Przybliżony podział na klasy:
1. Do 1600 ccm
2. Do 2500 ccm
3. Do 3800 ccm
4. Do 5000 ccm
5. Powyżej 5000 ccm
6. Diesel
7. Dragstery i auta nie produkowane seryjnie
8. Klasa motocykli
W każdej klasie mogą jechać auta FWD, RWD, AWD i doładowane. Jedno doładowanie powoduje przemnożenie pojemności silnika x 1.7 (załącznik J). Nie wiem tylko dlaczego w klasie do 2500 jeździ Civic 1.6 turbo.
kwalifikacje trwają od południa do 22.00 i każdy może jechać tyle razy ile zdąży
finały rozgrywa się systemem pucharowym
do tej rozgrywki wchodzi pierwsza ósemka
mają inne drzewko startowe, trzeba je przećwiczyć bo bez tego czasy reakcji są słabe
mają super system pomiarowy, dostaje się wydruki z czasem reakcji, 60 ft, prędkość po 1/8 mili i po 1/4, czas przejazdu i czas po 1/8 mili
dużo aut, około 350, był JET - Dragster 12 000 KM, robi 420 km/h w kilka sekund, duże wrażenie, za kierownicą dziewczyna ...
był muscle car i jeździł 9.xx (jechał prosto, nie nosiło go)
były audi 4x4 na turbinach, jeździły 10.40 - 10.70
ciekawy był wspomniany Civ 1.6 turbo, jeździł sobie regularnie 11.49 - 11.90, podobno jego rekord to +/- 11.30
auta do 1600 ccm też są szybkie - civy jeżdżą +/- 13.20 - 13.40
w mojej klasie szybkie były Toyota MR2 Turbo, Kadett Turbo i BMW 328
pogoda OK, atmosfera dobra
z Astrą nie chcieli się ścigać w kwalifikacjach więc przeważnie goniłem motocykle, tylko Civ turbo sam poprosił organizatora, żeby załatwił przejazd ze mną, ja się zgodziłem wiedząc że przegram, ale gość z Civa tak się spiął, że to on przegrał, strasznie się wściekł bo to był jego pierwszy przegrany wyścig od dwóch lat i chciał jechać zaraz jeszcze raz, ale usłyszał "sorry Gregory, miałeś swoją szansę...", za to publika bardzo się z tego cieszyła...
przejazdy w nocy to niezła frajda, tor dobrze oświetlony, coś nowego
generalnie było fajnie, zostaliśmy przychylnie przyjęci, potraktowanie z honorami, zapraszali na przyszły sezon, dobrze byłoby pojechać większą ekipą
jeszcze raz dziękuję za gratulacje i pozdrawiam wszystkich maniaków wyścigów
|