sport.
Co do reg. klasy drag to uważam, że klatka zgodna z J. bo te trzepaki co teraz mają ludzie to śmiech na sali. Z tym cięciem wszystkiego to bym się tak nie rozpędzał bo znając pomysłowośc naszych zawodników przyejdzie silnik na ramie z kołami :D

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 5 sierpnia 2006, 22:31 
Offline

Dołączył: środa, 29 września 2004, 15:05
Posty: 110
Zagłosowałem na 3 klasy.

_________________
4TURBO - Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo
Serwisy specjalistyczne - Katowice i Mysiadło k/Warszawy

4T350 - 1:50,982 Tor Poznań
Impreza drag - 9.80 na 1/4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron