Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 22:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 24 lutego 2005, 17:44 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
moe masz racje...gofer to kiepskie porownanie........

ale wydaje mi sie...ze baza wyjciowa R5turbo2 to R5 wiec miejsce
polozenia silnika mozna zmienic bez zmiany klasy.........

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 24 lutego 2005, 21:41 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 04:01
Posty: 264
Lokalizacja: Lublin
ja sobie dokladnie przestudiowalem regulamin.
mam volvo 340. bede tam pakowal dosc spora jednostke, naped na tyl. poniewaz chce sie powyglupiac w kjs (zdobyc licencje RII), wystartowac w ALT i moze nawet podriftowac i co najwazniejsze pobawic sie tym samochodem, koledzy podsuneli mi pomysl zapakowania czegos lzejszego, albo umieszczenia silnika centralnie.
w Volvo takie rozwiazanie nie bylo stosowane (w tym modelu na bank)
2) musialbym przebudowac plyte podlogowa, a nie moge bo naped zostaje ten sam
3) laduje w outlaw po takiej zabawie.

jezeli natomiast wrzucam silnik, sam, skrzynie w miejscu oryginalnej, wal od innego auta, generalnie mega skladak, z klatka, z systemem gasniczym to brutalnie powiem ze mozna mi "skoczyc". kazdy sedzia sie pod dobrze zbudowanym autem, ktore trzyma sie kupy podpisze. jezeli nie to ide do programu "co z tym pzm" albo taki stworze, moze w TVN Turbo.

BRS napisał(a):
baza wyjciowa R5turbo2 to R5 wiec miejsce
polozenia silnika mozna zmienic bez zmiany klasy.........


Szkoda tylko ze wszyscy inni znawcy regulaminu i sedziowie ucichli, kiedy ich glos jest najbardziej potrzebny. jednak powtorze (zeby moze narzucic tok myslenia innym) ze taka modyfikacja powinna byc dopuszczona bez mrugniecia okiem. jezeli nie. prosze o bardzo mocne konkrety, inaczej na miejscu kolegi Kidzia, na zawodach (w przypadku niesatysfakcjonujacego posuniecia i przeniesienia do innej klasy) skladalbym pisemny protest. mysle ze po zawodach nastapilo by sprostowanie i ponowne zliczenie wszystkiego i znalazlby sie w swojej klasie.

(wiem ze kombinator jestem :D)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 26 lutego 2005, 11:07 
Z tego co rozumuje czytając regulamin to punkt

9.2 Nadwozie i wyposażenie samochodu:
...
8) Dopuszczalna jest modyfikacja płyty podłogowej, ale jedynie w związku ze zmianą typu napędu.


oraz

9.4 Silnik i skrzynia biegów samochodu:
...
5) Silnik musi być zamontowany w tym samym miejscu, co w samochodzie seryjnym.


oznacza że możesz wykonać taka modyfikacje bez łamania regulaminu bo istniała wersja z silnikiem centralnym

pzdr


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 01:15 
Offline

Dołączył: środa, 9 marca 2005, 11:10
Posty: 3
WASyL napisał(a):
Z tego co rozumuje czytając regulamin to punkt

9.2 Nadwozie i wyposażenie samochodu:
...
8) Dopuszczalna jest modyfikacja płyty podłogowej, ale jedynie w związku ze zmianą typu napędu.


oraz

9.4 Silnik i skrzynia biegów samochodu:
...
5) Silnik musi być zamontowany w tym samym miejscu, co w samochodzie seryjnym.


oznacza że możesz wykonać taka modyfikacje bez łamania regulaminu bo istniała wersja z silnikiem centralnym

pzdr


To ja mam pytanie co to jest samochod seryjny?

Czy to moze jest dokladnie ten model i typ samochodu, ktory jest wpisany w ewidencji pojazdu i dokumentach (dowod rejestracyjny, karta pojazdu itp?).

Czyli w takim wypadku posiadajac teoretycznie renault clio 1.2 nie jestesmy wlascicielem renault clio v6. A tymsamym samochodem seryjnym ktorym wystartujemy w wyscigu jest renault clio 1.2, ktore to posiada silnik z przodu seryjnie i wymieniajac w nim silnik musimy zamontowac go w miejscu seryjnym. No to czy nie mam racji ze w clio 1.2 seryjnie silnik siedzi z przodu i aby nie wpasc do outlaw musi byc dalej z przodu? Taksamo biorac clio v6 i wkladajac silnik do przodu podlegamy pod klase outlaw (bo seryjnym samochodem jest clio v6 wtedy). Mala roznca w nazwie a totalnie inne samochody ktore praktycznie nie maja zadnej wspolnej czesci... Ktore nie sa tym samym samochodem.

Takie zabawy to nie jest zmiana rodzaju napedu, tylko kompletne przebudowanie samochodu.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 01:23 
colin napisał(a):
To ja mam pytanie co to jest samochod seryjny?


Samochód seryjny - samochód wyprodukowany (bodajże bo nie pamietam dokładnej liczby) w ilości sztuk 10.000 który jest dopuszczony do ruchu drogowego w różnych wersjach silniowych i nadwoziowych (jeśli takowe istniały)

pzdr


Góra
  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 01:32 
Offline

Dołączył: środa, 9 marca 2005, 11:10
Posty: 3
WASyL napisał(a):
colin napisał(a):
To ja mam pytanie co to jest samochod seryjny?


Samochód seryjny - samochód wyprodukowany (bodajże bo nie pamietam dokładnej liczby) w ilości sztuk 10.000 który jest dopuszczony do ruchu drogowego w różnych wersjach silniowych i nadwoziowych (jeśli takowe istniały)

pzdr


Oke a samochod seryjny startujacy w WRSMP kierowany przez kierowce Jana Kowalskiego i poddawany przez niego modyfikacjom? Regulamin odnosi sie do samochodu Jana Kowalskiego, czy do jakiegokolwiek samochodu o bardzo zblizonej nazwie, ktory nawet nie musi sie znajdowac na terenie naszego kraju? Bo to jest wazne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 01:52 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 04:01
Posty: 264
Lokalizacja: Lublin

COLIN
przestan, prosze, przestan :lol:

Juz Ci odpowiedzial.
nie zchodzmy teraz ze jak ktos jezdzi wersja "limitowana", nie czepiajmy sie. jest to pojecie wzgledne uwazane jako stan ktory wyjechal od producenta/salonu/polmozbytu czy tesco. wazne ze ten pojazd byl dopuszczony do ruchu.

w przypadku r5turbo2, istniala taka wersja, wg. mnie przerobka na ten konkretny model, powinna lapac sie w regulaminie, gdyz jest to pewnego rodzaju ewolucja modelu r5turbo lub ogolniej, modelu r5

a co do tego do jakiego auta sie odnosi: to zadales bardzo nietypowe i trudne pytanie.
rozumiem ze to jest w ten sposob rozumowane:
mamy auto X, ktore w anglii ma silnik 1.9 i naped na tyl, mamy autoXi w PL ktore wystepuje z silnikiem 1.1 i napedem na przod. wiec jezeli chcemy zrobic z auta Xi -> X to chyba jest to dozwolone, nawet jezeli bylo inne polozenie silnika. wazne jest to ze model X wystepowal w produkcji.

bryh. ide spac bo myslenie sie wylaczylo.


Ostatnio edytowano czwartek, 10 marca 2005, 04:48 przez siwy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 04:47 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 04:01
Posty: 264
Lokalizacja: Lublin
itam, tak naprawde po dosc dlugiej i burzliwej dyskusji z Colinem chyba jednak zmuszony jestem przyznac mu racje.

nie mozna z r5 turbo1 zrobic turbo2, ot tak sobie. do ruchu moze ktos to dopusci, ale zgodnie z regulaminem - SSS nie moze takie auto startowac w klasie samochodowej - moze w outlaw.
bo silnik zmienia swoje polozenie i nie ma tu tlumaczenia ze "w innym modelu tak bylo" albo "zmiana rodzaju napedu" czy inne takie ! nie mozna z "cieniasa" zrobic "seicento" zakladajac body kit :D i probowac zarejestrowac go jako seicento, albo z trabanta robic poloneza :D jedynym rozwiazaniem jest pozostawic silnik na swoim miejscu i naped na tyl.

Przepraszam za wczesniejsze zamieszanie, ale bylem swiecie przekonany ze istnieje w naszym kraju cos takiego jak przebudowa i modernizacja auta na inny model z mozliwoscia wpisania tego w dowod rejestracyjny czy cos w tym stylu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 09:47 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
kfak napisał(a):
nie mozna z r5 turbo1 zrobic turbo2, ot tak sobie. .


to chyba zupełnie nie wiesz czy się te 2 modele różniły :D

kfak napisał(a):
nie mozna z "cieniasa" zrobic "seicento" zakladajac body kit :D .


dlaczego? czy jakkby cienki wystartował w body kit seicento to byłoby outlaw?

kfak napisał(a):
Przepraszam za wczesniejsze zamieszanie, ale bylem swiecie przekonany ze istnieje w naszym kraju cos takiego jak przebudowa i modernizacja auta na inny model z mozliwoscia wpisania tego w dowod rejestracyjny czy cos w tym stylu.


chciałbym siędowiedzieć co wpis w dowodzie rejestracyjnym ma tutaj do rzeczy - widziałem jużtyle co najmniej dziwnych nazw modeli, że dojść co to był na prawdę się nie da

jeszcze co do różnic modeli to clio 1,2 od 2,0 16v różni się niemal w takim samym stopniu jak 1,2 od V6 i są to znaczące różnice.

co do R5 te różnice o wiele mniejsze i mniej ingerujące w budowę samochodu niż włożenie 1,9 tdi do lupo

kfak napisał(a):

jedynym rozwiazaniem jest pozostawic silnik na swoim miejscu i naped na tyl.


w takim przypadku taki samochód nie ma prawa przejść badania technicznego, więc i tak outlaw - gdzie tu sens??

w przypadku przekładki silnika badanie techniczne przejdzi bez problemu więc jest wtedy w pełni legalny i wg. mnie powinno być mini plus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 11:07 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 31 maja 2004, 21:36
Posty: 72
Lokalizacja: Krk
Dyskusja na temat co to jest samochod seryjny i pyt: "czy byl taki silnik" byla juz za czasow starego regulaminu i golfa I z silnikiem VR6..

Ustalono, ze skoro nazwa jest ta sama to jest to to samo auto...

Czyli idac dalej dla golfa I 1,3 wyznacznikiemauta seryjnego moze byc golf II cross country.. albo IV R32

To dalej tak rozumujac.. wyznacznikiem auta seryjnego dla renault 5 chociazby zwyklego 1,4 moze byc Turbo (to z centralnym tez)

Chyba, ze w tym roku obowiazuje inne rozumowanie. Skoro jakas sprawa raz zostala wyjasniona to chyba mozna sie powolywac na tamto rozwiazanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 14:14 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 04:01
Posty: 264
Lokalizacja: Lublin
Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
nie mozna z r5 turbo1 zrobic turbo2, ot tak sobie. .


to chyba zupełnie nie wiesz czy się te 2 modele różniły :D


tak sie sklada ze wiem, przed Twoim postem nawet ogladalem program o tym i sie tym zainteresowalem, troche manuali nawet gdzies na dysku powinno byc do r5tek roznych.

karoseria
silnik(wzmocniony, inny gaznik, przed turbina T3)
skrzynia (wzmocniona)
naciski na osie i masy wlasne, wszystko sie zmienia
uklad chlodniczy z tylu i jeszcze pare rzeczy
pomijam umiejscowienie.

chodzi oto ze nie mozesz z seryjnego r5 turbo1 zrobic r5 turbo2. bo to nie bedzie modelem turbo2!! to dalej bedzie turbo1.
Chodzi oto ze to sa 2 zupelnie rozne samochody. Jedynym rozwiazaniem ze MOGLBYS to zrobic, jest komplexowa przerobka na turbo2, i by Ci ktos zarejestrowal to jako r5 turbo2 i po prostu uznanie tej przerobki na dany model. jednak zgodnie z naszym prawem NIE MOZNA ZMIENIC SOBIE MODELU.
zmieniajac w swoim aucie polozenie silnika, naped na tyl i te wszystkie bajery dalej pozostaniesz samochodem ktory sie nazywa "renault 5 turbo1" a to nie bedzie juz auto SERYJNE.
ciezko jest to wytlumaczyc w pisaniu. wczoraj z colinem chyba 2h przegadalismy przez tel i rozne warianty sprawdzalismy co mozna by zrobic zeby taka przerobke uznac. NIC.

Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
nie mozna z "cieniasa" zrobic "seicento" zakladajac body kit :D .


dlaczego? czy jakkby cienki wystartował w body kit seicento to byłoby outlaw?

ale Ty nie zrozumiales mojego domyslu.
niemozesz zrobic z cienkiego seja, bo to i tak bedzie cienki nawet jak bedzie wygladal jak seicento to i tak pozostanie on cienkim :D

Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
Przepraszam za wczesniejsze zamieszanie, ale bylem swiecie przekonany ze istnieje w naszym kraju cos takiego jak przebudowa i modernizacja auta na inny model z mozliwoscia wpisania tego w dowod rejestracyjny czy cos w tym stylu.


chciałbym siędowiedzieć co wpis w dowodzie rejestracyjnym ma tutaj do rzeczy - widziałem jużtyle co najmniej dziwnych nazw modeli, że dojść co to był na prawdę się nie da

jeszcze co do różnic modeli to clio 1,2 od 2,0 16v różni się niemal w takim samym stopniu jak 1,2 od V6 i są to znaczące różnice.

co do R5 te różnice o wiele mniejsze i mniej ingerujące w budowę samochodu niż włożenie 1,9 tdi do lupo

wpis w dowodzie ma do rzeczy to ze wg. mnie zmiana modelu w papierach byla by furtka by Cie uznac za pojazd seryjny. Twoja przerobka to jest pojazd SAM od tego momentu, a NIKT Ci nie zatwierdzi tego w jakikolwiek sposob ze jest to renault 5 turbo2.
to tak jak masz przerobki aut z lanosa robia Ci lamborgini diablo ;) byla by to jedynie wierna kopia a przerobki ktore zastosujesz kwalifikuja Cie do outlaw!
co do w/w wspomnianych przerobek; ale tam silnik dalej pozostaje z przodu w miejscu "seryjnym"
napedem mozesz sobie manipulowac.

Kidzio napisał(a):
kfak napisał(a):
jedynym rozwiazaniem jest pozostawic silnik na swoim miejscu i naped na tyl.


w takim przypadku taki samochód nie ma prawa przejść badania technicznego, więc i tak outlaw - gdzie tu sens??

w przypadku przekładki silnika badanie techniczne przejdzi bez problemu więc jest wtedy w pełni legalny i wg. mnie powinno być mini plus


po 1. przeczytaj choc 1 raz regulamin ze zrozumieniem.
"dozwolona jest modyfikacja plyty podlogowej ze wzgledu na zmiane rodzaju napedu" "zabroniona jest zmiana oryginalnych punktow mocowan zawieszenia" jak zmienisz te miejsca to Ci zaden diagnosta nie ma prawa podbic badania technicznego, a wtedy jak sobie wyobrazasz starty w M+?

przejdzie Ci to badanie techniczne, owszem, ale u diagnosty. bedziesz sobie mogl smigac po ulicach, wszystko cacy. ALE dalej Twoja renowka, pozostanie modelem r5 turbo1 CZYLI TAKIM MODELEM KTORY SILNIK MA Z PRZODU, a Twoj silnik lezy w "nieseryjnym miejscu"

r5turbo1 i r5turbo2 to sa 2 rozne samochody.
zauwaz ze zmienilem stanowisko nie bez powodu, colin mi przedstawil zajebiste kontrargumenty i ma racje. jak zrobisz ta modyfikacje, to byle jaki zawodnik sklada Ci protest, i sorry... wedrujesz do outlaw ;)
chyba ze konkurencja bedzie uprzejma i doceni Twoj wklad wlozony w auto i Ci tego nie zrobia ( w co watpie, bo kazdy chce byc pierwszy )





to sa zbyt powazne przerobki zeby to od tak dopuscic to auto do ruchu.
nie ma tak ze wkladasz sobie silnik i jezdzisz i jestes szczesliwy.
jest cala rzesza skomplikowanych procedur ktore musisz wykonac, zeby sie z tymi przerobkami zakwalifikowac jako r5turbo1. jest na to szansa. moze Ci sie uda zrobic to w taki spsob zebys Twoje r5 nie stalo sie modelem "SAM" a wtedy zgodnie z regulaminem klasa outlaw.
szansy na to zebys stal sie modelem r5 turbo2 sa ZADNE. chyba ze sobie numery poprzeszczepiasz, kupisz papiery i inne mody powykrecasz, to wtedy niezgodnie z prawem ;) i na Ciebie policje nasla... :D
jedynym rozwiazaniem jest kupic r5 turbo 2.

aha jezeli zrobisz ta modyfikacje, dopuszcza Ci ten pojazd do ruchu, przy dobrych wiatrach zostaniesz jako r5 turbo1, to polecisz do outlaw bo w renault 5 turbo 1 silnik byl z PRZODU

kapiszi teraz?



kolego, golf to golf, silnik z przodu mial :/
a tu masz renault 5 turbo i renault 5 turbo2 - DWA ROZNE MODELE. gdzie w renault5 turbo silnik wystepowal z PRZODU.

zrob jak chcesz, polecisz do outlaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 14:48 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
z Twoim znaniem się na R5 nie jest jednak do końca najlepiej - R5 Turbo i R5 Turbo2 miały obydwa silnik centralnie i nigdy nie miały gaźnika, ale cuż.....

w dowodzie mam napisane "Renault 5 1,4" i który to jest model?


a swoją drogą co do przniesienia napędu FR to żaden diagnosta legalnie nie podbije badania technicznego - i gdzie tu sens, gdzie logika - regulamin to dopuszcza i wymaga badania technicznego które jest niemożliwe do dostania w naszym kraju.

zrozumiałem już też że nawet jakbym przyjechał na wyścigi zrobionym na bazie R5 Turbo2 to też zostanę wyrzucony do outlaw bo wpis w dowodzie będzie inny :?

i ostatnie kwestia - czy tą decyzję można troktować jako ostateczną czy znowu za tydzień będzie zmieniona?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 15:01 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 04:01
Posty: 264
Lokalizacja: Lublin
najlepiej to masz racje nie jest. ale sobie ciutke poczytalem zeby miec jakiekolwiek pojecie w temacie w ktorym zabieram glos.
jakto? przeciez pozniejsze wersje byly na wtrysku??? chcesz mi powiedziec turbo2 nie mialo gaznika :o ? dla mnie moze moze miec nawet maszynke do robienia lodow (sory, ale nie moglem sie powstrzymac)

NIEZMIENIA TO FAKTU ZE I TAK MASZ MODEL RENAULT5 TURBO Z SILNIKIEM Z PRZODU

jak zrobisz sobie ta modyfikacje w garazu to nikt Ci tego nie podbije.
sa uprawnione zaklady + faktura + rzeczoznawca pzm + diagnosta = furtka. A TY JESZCZE NIE pomyslales o tym?

Kidziu a wiesz co to jest VIN ? tam doklandie pisze co to za model. jezeli ja bylbym kims do kogo przyszedl by pan X i powiedzial "panie skladam protest na Kidzia, bo seryjnie w jego r5 silnik byl z przodu" ja podchodze, czytam sobie win, sprawdzam czy masz dokumenty o rozlozeniu masy, punkty mocowania zawiechy, papiery rzeczoznawcow ktorzy dopuszczaja ten pojazd do ruchu jako RENAULT 5 (bez znaczenia jakie) a nie jako SAM(bo jezeli sam to odrazu wedrujesz do outlaw, pamietaj)
i jak bys mial wszystkie kwity na to pozytywne, to zerkam w w/w win i co widze? w tym aucie silnik mocowany oryginalnie z przodu. Twoje auto nie jest "seryjne", dokonales zabronionej modyfikacji gdzie silnik nie moze byc zmieniony w inne miejsce :D



pokaz mi ten model renault 5 gdzie silnik byl centralnie i pokaz mi renault5 turbo2.
moze gdzies walnalem blad w rozumowaniu.


P.S. Wczesniej nie doczytal nikt jednego punktu, ze modyfikowac plyte podlogowa mozna TYLKO ze wzgledu na zmiane napedu.
zreszta, jak sam masz obawy o diagnostow ze Ci nikt tego nie zatwierdzi to sam czujesz to i widzisz ze nieuniknie Cie outlaw (bez badania technicznego)


to nie chodzi raczej o dowod rejestracyjny, to chodzi oto ze to sa DWA ROZNE samochody. jezu, dlaczego rozumujesz tylko miedzy wierszami moje wywody. napracowalem sie z 10min nad tym postem, moglbys przynajmniej go dokladnie przeczytac i postarac sie zrozumiec.
Chce Ci pomoc. W Twojej serii byl silnik zamontowany z przodu i tam juz musi zostac :) to jest regulamin i jego nalezy sie trzymac, owszem mozna go troche nagiac, ale na jakiejs podstawie(chociazby w/w kwitow)



tej decyzji nie mozna traktowac jako ostatecznej, gdyz nie jestem upowazniony przez SSS do wystawiania takich opinii :lol:
jedynie chcialem pomoc zinterpretowac regulamin, ktory juz chyba znam na pamiec. i pomoc tak zebys nie mial zadnych problemow, bo po co smrod i denerwowac sie.
Kidziu, jak cos to sluze uprzejmie, chcialbym zeby wyszlo na to ze mozna, bo to otwiera kolejne furtki do ewolucji 1/4 mili w polsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 15:34 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
od razu napisze: zrozumiałem - nie mogę tego zrobić ale:

kfak napisał(a):
jak zrobisz sobie ta modyfikacje w garazu to nikt Ci tego nie podbije.
sa uprawnione zaklady + faktura + rzeczoznawca pzm + diagnosta = furtka. A TY JESZCZE NIE pomyslales o tym?.


pomyślałem, ale numeru VIN to nie zmieni a jak sam napisałeś:
kfak napisał(a):
i jak bys mial wszystkie kwity na to pozytywne, to zerkam w w/w win i co widze? w tym aucie silnik mocowany oryginalnie z przodu. Twoje auto nie jest "seryjne", dokonales zabronionej modyfikacji gdzie silnik nie moze byc zmieniony w inne miejsce :D.


czyli i tak zostaje furtka żeby wywalić do outlaw

kfak napisał(a):
tej decyzji nie mozna traktowac jako ostatecznej, gdyz nie jestem upowazniony przez SSS do wystawiania takich opinii :lol:
jedynie chcialem pomoc zinterpretowac regulamin, ktory juz chyba znam na pamiec. i pomoc tak zebys nie mial zadnych problemow, bo po co smrod i denerwowac sie.
Kidziu, jak cos to sluze uprzejmie, chcialbym zeby wyszlo na to ze mozna, bo to otwiera kolejne furtki do ewolucji 1/4 mili w polsce.


wg. mnie im więcej daje się możłiwości tym lepiej dla takiego sportu (gdzie i tak większość samochodów to wydumki, które odpadną na każdej stacji diagnosycznej)
wiem - regulamin jest i będzie obowiązywał - ale może on mi się nie podobać i wydaje mi sięto miejsce za właściwe do wyrażenia tego.

co do regulaminu - wg. mnie jest to bez sensu zabraniać budowania szybszych samochodów w danej klasie pojemnościowej bez zapewnienia odpowiedniej jakości toru - moja przeróbka ma na celu poprawienie trakcji

a co do załatwienia takich papierów jak mówisz to ilość zachodu potrzebna żeby było to zrobione w pełni legalnie - nie koniecznie bezpiecznie jest większa niż zbudowanie turbo 2 z jakiejkolwiek R5, no ale to przecież jest kasa - a po co komu w tym sporcie tacy zawodnicy, którzy nie mogą sobie od tak sypnąć paru tyś na różne np. papierki :cry:

dodatkowo regulamin bloując powstanie takiego samochodu blokuje możliwość startów np. na Litwie gdzie przy tej pojemności miałbym szanse na zwycięstwo w ich klasie po przeliczeniu do 3000 ccm. (nie będę budował samochodu w Polce po to tylko żeby sobie nim na Litwe pojechać)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 10 marca 2005, 15:35 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
a co do R5 Turbo i R5 Turbo2 to były one tylko i wyłącznie na wtrysku mechanicznym K-Jetronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron