Budzik napisał(a):
DTM, zauwaz, ze wszystkie te zmiany sa po to, by z jednej strony nastal lad i porzadek, a z drogiej by ograniczyc liczbe startujacych. jak byles na bemowie to sam wiesz jak to wygladalo - ilosc samochodow. Jakies zmiany trzeba poczynic, nie kazdemu to podpasuje. Co jak co, ale MP sa na tych zawodach najwazniejsze i trzeba ustalic jakies wymagania by mozna bylo w nich startowac, nie tylko dla samochodu...
Pozdr.
zgadzam sie ale zauwaz ze na tym pomysle traca auta "szybsze" (auta niespelniajace wymogow klasy street raczej nie beda wolniejsze a szybsze od rowiesnikow) a nie seryjne wiec dlatego o tym wspomnialem
w sumie OZ ma racje ze te osoby jezeli beda chcialy sprawdzic swoj czas chociazby na jednej z eliminacji SSS beda "zmuszone" do zaplacenia za licencje w przeciwnym wypadku pozostaja im zawody regionalne na ktorych czesto czas mozna sobie rownie dobrze zmierzyc stoperem (ostatnio wiele sie slyszy ze urzadzenia pomiarowe nawalily itp)
Judge_Dread napisał(a):
Ekonomiczny punkt Twojego widzenia jest totalnie bledny, poniewaz za licencje wplacasz pieniadze nie do SSS tylko do PZM to oni wydaja licencje i to oni pobieraja za to oplate. My i tak wynegocjowalismy z nimi najnizsza stawke za licencje jaka sie tylko da.
masz racje
sorki za blad ktory wdarl sie przez dyskusje o klasach street i wypowiedzi tory na temat wplacania kasy za caly sezon - czyli wychodzi na to ze regulamin jest pisany tylko dlatego by zwiekszyc szanse na zapelnienie klas dragowych (uzytkownikami z licencja) by bylo mozliwe przyznanie tytulow itp a przy okazji dofinansowanie PZM
suma sumarum i tak dojdzie do tego ze w klasach dragowych beda jezdzic seryjne samochody z osobami z licencja by zapelnic dana klase w ktorej bedzie brakowac takowych zawodnikow (tak juz bylo) - co z tego wynika: w sumie nic - nadal bedzie tak jak bylo teraz... jedynie wytniecie tych zawodnikow o ktorych pisalem wyzej i pewnie spora czesc osob z seryjnymi autami (to dzieki 3 klasom street) - powodzenia i oby nie sprawdzilo sie to co napisalem