Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 1 lutego 2008, 00:37 
Offline

Dołączył: środa, 2 sierpnia 2006, 21:10
Posty: 13
Jeżeli były dotykane podłużnice i ściana grodziowa to jaka ma być klatka? metalowa czy stalowa?

Osobiscie uważam że jesli w przypadku modyfikacji ramy dopuszczacie metalowa to czemu w tym przypadku także nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 1 lutego 2008, 12:40 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
możesz mieć metalową, tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo więc jeśli klatka będzie solidna to wystartujesz
zawsze idziemy na rękę zawodnikom

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 13:18 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 lutego 2008, 13:12
Posty: 69
Lokalizacja: Płock/Warszawa
zawsze? a powtarzająca sie co roku akcja ze stingerem w przypadku VW typ1. Na całym świecie dragowym można sie ścigać garbem ze stingerem nawet 60cm długości a tu trzeba było go ścinać do 20cm... (mówię o klasie profi plus) rozumiem że w klasie street powinno to być zabronione (bezapelacyjnie) ale w dragu w klasie profi plus raczej taka modyfikacja powinna mieć miejsce.
tak jak tu:
mój kumpel (także byłem w jego pit crue) Glyn Morgan z VWDRC klasa VW PRO
http://www.youtube.com/watch?v=rJgREGaoJaw
czy kolejny znajomy Colin Jardine ta sama klasa
http://www.youtube.com/watch?v=OL0UAwhn3j0
Glyn ma stingera typowego dla wydechu 1 3/4" około 50cm
Colin obwcnie ma mega tube produkcji Jay Cee sporo ponad 70cm. poprzednio std dla 2" wydechu okolo 50-60cm
są to auta street legal.

trochę sie dziwili znajomi w uk i usa jak im o tym opowiadałem ale fakt ze kazdy ustala zasady dla danych zawodow.

tu także pytanie czemu sss nie chce zrobic klas czasowych? czy sa jakies konkretne przeszkody czy tak już zostało coby nie mieszać?

dla mnie to i tak rybka bo ja chce sie scigać dla zabawy i klimatu cal-look jaki mam nadzieje ogarniemy na najbliższych zawodach.

_________________
"- It’s a Cal Look thing – you wouldn’t understand”
Obrazek
http://www.cal-look.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 15:31 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
pojedziesz bez problemu bo to nawet fajnie wygląda :) zawsze możemy dopisać do regulaminu, nikt nie zgłaszał wcześniej, że chce więcej,
klasy czasowe - to nie na naszych zawodach

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 16:47 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 lutego 2008, 13:12
Posty: 69
Lokalizacja: Płock/Warszawa
no widzisz z niewłasciwa osobą było gadane... :) cieszy mnie to a raczej znajomych.

klasy czasowe są fajnym rozwiązaniem szczególnie w takiej wersji jak to sie dzieje w Aircooled Eliminator czyli tak zwany dial gdzie moze wygrac osoba jadaca słabsze czasy z kimś kto robi 12-11 :) nawet jest to dosc widowiskowe. jedynym minusem jest to ze trzeba zanc dokładnie swoje auto i jechać równo czasy :D

_________________
"- It’s a Cal Look thing – you wouldn’t understand”
Obrazek
http://www.cal-look.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 19:22 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
u nas jakoś nie było ciśnienia na bracket ale reguły mamy więc może kiedyś dla checy zrobimy :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 20:25 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 lutego 2008, 13:12
Posty: 69
Lokalizacja: Płock/Warszawa
śmiechowo by było :) aczkolwiek mogło by sie nie przyjać :D bo wtedy nie tylko kasa by wygrywała ale w większej mierze umiejętności w jeździe tak samo start po starcie :D

_________________
"- It’s a Cal Look thing – you wouldn’t understand”
Obrazek
http://www.cal-look.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: poniedziałek, 11 lutego 2008, 14:06 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
GreenTom napisał(a):
śmiechowo by było :) aczkolwiek mogło by sie nie przyjać :D bo wtedy nie tylko kasa by wygrywała ale w większej mierze umiejętności w jeździe tak samo start po starcie :D


no wtedy by kierowca wygrywal a nie samochod.



Mogli byscie troche zedytowac wasz regulamin i wyciac te czesci ktore juz was niedotycza. to jest z 15 minut roboty w edytorze tekstu. skoro to juz nie sa WRMP to troche upraszcza ten regulamin. na stronie macie regulamin z 2007 roku wiec ten mozna spokojnie ciac (jak ktos bedzie potrzebowal starego to znajdzie).

im krotszy regulamin tym bardziej przejrzysty.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: piątek, 29 lutego 2008, 14:40 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
jest już poprawiony i wysłany do amina, jeszcze dzisiaj będzie na http://www.sss.org.pl

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron