Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 15:50 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 4 października 2004, 09:04
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Przybliżony podział na klasy:
1. Do 1600 ccm
2. Do 2500 ccm
3. Do 3800 ccm
4. Do 5000 ccm
5. Powyżej 5000 ccm
6. Diesel
7. Dragstery i auta nie produkowane seryjnie
8. Klasa motocykli

W każdej klasie mogą jechać auta FWD, RWD, AWD i doładowane. Jedno doładowanie powoduje przemnożenie pojemności silnika x 1.7 (załącznik J). Nie wiem tylko dlaczego w klasie do 2500 jeździ Civic 1.6 turbo.

kwalifikacje trwają od południa do 22.00 i każdy może jechać tyle razy ile zdąży
finały rozgrywa się systemem pucharowym
do tej rozgrywki wchodzi pierwsza ósemka

mają inne drzewko startowe, trzeba je przećwiczyć bo bez tego czasy reakcji są słabe

mają super system pomiarowy, dostaje się wydruki z czasem reakcji, 60 ft, prędkość po 1/8 mili i po 1/4, czas przejazdu i czas po 1/8 mili

dużo aut, około 350, był JET - Dragster 12 000 KM, robi 420 km/h w kilka sekund, duże wrażenie, za kierownicą dziewczyna ...
był muscle car i jeździł 9.xx (jechał prosto, nie nosiło go)
były audi 4x4 na turbinach, jeździły 10.40 - 10.70
ciekawy był wspomniany Civ 1.6 turbo, jeździł sobie regularnie 11.49 - 11.90, podobno jego rekord to +/- 11.30
auta do 1600 ccm też są szybkie - civy jeżdżą +/- 13.20 - 13.40
w mojej klasie szybkie były Toyota MR2 Turbo, Kadett Turbo i BMW 328

pogoda OK, atmosfera dobra
z Astrą nie chcieli się ścigać w kwalifikacjach więc przeważnie goniłem motocykle, tylko Civ turbo sam poprosił organizatora, żeby załatwił przejazd ze mną, ja się zgodziłem wiedząc że przegram, ale gość z Civa tak się spiął, że to on przegrał, strasznie się wściekł bo to był jego pierwszy przegrany wyścig od dwóch lat i chciał jechać zaraz jeszcze raz, ale usłyszał "sorry Gregory, miałeś swoją szansę...", za to publika bardzo się z tego cieszyła...

przejazdy w nocy to niezła frajda, tor dobrze oświetlony, coś nowego

generalnie było fajnie, zostaliśmy przychylnie przyjęci, potraktowanie z honorami, zapraszali na przyszły sezon, dobrze byłoby pojechać większą ekipą

jeszcze raz dziękuję za gratulacje i pozdrawiam wszystkich maniaków wyścigów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 16:24 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
to super :D koledzy organizatorzy dali radę choć przyjechaliśmy w okrojonym składzie ze względu na nadmiar mocy :lol:

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 16:48 
Offline

Dołączył: środa, 24 sierpnia 2005, 13:15
Posty: 81
Lokalizacja: katowice
SUPER!!! :D :D

Wielkie gratulacje Xawery!

A jaka jest tam nawierzchnia?? Dobrze trzyma?

I czy mógłbyś tak dla przykładu podać te wartości (czas reakcji, 60 ft, prędkość po 1/8 mili i po 1/4, czas przejazdu i czas po 1/8 mili) Twojego najlepszego przejazdu?

Szkoda że nie było info o wyprawie :cry: bo pojechałbym z Wami

_________________
TOR POZNAŃ w 1:52 ALT2008 - Czerwony Civic (NA) BURTON/ANALOG

ET:12,9 Kamień Śląski 30.06.2007

VICE MISTRZ POLSKI (klasa profi, sezon 2006)
II VICE MISTRZ POLSKI (klasa profi, sezon 2007)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 17:02 
Offline

Dołączył: niedziela, 9 lipca 2006, 13:29
Posty: 115
Lokalizacja: GDYNIA
ano szkoda ze nic nie bylo wiadomo, na pewno bym tez pojechal, nawet poogladac, fajne Wegierki ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 17:20 
Offline

Dołączył: wtorek, 8 sierpnia 2006, 10:31
Posty: 40
Lokalizacja: Łomża
pozostaje tylko pogratulowac i zyczyc dalszych sukcesów :shock: :D
olaf napisał(a):
Xawery wielkie gratulacje za Twoje dokonania w wolnossacych FWD...Przez takich jak Ty niektorzy uciekaja z klasy Profi i uturbiaja swoje Hondy (Ja )
. :lol:
gdyby nie ten LOL to bym twoje 16 potraktowal powaznie 8) :wink:

_________________
Civic EK4 H22A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 17:56 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 4 października 2004, 09:04
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Postaram się wrzucić wieczorem dane z najlepszego przejazdu.
Nawierzchnia to płyty betonowe, bardzo równe, ale przyczepność nie była lepsza, może nawet ciut gorsza niż na Bemowie bo ze startem były problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 18:36 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
Gratulacja zarówno wspaniałego wyniku jak i konsekwencji w dążeniu do celu :D

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 20:54 
Offline

Dołączył: czwartek, 16 marca 2006, 23:50
Posty: 25
Lokalizacja: z Zasteca
Xsawery jak dobrze pójdzie to Roverem pojedziemy do Budapesztu w następnym sezonie - fajnie, że jest dla RoveraZT klasa poza granicami Polski w której można ostro powalczyć :wink:

Pozdrawiam...

_________________
Rover 114 Turbo 450KM ET 10.8/400m by ZTR Tuning Rekord Polski mini+ http://www.ztr-tuning.pl/powered.html

TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK,INSTALACJE TURBO,BUDOWA AUT WYŚCIGOWYCH

http://www.ztr-tuning.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 20:59 
Offline

Dołączył: sobota, 29 kwietnia 2006, 23:40
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Respect gratulacje w jednym.Wszyscy liczymy na dalsze "niekończące się sukcesy" :wink: i w przyszłym sezonie zejście być może poniżej 11s :D :D PZDR :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 21:19 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 4 października 2004, 09:04
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
W sumie zrobiłem 10 przejazdów. Wszystkie zamknęły się między 11.77 a 11.92 Ciekawe, że prędkość na końcu mniejsza o 8 km/h niż na Bemowie.

przykładowe dane z przejazdu:
60 feet 2.03
czas 1/8 mili 7.8028
prędkość 1/8 mili 156.88
czas 1/4 mili 11.7708
prędkość 1/4 mili 200.72

o ile dobrze pamiętam to w Szwecji 60 feet było 1.60
na Bemowie też było lepiej

w przyszłym roku pojedziemy większą ekipą, co wy na to?

chłopaki, na 10.xx w moim wykonaniu w przyszłym sezonie nie liczcie, ale na wyniki lepsze niż w tym roku tak :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 21:49 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
pomiaru prędkości i 60f w wykonaniu taga nie brałbym pod uwagę z ostatniego bemowa

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 22:03 
Offline

Dołączył: wtorek, 30 maja 2006, 22:45
Posty: 2
Wyjazd do Budapesztu był super! Specjalne podziękowania dla Oliviera Hardyego który był naszym przewodnikiem i tłumaczem bo niestety pomimo wielu chęci nie zdołaliśmy załapać tego języka! Nawet po nocnych treningach w centrum Budapesztu gdzie gdzie musieliśmy zrywać się przed kanarami z metra i policjantami spod parlamentu :twisted: !!! Fajny ten Budapeszt nocą tylko lokalna woda ognista do dupy. Co do wyścigów to większość napisał Xawery ja tylko dodam że jego przejazd finałowy był rozgrywany o północy a rozdanie nagród o pierwszej! Lekko przegieli, tym bardziej że byliśmy na torze już o jedenastej.
Poza tym naprawdę było super plecam na przyszły rok:D !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 24 października 2006, 23:15 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
mielcarek napisał(a):
W sumie zrobiłem 10 przejazdów. Wszystkie zamknęły się między 11.77 a 11.92 Ciekawe, że prędkość na końcu mniejsza o 8 km/h niż na Bemowie.

przykładowe dane z przejazdu:
60 feet 2.03
czas 1/8 mili 7.8028
prędkość 1/8 mili 156.88
czas 1/4 mili 11.7708
prędkość 1/4 mili 200.72

o ile dobrze pamiętam to w Szwecji 60 feet było 1.60
na Bemowie też było lepiej

w przyszłym roku pojedziemy większą ekipą, co wy na to?

chłopaki, na 10.xx w moim wykonaniu w przyszłym sezonie nie liczcie, ale na wyniki lepsze niż w tym roku tak :twisted:


Jak to nie liczcie ?? Ja juz postawilem duzo $$ ze zrobisz 10 :) WIEC DO DZIELA :) hehehehee :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 25 października 2006, 16:09 
Offline

Dołączył: wtorek, 4 lipca 2006, 16:14
Posty: 12
kilka zdjec z wyjazdu mozna obejrzec w galerii na http://www.streetxtreme.pl niedlugo bedzie tam tez relacja z wyscigow :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: środa, 25 października 2006, 17:01 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:50
Posty: 173
Lokalizacja: Wyspy Salomona
126 zdjęć z imprezy a wśród nich super masakrator http://www.futam.hu/gallery/displayimag ... 122&pos=76

:D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron