Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Centralny silnik http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=189 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | BRS [ czwartek, 24 lutego 2005, 17:44 ] |
Temat: | |
Autor: | siwy [ czwartek, 24 lutego 2005, 21:41 ] |
Temat: | |
Autor: | WASyL [ sobota, 26 lutego 2005, 11:07 ] |
Temat: | |
Z tego co rozumuje czytając regulamin to punkt 9.2 Nadwozie i wyposażenie samochodu: ... Dopuszczalna jest modyfikacja płyty podłogowej, ale jedynie w związku ze zmianą typu napędu. oraz 9.4 Silnik i skrzynia biegów samochodu: ... 5) Silnik musi być zamontowany w tym samym miejscu, co w samochodzie seryjnym. oznacza że możesz wykonać taka modyfikacje bez łamania regulaminu bo istniała wersja z silnikiem centralnym pzdr |
Autor: | colin [ czwartek, 10 marca 2005, 01:15 ] |
Temat: | |
Autor: | WASyL [ czwartek, 10 marca 2005, 01:23 ] |
Temat: | |
Autor: | colin [ czwartek, 10 marca 2005, 01:32 ] |
Temat: | |
Autor: | siwy [ czwartek, 10 marca 2005, 01:52 ] |
Temat: | |
COLIN przestan, prosze, przestan Juz Ci odpowiedzial. nie zchodzmy teraz ze jak ktos jezdzi wersja "limitowana", nie czepiajmy sie. jest to pojecie wzgledne uwazane jako stan ktory wyjechal od producenta/salonu/polmozbytu czy tesco. wazne ze ten pojazd byl dopuszczony do ruchu. w przypadku r5turbo2, istniala taka wersja, wg. mnie przerobka na ten konkretny model, powinna lapac sie w regulaminie, gdyz jest to pewnego rodzaju ewolucja modelu r5turbo lub ogolniej, modelu r5 a co do tego do jakiego auta sie odnosi: to zadales bardzo nietypowe i trudne pytanie. rozumiem ze to jest w ten sposob rozumowane: mamy auto X, ktore w anglii ma silnik 1.9 i naped na tyl, mamy autoXi w PL ktore wystepuje z silnikiem 1.1 i napedem na przod. wiec jezeli chcemy zrobic z auta Xi -> X to chyba jest to dozwolone, nawet jezeli bylo inne polozenie silnika. wazne jest to ze model X wystepowal w produkcji. bryh. ide spac bo myslenie sie wylaczylo. |
Autor: | siwy [ czwartek, 10 marca 2005, 04:47 ] |
Temat: | |
itam, tak naprawde po dosc dlugiej i burzliwej dyskusji z Colinem chyba jednak zmuszony jestem przyznac mu racje. nie mozna z r5 turbo1 zrobic turbo2, ot tak sobie. do ruchu moze ktos to dopusci, ale zgodnie z regulaminem - SSS nie moze takie auto startowac w klasie samochodowej - moze w outlaw. bo silnik zmienia swoje polozenie i nie ma tu tlumaczenia ze "w innym modelu tak bylo" albo "zmiana rodzaju napedu" czy inne takie ! nie mozna z "cieniasa" zrobic "seicento" zakladajac body kit i probowac zarejestrowac go jako seicento, albo z trabanta robic poloneza jedynym rozwiazaniem jest pozostawic silnik na swoim miejscu i naped na tyl. Przepraszam za wczesniejsze zamieszanie, ale bylem swiecie przekonany ze istnieje w naszym kraju cos takiego jak przebudowa i modernizacja auta na inny model z mozliwoscia wpisania tego w dowod rejestracyjny czy cos w tym stylu. |
Autor: | Kidzio [ czwartek, 10 marca 2005, 09:47 ] |
Temat: | |
Autor: | ade [ czwartek, 10 marca 2005, 11:07 ] |
Temat: | |
Autor: | siwy [ czwartek, 10 marca 2005, 14:14 ] |
Temat: | |
Autor: | Kidzio [ czwartek, 10 marca 2005, 14:48 ] |
Temat: | |
Autor: | siwy [ czwartek, 10 marca 2005, 15:01 ] |
Temat: | |
Autor: | Kidzio [ czwartek, 10 marca 2005, 15:34 ] |
Temat: | |
Autor: | Kidzio [ czwartek, 10 marca 2005, 15:35 ] |
Temat: | |
Strona 3 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |