Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 14:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Regulamin 1/4 mili 2007 - zatwierdzony, ost. zmiana 22.03.07
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 09:18 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
http://www.sss.org.pl/documents.php?view=1

są juz dostępne daty imprez: http://www.sss.org.pl

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 11:54 
Offline

Dołączył: niedziela, 3 września 2006, 22:59
Posty: 30
Lokalizacja: Ostrówek
10.8 Każdy pojazd może startować tylko w jednej klasie i w Outlaw (jeżeli się zakwalifikuje lub zdecyduje o tym organizator).

Ten punkt tylko mi sie niepodoba. Czesto dwie osoby startuja tym samym autem w dwu róznych klasach.

_________________
"I'm not the new Dalai Lama"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:05 
Offline

Dołączył: sobota, 3 lipca 2004, 23:14
Posty: 232
Lokalizacja: Warszafka
Mi sie ten zapis niepodoba :

7.2 Do udziału w WRMP będą dopuszczeni kierowcy, którzy wypełnią zgłoszenie do zawodów, opłacą wpisowe a ponadto posiadają:
a) prawo jazdy odpowiedniej kategorii,
b) licencję sportową WR lub inne licencje sportowe PZM (tryb uzyskiwania licencji WR określa

Sama licencja powinna wystarczyc, poniewaz jak ktos w srodku sezonu straci prawo jazdy, to moze pozegnac sie z tym sportem i ewentualnym tytulem mistrza.
We wszystkich wyscigach torowych wymagana jest tylko Licencja :)

Napewno to niektorym pomoze , a nikomu nie zaszkodzi.
To tak w trosce o zawodnikow walczacych o najwyzsze miejsca :)


Ostatnio edytowano środa, 4 października 2006, 12:06 przez gh0ly, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:05 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
nie ma już eliminacji do outlaw, startuje tylko jeden zawodnik który się zakwalifikuje do tej klasy jadąc eliminacje w swojej klasie startowej drag innej niz outlaw, outlaw będzie rozgrywane tylko pucharowo

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:06 
Offline

Dołączył: piątek, 4 listopada 2005, 22:08
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin/W-wa
Proponuję rozwinąć określenie "nagrody" dla pierwszych 3-ch zawodników w danej klasie...

W topiku-dyskusji nt. klas w 2007 organizatorzy(nawet chyba to byłeś Ty) obiecali "porządne" nagrody, równiez finansowe.

Napewno WSZYSCY potencjalni startujący w MPWR są zainteresowani czego mogą oczekiwać za miejsca na podium...chociaz szacunkowo....1kPLN, 5kPLN, 10kPLN.... :wink:
Przecież te nagrody miały być gwarantem odpowiedniej liczby startujących zawodników, jednak enigmatyczne określenie "nagrody" nie wyjaśnia zbyt wiele oraz niczego nie gwarantuje...

Prosimy o konkrety... :wink:


Ostatnio edytowano środa, 4 października 2006, 13:32 przez AjaXX, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:07 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
konkrety będą w styczniu jak będzie zatwierdzony budżet, nie powinny być niższe niż 5k za tytuł mp

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:10 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
poprosił bym jeszcze o krótki opis jak wyglada zgłaszanie Teamów, do kiedy, na jakiej zasadzie przyznawane sa punkty, ile samochodów moze byc max, czy dozwolone jest zgłoszenie samochodu zastępczego wrazie awarji samochodu głownego w danej klasie

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:11 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
przeczytaj dokładnie regulamin, wszystko tam jest
ta sama prośba do innych osób mających wątpliwości, najpierw lekturka, potem pytanie, nie na odwrót

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 12:20 
Offline

Dołączył: wtorek, 3 maja 2005, 19:06
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
mateoosh01 napisał(a):
Czesto dwie osoby startuja tym samym autem w dwu róznych klasach.
I to nie jest dobre - rodzi to bałagan na zawodach. Dobrze, że jest to zabronione.

Ogólnie regulamin całkiem w porządku - zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce. Cieszę się że moje (i nie tylko moje) postulaty zostały w dużej mierze uwzględnione (zwłaszcza w kwestii podziału klas). Wydaje mi się, że jeśli tylko wystarczy zawodników z licencją do zapełnienia tak dużej ilości klas Drag to zawody będą ciekawe i przede wszystkim bardziej uporządkowane niż w sezonie 2006.

Mam tylko jedną małą uwagę w kwestii zapisów dotyczących klas Street. Bo np.
regulamin napisał(a):
zakaz stosowania kłówek i sekwencji
Możnaby to napisać bardziej oficjalnym językiem - tak jak cały regulamin. Bo te terminy są takim trochę językiem "forumowym" napisane.

I jeszcze jedno.
regulamin napisał(a):
b) Dozwolone modyfikacje: [...] 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego
A co z układem dolotowym? Czy jego modyfikacje są zabronione z wyjątkiem
regulamin napisał(a):
2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora
:?:

_________________
pozdrawiam

Jakub Mazurkiewicz
http://www.CarsteR.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 13:22 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
gh0ly napisał(a):
Mi sie ten zapis niepodoba :

7.2 Do udziału w WRMP będą dopuszczeni kierowcy, którzy wypełnią zgłoszenie do zawodów, opłacą wpisowe a ponadto posiadają:
a) prawo jazdy odpowiedniej kategorii,
b) licencję sportową WR lub inne licencje sportowe PZM (tryb uzyskiwania licencji WR określa

Sama licencja powinna wystarczyc, poniewaz jak ktos w srodku sezonu straci prawo jazdy, to moze pozegnac sie z tym sportem i ewentualnym tytulem mistrza.
We wszystkich wyscigach torowych wymagana jest tylko Licencja :)

Napewno to niektorym pomoze , a nikomu nie zaszkodzi.
To tak w trosce o zawodnikow walczacych o najwyzsze miejsca :)


To trzeba jezdziz po ulicach tak azeby nie stracic prawa jazdy. Ten dokument jest wymagany i bedzie. Nie dopuscimy do startu osoby ktora nie ma waznego dokumentu. Tryb przyznawania licencji rajdowych jest inny niz WR. Tam oprocz teorii odbywasz zajecia praktyczne. Tutaj tylko teoria. Wiec do szalenstw zapraszamy na tory, a w codziennej jezdzie z wyobraznia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 13:28 
Offline

Dołączył: sobota, 30 kwietnia 2005, 16:32
Posty: 336
Lokalizacja: z nienacka... :)
Nie wiem czy wypada zapytać tutaj, ale:
Oz czy tradycyjnie rozpoczynamy sezon 1 maja? :D

_________________
Porsche 911 '79 crazy owner....... :D
Jestem zawsze tam gdzie SSS. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 14:29 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Czyli jednak pozostał w drag-u taki podział jak był w tym roku?
Miało być nieco inaczej... np. w prfi + miało być ograniczenie do 6V

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 14:35 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Czy regulamin jest już w 100% gotowy i zatwierdzony? Ja bym poprawił kilka punktów, nie chodzi o poważne zmiany, tylko o uściślenie, żeby pozostawić mniejsze pole do interpretacji.

1. W Regulaminie zamiennie stosowane są wyrażenia "klatka bezpieczeństwa" i "pałąk", przy czym wygląd pałąka jest opisany, wygląd klatki już nie. Za to w punkcie mówiącym w modyfikacji podłużnic jest wymagana klatka. Czy klatka i pałąk mogą być stosowane zamiennie?

2. Co oznacza: "Konstrukcja podłogi musi być jednolita"?

3. " Deska rozdzielcza nie musi być seryjna ale powinna być wykonana z włókna węglowego, szklanego, kevlaru lub poliwęglanu" dopuszcza to równierz wykonanie deski z drewna nieheblowanego lub blachy falistej. Zamiast "powinna" sugeruję słowo "musi".

4. "Końcowy element układu wydechowego musi znajdować się w odległości maksymalnie 20 cm od obrysu samochodu." dlaczego? garbusy jeżdżą z długimi ogonami, łatwo sobie też wyobrazić dragstery o inaczej wypuszczonym wydechu i wcale nie musi to być niebezpieczne.

5. "7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta lub grupy producenckiej" Co to jest grupa producencka? Powiązania kapitałowe zmieniają się często. Opel i Daewoo stanowi taka grupę?

Na razie tyle, wczytuję się jeszcze :)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 15:00 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
2) Wymiana lub dodanie nieseryjnych elementów takich jak maska, drzwi przednie od strony pasażera, tylna klapa, tylne drzwi, spoilery (w tym poprawiające aerodynamikę) oraz zmiany zderzaków są dozwolone na wykonane z włókna szklanego, włókna węglowego, kevlaru lub poliwęglanu. Powyższe elementy powinny mieć kształt zbliżony do seryjnego oraz grubość minimum 2 mm.. Możliwa jest wymiana drzwi przednich od strony kierowcy pod warunkiem zainstalowania klatki bezpieczeństwa. Elementy te muszą być szczelnie i trwale przytwierdzone do pojazdu przy pomocy metalowych zapinek lub skręcone. Drzwi kierowcy muszą się otwierać i zamykać jak seryjne.

jeszcze od siebie bym dodal ze powinna byc w tych drzwiach szyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 4 października 2006, 15:03 
Offline

Dołączył: wtorek, 8 sierpnia 2006, 10:31
Posty: 40
Lokalizacja: Łomża
OZ napisał(a):
konkrety będą w styczniu jak będzie zatwierdzony budżet, nie powinny być niższe niż 5k za tytuł mp

ale kasa tylko dla MP???

_________________
Civic EK4 H22A


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 232 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron