Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
nie mozna z r5 turbo1 zrobic turbo2, ot tak sobie. .
to chyba zupełnie nie wiesz czy się te 2 modele różniły
tak sie sklada ze wiem, przed Twoim postem nawet ogladalem program o tym i sie tym zainteresowalem, troche manuali nawet gdzies na dysku powinno byc do r5tek roznych.
karoseria
silnik(wzmocniony, inny gaznik, przed turbina T3)
skrzynia (wzmocniona)
naciski na osie i masy wlasne, wszystko sie zmienia
uklad chlodniczy z tylu i jeszcze pare rzeczy
pomijam umiejscowienie.
chodzi oto ze nie mozesz z seryjnego r5 turbo1 zrobic r5 turbo2. bo to nie bedzie modelem turbo2!! to dalej bedzie turbo1.
Chodzi oto ze to sa 2 zupelnie rozne samochody. Jedynym rozwiazaniem ze MOGLBYS to zrobic, jest komplexowa przerobka na turbo2, i by Ci ktos zarejestrowal to jako r5 turbo2 i po prostu uznanie tej przerobki na dany model. jednak zgodnie z naszym prawem NIE MOZNA ZMIENIC SOBIE MODELU.
zmieniajac w swoim aucie polozenie silnika, naped na tyl i te wszystkie bajery dalej pozostaniesz samochodem ktory sie nazywa "renault 5 turbo1" a to nie bedzie juz auto SERYJNE.
ciezko jest to wytlumaczyc w pisaniu. wczoraj z colinem chyba 2h przegadalismy przez tel i rozne warianty sprawdzalismy co mozna by zrobic zeby taka przerobke uznac. NIC.
Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
nie mozna z "cieniasa" zrobic "seicento" zakladajac body kit
.
dlaczego? czy jakkby cienki wystartował w body kit seicento to byłoby outlaw?
ale Ty nie zrozumiales mojego domyslu.
niemozesz zrobic z cienkiego seja, bo to i tak bedzie cienki nawet jak bedzie wygladal jak seicento to i tak pozostanie on cienkim
Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
Przepraszam za wczesniejsze zamieszanie, ale bylem swiecie przekonany ze istnieje w naszym kraju cos takiego jak przebudowa i modernizacja auta na inny model z mozliwoscia wpisania tego w dowod rejestracyjny czy cos w tym stylu.
chciałbym siędowiedzieć co wpis w dowodzie rejestracyjnym ma tutaj do rzeczy - widziałem jużtyle co najmniej dziwnych nazw modeli, że dojść co to był na prawdę się nie da
jeszcze co do różnic modeli to clio 1,2 od 2,0 16v różni się niemal w takim samym stopniu jak 1,2 od V6 i są to znaczące różnice.
co do R5 te różnice o wiele mniejsze i mniej ingerujące w budowę samochodu niż włożenie 1,9 tdi do lupo
wpis w dowodzie ma do rzeczy to ze wg. mnie zmiana modelu w papierach byla by furtka by Cie uznac za pojazd seryjny. Twoja przerobka to jest pojazd SAM od tego momentu, a NIKT Ci nie zatwierdzi tego w jakikolwiek sposob ze jest to renault 5 turbo2.
to tak jak masz przerobki aut z lanosa robia Ci lamborgini diablo
byla by to jedynie wierna kopia a przerobki ktore zastosujesz kwalifikuja Cie do outlaw!
co do w/w wspomnianych przerobek; ale tam silnik dalej pozostaje z przodu w miejscu "seryjnym"
napedem mozesz sobie manipulowac.
Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
jedynym rozwiazaniem jest pozostawic silnik na swoim miejscu i naped na tyl.
w takim przypadku taki samochód nie ma prawa przejść badania technicznego, więc i tak outlaw - gdzie tu sens??
w przypadku przekładki silnika badanie techniczne przejdzi bez problemu więc jest wtedy w pełni legalny i wg. mnie powinno być mini plus
po 1. przeczytaj choc 1 raz regulamin ze zrozumieniem.
"dozwolona jest modyfikacja plyty podlogowej ze wzgledu na zmiane rodzaju napedu" "zabroniona jest zmiana oryginalnych punktow mocowan zawieszenia" jak zmienisz te miejsca to Ci zaden diagnosta nie ma prawa podbic badania technicznego, a wtedy jak sobie wyobrazasz starty w M+?
przejdzie Ci to badanie techniczne, owszem, ale u diagnosty. bedziesz sobie mogl smigac po ulicach, wszystko cacy. ALE dalej Twoja renowka, pozostanie modelem r5 turbo1 CZYLI TAKIM MODELEM KTORY SILNIK MA Z PRZODU, a Twoj silnik lezy w "nieseryjnym miejscu"
r5turbo1 i r5turbo2 to sa 2 rozne samochody.
zauwaz ze zmienilem stanowisko nie bez powodu, colin mi przedstawil zajebiste kontrargumenty i ma racje. jak zrobisz ta modyfikacje, to byle jaki zawodnik sklada Ci protest, i sorry... wedrujesz do outlaw
chyba ze konkurencja bedzie uprzejma i doceni Twoj wklad wlozony w auto i Ci tego nie zrobia ( w co watpie, bo kazdy chce byc pierwszy )
to sa zbyt powazne przerobki zeby to od tak dopuscic to auto do ruchu.
nie ma tak ze wkladasz sobie silnik i jezdzisz i jestes szczesliwy.
jest cala rzesza skomplikowanych procedur ktore musisz wykonac, zeby sie z tymi przerobkami zakwalifikowac jako r5turbo1. jest na to szansa. moze Ci sie uda zrobic to w taki spsob zebys Twoje r5 nie stalo sie modelem "SAM" a wtedy zgodnie z regulaminem klasa outlaw.
szansy na to zebys stal sie modelem r5 turbo2 sa ZADNE. chyba ze sobie numery poprzeszczepiasz, kupisz papiery i inne mody powykrecasz, to wtedy niezgodnie z prawem
i na Ciebie policje nasla...
jedynym rozwiazaniem jest kupic r5 turbo 2.
aha jezeli zrobisz ta modyfikacje, dopuszcza Ci ten pojazd do ruchu, przy dobrych wiatrach zostaniesz jako r5 turbo1, to polecisz do outlaw bo w renault 5 turbo 1 silnik byl z PRZODU
kapiszi teraz?
kolego, golf to golf, silnik z przodu mial :/
a tu masz renault 5 turbo i renault 5 turbo2 - DWA ROZNE MODELE. gdzie w renault5 turbo silnik wystepowal z PRZODU.
zrob jak chcesz, polecisz do outlaw.