Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Nowy sprzęt pomiarowy SSS - 15 września na Bemowie :)
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 15:52 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Niedawno zakupiliśmy nowy, profesjonalny sprzęt pomiarowy z firmy http://www.raceamerica.com :D
Dlatego procedura startowa będzie taka jak w USA, Szwecji czy też była na KoE czyli będzie mierzony faktyczny czas reakcji, na tym drzewku nie da się wstrzelić w zielone światło :D (oczywiście obowiązują falstarty)
Sprzęt dzisiaj na Bemowie przeszedł pozytywnie ostatnią weryfikację i testy końcowe.

Start w zawodach 15.09 na Bemowie wygląda tak:

1. Zawodnik ustawia się na starcie najpierw na białe światło "prestage" i zatrzymuje na kolejne białe światło "stage"
2. Po ustawieniu obu zawodników starter włącza procedurę, zapalają się jednocześnie 3 światła żółte i jedno zielone i zawodnik startuje
3. Mierzymy ET, ET+RT, 60 feet, 1/8 mili, 1/4 mili oraz prędkość na mecie
4. Wyniki są wyświetlane na tablicach dla każdego toru z dokładnością do 1000-nej części sekundy: w WRMP i Pucharze SSS będzie to ET+RT, w BC będzie wyświetlane ET
5. Drzewko dodatkowo sygnalizuje kto osiągnął lepsze ET zapalonym zielonym, pojedynczym światłem a falstart światłem czerwonym
6. Zawodnik otrzymuje time slip z wszystkimi danymi swoimi i przeciwnika zgodnie z pkt 3.
7. Drzewko startowe jest profi :D

Dużo by opowiadać o całym zakupie :D To bardzo droga "zabawka" ale w Europie jest dwa razy droższa. Szczególnie dziękuję Arkowi Smalskiemu i Marcinowi Plackowi za wyprawę do San Francisco dwa tygodnie temu do firmy Race America i ogarnięcie całego tematu w profesjonalny sposób :D Brawo dla Was chłopaki :D

Docelowe, "ogromniaste" ;) tablice będą wkrótce.
Zdjęcia z testów za jakiś czas wrzuci admin jak mu podeślę. Teraz nadrabiam inne zaległości. Testy nagrywało TVN Turbo więc też będzie z tego relacja.

Sprzęt będziemy również wynajmować po konkurencyjnych cenach wszystkim zainteresowanym. W tej sprawie proszę kontaktować się na mail admin@sss.org.pl lub do mnie na pw.
Wkrótce w równie profesjonalny sposób będziemy sami kłaść VHT wszędzie tam gdzie będzie to możliwe. Podobnie będziemy wykonywać taką usługę wszystkim zainteresowanym.

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Ostatnio edytowano czwartek, 13 września 2007, 17:18 przez OZ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 16:21 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
super informacja, szkoda ze w tym roku nie przetestuje już drzewka ale jak widać rozwija się to w dobrym kierunku 8) jak tylko pojawi się pani trakcja to będzie super wypas :D

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 16:46 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Proszę administratora by wysłał link do tego wątku mailem do wszystkich zawodników startujących 15.09.

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 17:24 
Offline

Dołączył: czwartek, 22 marca 2007, 10:30
Posty: 92
graty za sprzet pomiarowy :D
a moze polejecie VHT juz na bemowo juz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 17:46 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
nie polejemy gdyz na plytach betonowych nie ma to najmniejszego sensu. sprzet sie szykuje wiec na przyszly sezon bedzie duzo niespodzianek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 18:52 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
na równych płytach (a takie są raczej na Bemowie) to sens by nawet był tyle że tam nie ma niestety zgody od właściciela, wprawdzie potrafimy usunąć klej z toru ale zawsze zostaną dwa wytarte gumą czarne pasy, na jasnych płytach może to być różnie postrzegane przez właściciela, trzeba to uszanować
na płytach takich jak w Toruniu to faktycznie nie ma sensu
ale są takie lotniska asfaltowe jak np Kamień, Biała i inne, gdzie da sie to zrobić

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 19:16 
Offline

Dołączył: sobota, 29 kwietnia 2006, 23:40
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Skoro na tablicach dla WRMP będą wyświetlane tylko czasy ET+RT to skąd widzowie dowiedzą się o czasie ET?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 19:19 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
od jednego z komentatorów :D
rozważaliśmy wyświetlanie tylko czasów ET i w sumie nadal rozważamy
można to tez szybko zmieniać podczas trwania zawodów w zależności od potrzeb
w tej chwili wygrał wariant żeby wyświetlać te czasy, po których idzie klasyfikacja czyli po ET+RT w WRMP i Pucharze oraz po ET w BC
na tablicach, które będziemy mieli wkrótce nie będzie tego problemu bo będzie dużo więcej pól i możliwości, na 15.09 nie udało się tego sprowadzić bo wszyscy producenci mieli bardzo odległe terminy realizacji

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 19:42 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 października 2005, 11:11
Posty: 231
OZ napisał(a):
od jednego z komentatorów :D
rozważaliśmy wyświetlanie tylko czasów ET i w sumie nadal rozważamy
można to tez szybko zmieniać podczas trwania zawodów w zależności od potrzeb
w tej chwili wygrał wariant żeby wyświetlać te czasy, po których idzie klasyfikacja czyli po ET+RT w WRMP i Pucharze oraz po ET w BC
na tablicach, które będziemy mieli wkrótce nie będzie tego problemu bo będzie dużo więcej pól i możliwości, na 15.09 nie udało się tego sprowadzić bo wszyscy producenci mieli bardzo odległe terminy realizacji

ale na wydrukach dla zawodnika bedzie wszytsko ET RT 1/4 1/8 60FT?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 19:52 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
"3. Mierzymy ET, ET+RT, 60 feet, 1/8 mili, 1/4 mili oraz prędkość na mecie"
i to dostaje każdy zawodnik do ręki (przy okazji dostaje też wyniki swojego przeciwnika w parze, wszystko na jednej kartce)

system pomiarowy można w przyszłości rozbudowywać w zależności od potrzeb

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 19:58 
Offline

Dołączył: czwartek, 20 października 2005, 11:11
Posty: 231
OZ napisał(a):
"3. Mierzymy ET, ET+RT, 60 feet, 1/8 mili, 1/4 mili oraz prędkość na mecie"
i to dostaje każdy zawodnik do ręki (przy okazji dostaje też wyniki swojego przeciwnika w parze, wszystko na jednej kartce)

system pomiarowy można w przyszłości rozbudowywać w zależności od potrzeb

fajnie , trak jak na KOE2006 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 20:01 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
dokładnie tak :D

właśnie dotarły do mnie zapasowe żarówki bo mieliśmy zapas ale w transporcie "rzucano-lotniczym" ... się "zepsuł/potłukł" + oczywiście ... 1 czerwona z podstawowego zestawu :x
ale już zapasy nadrobione :D

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 22:48 
Offline

Dołączył: wtorek, 26 grudnia 2006, 00:26
Posty: 9
rozumiem,ze stoje na starcie ustawiony białymi swiatłami i czekam na zapalenie sie od razu wielu swiateł i jade ??? czy najpierw coś bedzie sygnalizowało ,ze nidlugo trzeba bedzie jechac?

tzn: najpierw zółte swiata a później zielone czy razem ??

nie startowalem na KOE i nie wiem jak to wygląda...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 13 września 2007, 23:01 
Offline

Dołączył: piątek, 21 maja 2004, 14:06
Posty: 147
Lokalizacja: ...AMW...
No ja myśle że będzie sygnalizowało to że nie długo trzeba będzie jechać światło czerwone a potem żołte i po żółtych zielone a po zielonym niech moc będzie z Tobą :wink: :wink: 8)

_________________
...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko to się liczy...

...AMW...Zakłócamy Spokój Ludziom Dobrej Woli...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 14 września 2007, 00:45 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Podjezdzasz na start zapala sie stage potem pre stage na kolor bialy - jestes ustawiony

potem wyzwalamy procedure startu, zapalaja sie 3 zolte i od razu zielone i go go go :)

czerwone swiatlo oznacza FALSTART


A3 jezeli nie masz pewnosci prosze nie pisz nic bo wprowadzasz ludzi w blad.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron