Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 07:51 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
MICHALWIT napisał(a):
Takiej partyzantki to ja jeszcze nie widzialem.Odniose się tu do klasy mini.I tak po zakonczeniu kwalifikacji nastąpiła awaria maszyny startowej.I w tym momenci powinno się zakończyć zawody.Niestety ktoś wpadł na pomysł aby kontynuować wyscigi rownoległe w wyscigach pojedynczych co jest niezgodne z regulaminem.Ale coż skoro tak to nagle sie okazalo że jeden z zawodników Honda zrobil zyciowy czas jadac sam (
w wyścigu równoległym )pod ogromny wiatr ????????( awaria maszyny tylko może to wyjaśnić chyba o sekunde pózniej sie właczyła ).Ok po kilku godzinach nagle spiker wyczytuje że powtarzamy połfinały i oto cudowna Honda przegrywa z Suzuki ( Raz już dziś przegrała ).I co dalej ? Nagle jest finał w którym jedzie Honda + Honda ? A na koniec spiker ogłasza ze dzis nagród nie rozdajemy.Po pewnym czasie jednak są wyniki.Więc teraz stawiam pytanie ? Czy coś tu SMIERDZI CZY TAK MIAŁO BYĆ wygrywa gorszy ?


wszystko odbywało sie pod kontrolą sędziów a błędy należy korygować na zawodach a nie po nich i to dokładnie zrobiliśmy
na zawodach tak już jest, że zawsze wygrywa lepszy
wszystkie wyniki z zawodów są dostępne na http://www.sss.org.pl od wczoraj

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 07:55 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
blacha napisał(a):
jako że sezon się kończy, a widać, że temat zawodów na 1/4 mili nie, chcialbym dorzucić swoje trzy grosze.
Po pierwsze fajnie, że chce się wam (sss, Oz i cała ekipa) organizować zawody na 1/4 mili. Ale, żeby cały wysiłek nie poszedł na marne, bo widać, że jest taka szansa proponuję, jak co roku w długie zimowe wieczory rozważyć następujace kwestie:
-sensowność obecnych klas
-sposób rozgrywania zawodów
Z całym szacunkiem, nad siłą wiatru i wywracającymi się drzewkami nie warto dyskutować, bo wiatr wieje i drzewa wywraca, a żeby nie wywrócić imprezy warto jeszcze raz pomyśleć o czterech ważniejszych sprawach (kolejność przypadkowa i dowolna)
-mediach
-kibicach/widzach
-zawodnikach
-sponsorach
bo bez nich żadna porządna impreza nie istnieje!!!!
Podrzucam kilka pomysłów:
-połączyć klasy, aby można było we wszystkich punktować i nie ścigać się samemu ze sobą w eliminacjach i półfinałach (np FWD, RWD, AWD z całą masą dodatkowych wyróżnień, typu najszybszy diesel, najszybszy ssak czy 4 lub mniej cylindrowiec, itd) To powinno poprawić czytelność i widowiskowość imprezy.
-w eliminacjach dopuścić starty w dowolnych parach, niezależnie od klas, goście sami się lepiej ustawiają, niż ich ustawią maszyny losujące
-popracować nad komunikacją organizator - zawodnicy
-i absolutny mus!!!! nie zapominać o kibicach, co by się nie działo!!! Muszą wiedzieć i rozumieć , o co chodzi! Powinni mieć szansę rozróżnić eliminacje od finałów. Kiełbaski, itp ważne, ale oni w końcu przychodzą na zawody, więc trzeba im umożliwić ogladanie ze zrozumieniem. Komentarz, jak brak tablic to znów komentarz, rozmowy, ciekawostki, czasy, itd.... Nuda zabija!!!!!!
-zawodników czasem też warto poinstruować, przydał by się skippers meeting (po prostu spotkać się i ustalić, co i jak robimy)
Generalnie nie chciałem się mądrzyć, ale raz do roku........

Gratuluję wszystkim wygranym i przegranym!
Może w przyszłym sezonie imprezy będą szybsze i bardziej liczne, a my będziemy piekniejsi, mądrzejsi, a niektórzy do tego młodsi!!
blacha


należy się mądrze mądrzyć i może nie tylko raz do roku :)
dyskusja nad regulaminem ruszy 1 października

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 10:40 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 września 2007, 21:27
Posty: 8
KOLEGO OZ TO W DALSZYM CIAGU NIE WYJAŚNIA TEJ SYTUACJI I TAK
W REGULAMINIE WYRAŹNIE JEST NAPISANE ŻE W MOMENCIE AWARII MASZYNY STARTOWEJ WYNIKI Z KWALIFIKACJI SĄ WIĄŻĄCE.PO WTÓRE PO CO W TAKIM RAZIE POWTARZANO PÓŁFINAŁY ? I NA JAKIEJ ZASADZIE ROZEGRANO FINAŁ ? BO W KWALIFIKACJACH SUZUKI BYŁO NAJLEPSZE W POWTÓRZONYM PÓŁFINALE RÓWNIEZ WYGRAŁO ( PRZY PRAWIDŁOWO DZIAŁAJĄCEJ MASZYNIE STARTOWEJ ) I DLACZEGO WRESZCIE W FINALE POJECHAŁY DWIE HONDY ? WNIOSEK JEST TAKI ŻE PO PROSTU HONDA WYGRAŁA BO MIAŁA WYGRAĆ A NIE DLATEGO ŻE JEST LEPSZA I TO TYLE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 10:55 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Prosze Cie kolego o nie insynuowanie tego typu prob ustawien poniewaz nic takiego nie mialo miejsca. Prosze wskaz punkt regulaminu ktory mowi ze starty nie moga sie odbywac jednym torem ?

Nie powtarzana polfinalow tylko byly robione FINALY !!
Final rozegrano na podstawie rozegranych wczesniej polfinalow zgodnie z przejazdami i osiagnietymi czasami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 11:13 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 września 2007, 21:27
Posty: 8
10.17 Wyścigi półfinałowe stanowią pary I-IV oraz II-III

Tu jest napisane pary a ja widziałem że wyścigi odbywały sie pojedynczo czy to jest insynuacja ? Owszem nie jest napisane ze nie nie moga sie odbywac na jednym torze ale jest napisane ze odbywaja się parami to tak jak by ktoś powiedział że traktor ma cztery koła ale na trzech też pojedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 11:16 
Byłem, widziałem........ i co raz gorzej to wygląda. Co impreza to regres w jakości organizacji.

WRMP - Wyścigi RÓWNOLEGŁE Mistrzostwa Polski.


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 11:24 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
MICHALWIT napisał(a):
10.17 Wyścigi półfinałowe stanowią pary I-IV oraz II-III

Tu jest napisane pary a ja widziałem że wyścigi odbywały sie pojedynczo czy to jest insynuacja ? Owszem nie jest napisane ze nie nie moga sie odbywac na jednym torze ale jest napisane ze odbywaja się parami to tak jak by ktoś powiedział że traktor ma cztery koła ale na trzech też pojedzie



BZDURA !

Stawnowia pary, a nie maja byc pary na starcie. Natomiast w sytuacji awaryjnej jaka sie zdarzyla na Bemowie przejazdy odbywaly sie jednym torem zgodnie z ustawieniami w pary i jest to zgodne z regulaminem. Po przywroceniu sprawnosci drugiego toru zawody byly prowadzone znow na dwoch torach.

Od zawsze Duster jak i Morten jada przejazdy, eliminacyjne, polfinalowe pojedynczo gdyz jest to zbyt niebezpieczne w naszych warunkach by te auta jezdzily w parach, jezeli zdecyduje inaczej iz w danym przejezdzie mozna danych dwoch kierowcow ustawic do startu w parze zezwalam na taki przejazd jako dyrektor wyscigu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 12:19 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 września 2007, 21:27
Posty: 8
Ok zgadzam się ale dlaczego po naprawie drugiego pasa na starci ponownie staneło suzuki z hondą ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 12:22 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 września 2007, 21:27
Posty: 8
i jeszcze jedno pojęcie wyścig równoległy brzmi jednoznacznie.I taka jest idea tego sportu a to że ktos startuje sam ze względu na bezpieczeństwo to jego sprawa bo tak chce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 12:54 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
MICHALWIT napisał(a):
i jeszcze jedno pojęcie wyścig równoległy brzmi jednoznacznie.I taka jest idea tego sportu a to że ktos startuje sam ze względu na bezpieczeństwo to jego sprawa bo tak chce


Mylisz pojecia to nie jest ktos startuje bo tak chce tylko o tym decyduje ORGANIZATOR, kto i jak bedzie startowal jesli jest to zgodne z regulaminem. A podkresle to jeszcze raz, wszystkie przejazdy ktore sie odbyly, byly zgodne z regulaminem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 12:59 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
MICHALWIT napisał(a):
Ok zgadzam się ale dlaczego po naprawie drugiego pasa na starci ponownie staneło suzuki z hondą ?


Przejazd ten nie byl wziety w klasyfikacji pod uwage, gdyz zawodnik ktory podjechal jako para finalowa myslal iz jest to powtorka polfinalu. Nie uslyszal jak komentator powiedzial iz wszystkie przejazdy polfinalowe udalo sie odtworzyc i przechodzimy do scislego finalu. Stad wyscig finalowy tej klasy odbyl sie na samym koncu zawodow, na co mamy dowod w postaci zarejestrowanego przejazdu w bazie.

Niestety nie jestesmy w stanie odpowiadac za warunki atmosferyczne, jednakze zostal popelniony olbrzymi blad w umocowaniu drzewka (nie wzielismy pod uwage az tak silnego wiatru). Tak jak juz pisalem kazdy tego typu blad motywuje nas do dzialania i juz wiecej sie nie powtorzy. Osobiscie przepraszalem juz za powstale zamieszanie jednakze wszelkie czasy zanotowane w bazie oraz kolejnosc przejazdow potwierdza prawidlowy przebieg przejazdow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 13:13 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 września 2007, 21:27
Posty: 8
Kolego cały czas sprawa sie toczy o to ,że i ja i ty podpierasz sie regulaminem a jego interpretacja jest rózna.problem polega na tym że ty wiesz swoje a ja wiem swoje.wiec przekonaj mnie że wszystko było w porzadku i zgodnie z regulaminem.Przedkładajacu tu solidne argumenty Ja cały czas pytam o jedno skoro zostały przeprowadzone półfinały i wszystko (Twoim zdaniem było w porządku )pojedynczo to dlaczego w takim razie po naprawie maszyny startowej wystartowało ponownie Suzuki i Honda ? Wytłumacz mi po prostu w jakim celu ? bo nie domyśle się tego za nic na świecie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 13:18 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
najprościej jak można: podjechała niewłaściwa para finałowa, prawidłowe przejazdy masz w wynikach

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 13:31 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 17 września 2007, 21:27
Posty: 8
OZ napisał(a):
najprościej jak można: podjechała niewłaściwa para finałowa, prawidłowe przejazdy masz w wynikach


I tu Cie mamy
a to dlatego że do ponownych półfinałów w klasie wyżej spiker zawołał Radka czy to też była pomyłka ?
Bo coraz trudniej mi w taki przypadek uwierzyć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 18 września 2007, 13:36 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
no faktycznie, ależ mnie masz :lol: powtórka półfinałów drag nie była potrzebna również dlatego, że sami zawodnicy po timeslipach potwierdzali z nami finały, rozumiem że ktoś przegrał bo nie dostał sie do finału, tak to już bywa na zawodach
ostatni raz napiszę, że wszystkie poprawne dane z zawodów (w tym pary finałowe) znajdują sie w wynikach dostępnych od wczoraj

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron