Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: sobota, 21 października 2006, 21:44 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Co cię tak śmieszy? Że ten sam efekt można osiągnąc biorąc na warsztat jakikolwiek "normalny" silnik a nie 12 cylindrówkę? Bo ja w tym nie widzę nic śmiesznego

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 21 października 2006, 21:59 
Offline

Dołączył: sobota, 21 października 2006, 21:51
Posty: 20
Mierzyłem czasy dla 850i 91r 300KM automat - na G-techu pro rr
14,9s a 1/4 milii.
Szału nie ma , ale ta modyfikacja opisana kilka postów wyżej wyglada nieżle :twisted:
Jakbyś był zainteresowany to tutaj masz 850-kę w świetnym stanie
(co jest najważniejsze jak chcesz kupić ten samochód):
http://www.auto-kulesza.com.pl/samochody.html#


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 22 października 2006, 00:17 
Offline

Dołączył: środa, 4 października 2006, 01:10
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa
mb_911 napisał(a):
Mierzyłem czasy dla 850i 91r 300KM automat - na G-techu pro rr
14,9s a 1/4 milii.
Szału nie ma , ale ta modyfikacja opisana kilka postów wyżej wyglada nieżle :twisted:
Jakbyś był zainteresowany to tutaj masz 850-kę w świetnym stanie
(co jest najważniejsze jak chcesz kupić ten samochód):
http://www.auto-kulesza.com.pl/samochody.html#


Cena nawet przystępna ale szukam rodzynka (i tu się problem pojawia) z 6 biegową przekładnią manualną. Ciężko taki wogóle trafić no i jeszcze stan skrzyni musi być dobry.

_________________
Obrazek
1/4 mili Bemowo ET+RT 18.229


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 26 października 2006, 10:21 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 11 lipca 2006, 11:07
Posty: 612
Lokalizacja: Wołomin
Moze i silnik ma duzy potencjal, moze i nie jest wysycony, ale jest kilka rzeczy, o ktorych nie powinienes zapominac:

1. Masakrycznie ciezki samocho, bo wielka locha jest...
2. Silnik bardzo drogi w przerobkach :)

:)

Cytuj:
BTW. jednostka z McLarena F1 opiera się na tym właśnie silniku...


Tylko ze to juz nie jest ten silnik :) To byl ten silnik, a wlozono w niego kolosalne pieniadze i nie wydaje mi sie by bylo stac wiekszosci ludzi na modyfikowanie go az w takim stopniu :)

_________________
Bo 1/4 to hobby :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron