Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Pytanie o regulamin
PostNapisane: wtorek, 28 sierpnia 2007, 19:53 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 30 kwietnia 2007, 21:55
Posty: 24
W związku z faktem, że nie dostałem odpowiedzi na maila do SSS to może na forum uzyskam odpowiedź na pytanie związane z regulaminem.
Otoż w Bemowie startowałem M5, zajmując 2 miejsce czyli zdobywając 8 punktów. Na dwóch kolejnych imprezach startowałem Corevettą zdobywając kolejne 6 pkt.
Pytam teraz, czy punkty w pucharze powinny się liczyć w stosunku do każdego samochodu osobno czy być przypisane do zawodnika a więc zsumowane??? Czytając regulamin nie doszedłem do żadnych wniosków które by świadczyły o tym, że mają byc liczone osobno..

_________________
M5/C6Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: wtorek, 28 sierpnia 2007, 19:55 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
punkty zbiera zawodnik w danej klasie, marka auta nie ma znaczenia
jeżeli jest jakiś błąd to będzie skorygowany, napisz na admin@sss.org.pl
w tej chwili ze względu na inne prace wszelkie korekty będą dokonywane z opóźnieniem

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 09:29 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Podłacze sie pod temat regulaminu, a pytanko dotyczy bardziej badań.

Może ktoś wyjaśni mi po co sa badania?
Do tej pory wydawało mi sie ze po to aby wykryć nieprawidłowosci w pojazdach względem regulaminu, ale może sie myle... czy tak trudno stwierdzić że w samochodzie p.Carlsen Morten jest aluminiowa podłoga? a może bardziej na ręke jest tego nie widzieć i zwalać wszystko na współstartujących że nieoprotestowałi? Tyle że to śedziowe w pierwszej kolejności powinni wykryć niedopuszczalne zmiany w konstrukcji pojazdu, tym bardziej tak widoczne i zareagować...
Wydawać sie może że sa bardziej uprzywilejowane osoby mające ciekwe pojazdy a sędziowie-techniczni sami niechcą usunać pojazdu "medialnego!?
Widać sa równi i równiejsi...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Ostatnio edytowano czwartek, 6 września 2007, 09:17 przez czarownik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 10:13 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Czarownik znasz regulamin i procedury protestow, jestes tego pewien chcesz oprotestowac samochod, zrob wszystko zgodnie z procedura.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 15:26 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
czarownik nie startuje, tak sobie tylko pisze żeby był ruch na forum :D
od razu napiszę Ci że szanse na profi plus drag do 6 cylindrów są w 2008 żadne, to oszczędzi nam kilku stron bicia piany
co do równiejszych to faktycznie, zawodnicy związani z vcośtam mają u nas wyjątkowo z górki :lol: :lol: :lol: i zawsze bardzo nam zależy żeby u nas jeździli :lol: choć akurat Morten jest w porządku gość i daje radę nie tylko w Polsce, cenię go za to właśnie
jeżeli w aucie Mortena jest jakiś problem to sędziowie techniczni to sprawdzą, aluminiowe elementy nie zostały wprowadzone w 2007 tylko dlatego że nikt nie dał takiej propozycji jak był dyskutowany regulamin, w 2008 na pewno będą dozwolone ponieważ tego się tego używa w innych krajach
przypominam również że kary za niedozwolone modyfikacje to nie tylko dyskwalifikacja, czasami wystarczy upomnienie, to też jest w regulaminie a decyzja należy do PZM

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 16:26 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
OZ napisał(a):
czarownik nie startuje, tak sobie tylko pisze żeby był ruch na forum :D
od razu napiszę Ci że szanse na profi plus drag do 6 cylindrów są w 2008 żadne, ...


Widać dobrz do czego to doprowadziło więc się dziwie, ze już jest decyzja na nie co do zmian w tej klasie, chociaż nie było jeszcze żadnej dyskusji na ten tematn a forum ale...
...ale skoro mają się ścigać 1551ccm z 9200ccm to może klase mini podnieśc np. do 2.0 czy 2,5?? skoro nie chcecie ograniczać profi+ i dodawać kolejnych klas... :roll:

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 16:36 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
czarownik napisał(a):
OZ napisał(a):
czarownik nie startuje, tak sobie tylko pisze żeby był ruch na forum :D
od razu napiszę Ci że szanse na profi plus drag do 6 cylindrów są w 2008 żadne, ...


Widać dobrz do czego to doprowadziło więc się dziwie, ze już jest decyzja na nie co do zmian w tej klasie, chociaż nie było jeszcze żadnej dyskusji na ten tematn a forum ale...
...ale skoro mają się ścigać 1551ccm z 9200ccm to może klase mini podnieśc np. do 2.0 czy 2,5?? skoro nie chcecie ograniczać profi+ i dodawać kolejnych klas... :roll:


nie ścigasz się to co cię to obchodzi :roll:

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 16:41 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
gn11.wasyl napisał(a):
nie ścigasz się to co cię to obchodzi :roll:

pzdr


Scigałem sie dłużej od Ciebie od samego poczatku imprez organizowanych przez SSS czyli 1.05.2003, opuściłem 2007r. tak samo jak i 2004(wysadzłem silnik) a jeśli chcesz wiedzieć to w 2005 jakoś załapałem się (konsekwencją startownia) na 3-cie miejsce w generalce klasy Profi+ wiec dlatego mnie to interesuje... 8)

ps: i miałem nieco lepsze czasy niż Twoje w tej klasie przy mniejszej pojemności silnika...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 16:54 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
czarownik napisał(a):
gn11.wasyl napisał(a):
nie ścigasz się to co cię to obchodzi :roll:

pzdr


Scigałem sie dłużej od Ciebie od samego poczatku imprez organizowanych przez SSS czyli 1.05.2003, opuściłem 2007r. tak samo jak i 2004(wysadzłem silnik) a jeśli chcesz wiedzieć to w 2005 jakoś załapałem się (konsekwencją startownia) na 3-cie miejsce w generalce klasy Profi+ wiec dlatego mnie to interesuje... 8)

ps: i miałem nieco lepsze czasy niż Twoje w tej klasie przy mniejszej pojemności silnika...


no i :?: teraz się nie ścigasz więc twoje wypowiedzi można potraktować jako że kibic próbuje mówić jak my zawodnicy mamy się ścigać :roll:
startuje w MINI+ oraz PROFI+ (dopiero od Bemowa) i szczerze powiedziawszy nawet by mi nie przeszkadzało jak by połączyli wszystkie klasy w podziałem tylko na napędy

ja rozumiem że kiedyś zająłeś 3 miejsce i chciałbyś znowu ale skoro się nie ścigasz to idź się mamie w rękaw wypłacz a nie spamujesz na forum, bo jako kibic to jedyne co to pozostaje ci prosić o lepszy catering i więcej trybun, a dyskusje o klasach i regulaminie zostaw osobom które starują, organizują lub sędziują, bo zupełnie mi jako kierowcy w drag nie odpowiada by mi kibic mówił jak mam się ścigać :evil:

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 16:59 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
gn11.wasyl napisał(a):
no i :?: teraz się nie ścigasz więc twoje wypowiedzi można potraktować jako że kibic próbuje mówić jak my zawodnicy mamy się ścigać :roll:
startuje w MINI+ oraz PROFI+ (dopiero od Bemowa) i szczerze powiedziawszy nawet by mi nie przeszkadzało jak by połączyli wszystkie klasy w podziałem tylko na napędy
pzdr


To że nie startowałem w tym sezonie ma mnie ew. odsunać od dyskusji nam ew. zmianami w regulaminie na sezon 2008?chyba jakieś nieporozumineie... pozatym wyluzuj człowieku.... bo strasznie sie napiołeś...
Licencje mam od 2003 wiec tylko opłacić skłądke na dany sezon i ścigamy się dalej...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 17:03 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
czarownik napisał(a):
gn11.wasyl napisał(a):
no i :?: teraz się nie ścigasz więc twoje wypowiedzi można potraktować jako że kibic próbuje mówić jak my zawodnicy mamy się ścigać :roll:
startuje w MINI+ oraz PROFI+ (dopiero od Bemowa) i szczerze powiedziawszy nawet by mi nie przeszkadzało jak by połączyli wszystkie klasy w podziałem tylko na napędy
pzdr


To że nie startowałem w tym sezonie ma mnie ew. odsunać od dyskusji nam ew. zmianami w regulaminie na sezon 2008?chyba jakieś nieporozumineie... pozatym wyluzuj człowieku.... bo strasznie sie napiołeś...
Licencje mam od 2003 wiec tylko opłacić skłądke na dany sezon i ścigamy się dalej...


zrób to:!: :roll: bo jak narazie tylko ty płaczesz o te 8 i więcej paki z poziomu trybun

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 17:46 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
gn11.wasyl napisał(a):
zrób to:!: :roll: bo jak narazie tylko ty płaczesz o te 8 i więcej paki z poziomu trybun

pzdr


Za stary jestem na płacz :twisted:
Tylko czemu z poziomu trybun?
Nie chodze na takie imprezy jako widz, jedynie jako zawodnik... i nie byłem na żdnej eliminacji jako widz...


ps:skończmy ten of... bo temat jest inny

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 18:29 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
luz, nie ma co się napinać :D
ludzie pytają a my staramy się odpowiadać i tyle
klasy drag są nowe, jesienią przyjdzie czas żeby przyjrzeć się frekwencji i podjąć decyzje czy zostają takie same na drugi rok czy łączymy niektóre z nich (w szczególności te mniej oblegane)
im mniej klas tym lepiej ale jakiś podział musi być, podział klas drag na taki jak w Street moim zdaniem odpada bo zabilibyśmy rywalizację w M, M+, Diesel i Profi która rozwija się bardzo dobrze, wysiłek zbyt wielu zawodników poszedłby na marne
jest pomysł jak zadowolić nawet czarownika :D ale to już zostawmy sobie na jesień :D

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 18:54 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
OZ napisał(a):
luz, nie ma co się napinać :D
ludzie pytają a my staramy się odpowiadać i tyle ... jest pomysł jak zadowolić nawet czarownika :D ale to już zostawmy sobie na jesień :D


Ja tam jestem na luzie... 8) stwierdziłem ze ze swoim "starym" 2.200ccm 8V nic więcej nie zdziałam i ... nie pojawiłem sie w tym roczku... dalsze zwiększanie mocy jest bez sensu a te "wydłubane" 190ps(maj 2006) ze 115ps seryjnych to i tak spore osiągnięcie jak na wolnossaka... przyszedł czas na jakąś zmiane... wiec "szczekam" z niecierpliwością na propozycje zmian 8)

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 3 września 2007, 19:18 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
klase Mini to zostawcie w spokoju :lol: :wink:

czarownik ma pelne prawo pytac sie o regulamin i ewentualne zmiany i nie wazne jest czy jest obecnie zawodnikiem czy dopiero planuje starty w przyszlym sezonie.

wszyscy chcieliby raczej wiedziec wczesniej co jest planowane na przyszly sezon.

np. moj silnik sie wlasnie konczy, z mila checia bym zostal w klasie Mini i przygotowal na nowy sezon cos mocniejszego. ale jezeli mialby zostac zmienione klasy i np. powiekszona maksymalna pojemnosc w klasie Mini no to niestety decydowalbym sie wtedy na klase Street i wkladal jakis wiekszy silnik.

Przy zalozeniu ze zostanie obecna pojemnosc w mojej klasie i ja jestem chetny do pozostania w niej. i mysle ze akurat w tej klasie znajdzie sie sporo chetnych.

Oczywiscie jest tez warunek ze trakcja bedzie lepsza, badania techniczne dokladniejsze... itd. - ogolnie bedzie wszystko profesjonalnie zrobione... to wtedy to ma sens.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron