Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 4 stycznia 2007, 00:27 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
darksmile napisał(a):
Oczywiście, jeżeli przód będzie bagażnikiem (czyli przestrzenią zamkniętą z podłogą) i całe auto będzie się trzymało kupy (klatka) to widzę miejsce na bak z przodu.


Wyszło mało precyzyjnie.
Ja widzę takie rozwiązanie problemu: Jeśli by Ralf (czy ktoś inny) przyniósł rysunek lub opis, poglądowo przedstawiający gdzie będzie silnik, jak oddzielony i jakie będa zabezpieczenia, to podpiszesz się, że będzie takie auto mogło startować w klasie powszechnej? A jeśli nie Ty, to do kogo się zgłosić po podobną promesę?

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 4 stycznia 2007, 01:11 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Wyszło mało precyzyjnie, fakt. Podpiszę się. I jeżeli auto będzie zgodnez projektem, to pojedzie

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 4 stycznia 2007, 01:53 
Offline

Dołączył: środa, 11 października 2006, 23:53
Posty: 28
darksmile napisał(a):
Oczywiście, jeżeli przód będzie bagażnikiem (czyli przestrzenią zamkniętą z podłogą) i całe auto będzie się trzymało kupy (klatka) to widzę miejsce na bak z przodu.

Brawo!!!!!!!!! to jest odpowiedz mam nadzieje ze wiążąca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 4 stycznia 2007, 02:43 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Jeżeli zrobisz bagażnik z przodu (z klapą) i podłogą z balchy o gr. 2mm odzielony od przestrzenie pasażerskiej, bezpiecznie połączysz bak z silnikiem i wstawisz solidną klatkę to nie widzę przeszkód.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 8 stycznia 2007, 02:07 
Offline

Dołączył: wtorek, 26 grudnia 2006, 00:26
Posty: 9
a co znaczy solidna klatka ??? homologacje musi mieć ?? Czy taka solidna na oko? Silnik od kierowcy czym musi byc odzielony ?? Plexi wystarczy ( jesli tak to jaka grubość ? ) ? Bak w przodu pod maską (nowy bagaznik) musi byc sportowy-bezpieczny czy moze byc seryjny z tego lub innego auta ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 8 stycznia 2007, 10:56 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Przy takiej przeróbce uważam, że powinna być klatka z homo. i bezpieczny bak odzielony od kierowcy, podobnie jak silnik, metalowa przegrodą

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 25 stycznia 2007, 09:44 
Offline

Dołączył: piątek, 7 stycznia 2005, 23:52
Posty: 16
darksmile napisał(a):
Oczywiście, jeżeli przód będzie bagażnikiem (czyli przestrzenią zamkniętą z podłogą) i całe auto będzie się trzymało kupy (klatka) to widzę miejsce na bak z przodu.


A ja mam takie pytanie co to znaczy "auto będzie sie trzymało kupy"???

Kto to orzeknie i na podstawie czego???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 25 stycznia 2007, 23:42 
Offline

Dołączył: wtorek, 1 czerwca 2004, 16:14
Posty: 127
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
klatka z hom niejest wymagana regulaminem więc niemusi takowa być według mnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 stycznia 2007, 11:46 
Offline

Dołączył: wtorek, 26 grudnia 2006, 00:26
Posty: 9
no to musi byc hom czy nie ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 stycznia 2007, 12:33 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
darksmile
SSS TEAM


Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 731
Skąd: Milanówek/WWa
Wysłany: Pon Sty 08, 2007 8:56 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Przy takiej przeróbce uważam, że powinna być klatka z homo. i bezpieczny bak odzielony od kierowcy, podobnie jak silnik, metalowa przegrodą



Powyzej szef komisji technicznej juz Ci udzielil odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 26 stycznia 2007, 15:40 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Ja budując coś takiego zastosował bym klatka homologowaną. Dla siebie. I dlatego piszę "powinna być". Ale ponieważ nie jest wymagana to możesz wstawić co chcesz. Jednak pamiętaj, że:

"9.1 Przepisy ogólne:

1) Pojazd, którego konstrukcja wskazuje, że może zagrażać bezpieczeństwu zawodów lub zawodnika może być nie dopuszczony do startu przez DR lub DW w każdym momencie trwania imprezy."

i w wypadku takiego "ulepu" będzie to szczególnie mocno kontrolowane. Jezeli auto będzie tak solidne jak np Vette GSa to nie ma problemu.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 27 stycznia 2007, 00:47 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Ralf, zbuduj klatkę wg. załącznika J, albo wg. NHRA

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron