Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 15:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 14:39 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Na wstępie krótki komentarz do ustalonych klas regulaminu 2008. Ankieta wykazała, że większość chce rozwiązania nr 4 + diesel + klasy mini co skutkuje takim wykazem klas na 2008 jak poniżej. Za najlepszą uważałem propozycję nr 3 ale osiągnięty konsensus nie jest zły :) bo wprowadzamy możliwość łączenia klas jeżeli będzie za mało startujących. Zatem wilk syty i owca cała. Terminy imprez będą podane na początku przyszłego roku bo trwają jeszcze ustalenia z właścicielami lotnisk i współorganizatorami. Początek sezonu będzie pod koniec kwietnia na Bemowie.
Całość regulaminu będzie dostępna na http://www.sss.org.pl.

Życzę wszystkim udanego sezonu :D i dobrej zabawy.

(...)
"7.6 Organizator może przyznać na rundę określoną ilość tzw. „dzikich kart”, które umożliwią wpisanie na listę startową w dniu zawodów kierowców, którzy nie wypełnili formularza zgłoszeniowego przez internet.
§8 Podział na klasy
8.1 Na wyścigach organizowanych jako rundy WRMP obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG:
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, N/A
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, z doładowaniem
c) Diesel – napęd dowolny, zasilane olejem napędowym
d) FWD - napęd FWD, (N/A)
e) RWD - napęd RWD, maksimum 6 cylindrów, (N/A)
f) V8 - napęd RWD, minimum 8 cylindrów, (N/A)
g) FWD Turbo - napęd FWD, z doładowaniem
h) RWD Turbo - napęd RWD, z doładowaniem
i) AWD Turbo - napęd AWD, z doładowaniem lub bez (N/A)
j) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
(...)
10.19 Klasę stanowią minimum 4 pojazdy. Jeżeli na liście startowej lub liście zgłoszeń znajdują się mniej niż 4 pojazdy w klasie to organizator rundy może połączyć klasy na podstawie ogłoszonego komunikatu. W takim przypadku zawodnik zbiera punkty w klasyfikacji w klasie, do której został dołączony."

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 14:45 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
4. klasy Baltic Cup – „szwedzkie”

a) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A)
b) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A)
c) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A)
d) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem
e) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem
f) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A)
g) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.


tu było napisane ze klasa c) obejmuje rowniez doładowane v8 a w poscie powyzej to znikneło ... :?: :roll: prosze to dopisac bo własnie na taka głosowalismy :!: co do mini klas i diesel trudno niech beda bo wiekszosc tego chciala

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 14:49 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
bo z tego co było pisane w komentarzach to auta doładowane mają nie jeździć z doładowanymi, jedyny wyjątek stanowi AWD bo do tego nie było zastrzeżeń

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 14:54 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
nie zauwazylem aby ktos pisał cos takiego ,w tym przypadku napewno bym na ta klase nie zaglosował , jak 4 garowy rwd np sx ma walczyc z v8 vette biturbo lub supercharger :roll: tragedia ,w szwecji wszystkie v8 rwd jada razem i takie bylo zalozenie tego głosowania :!: ,bo zarowno wolnossacy v8 ma pole do popisu w tuningu i nie odbiega az tak od uturbionego

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 14:59 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
dokładnie to samo w kontekście pola do popisu można napisać o wszystkich doładowanych RWD i AWD, od 4 do 100 cylindrów
zwracam uwagę na słowo "konsensus", klasy 2008 nie są jedynie propozycją nr 4

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 15:03 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
no dobra to po co byla ta ankieta ,byly opcje do wyboru z ewentualna mozliwoscia dopisania klas diesel jezeli ludzie beda nalegac skonczylo sie nawet na tym ze doszly 2 klasy mini - ok ,ale klas ktore juz byly opisane nie powinno sie zmieniac ,juz po zakonczonym głosowaniu i podliczeniu wynikow

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 15:03 
Offline

Dołączył: wtorek, 3 sierpnia 2004, 22:37
Posty: 212
OZ napisał(a):
Na wstępie krótki komentarz do ustalonych klas regulaminu 2008. Ankieta wykazała, że większość chce rozwiązania nr 4 + diesel + klasy mini co skutkuje takim wykazem klas na 2008 jak poniżej. Za najlepszą uważałem propozycję nr 3 ale osiągnięty konsensus nie jest zły :) bo wprowadzamy możliwość łączenia klas jeżeli będzie za mało startujących. Zatem wilk syty i owca cała. Terminy imprez będą podane na początku przyszłego roku bo trwają jeszcze ustalenia z właścicielami lotnisk i współorganizatorami. Początek sezonu będzie pod koniec kwietnia na Bemowie.
Całość regulaminu będzie dostępna na http://www.sss.org.pl.

Życzę wszystkim udanego sezonu :D i dobrej zabawy.

(...)
"7.6 Organizator może przyznać na rundę określoną ilość tzw. „dzikich kart”, które umożliwią wpisanie na listę startową w dniu zawodów kierowców, którzy nie wypełnili formularza zgłoszeniowego przez internet.
§8 Podział na klasy
8.1 Na wyścigach organizowanych jako rundy WRMP obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG:
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, N/A
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, z doładowaniem
c) Diesel – napęd dowolny, zasilane olejem napędowym
d) FWD - napęd FWD, (N/A)
e) RWD - napęd RWD, maksimum 6 cylindrów, (N/A)
f) V8 - napęd RWD, minimum 8 cylindrów, (N/A)
g) FWD Turbo - napęd FWD, z doładowaniem
h) RWD Turbo - napęd RWD, z doładowaniem
i) AWD Turbo - napęd AWD, z doładowaniem lub bez (N/A)
j) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
(...)
10.19 Klasę stanowią minimum 4 pojazdy. Jeżeli na liście startowej lub liście zgłoszeń znajdują się mniej niż 4 pojazdy w klasie to organizator rundy może połączyć klasy na podstawie ogłoszonego komunikatu. W takim przypadku zawodnik zbiera punkty w klasyfikacji w klasie, do której został dołączony."

Bardzo racjonalny wybor,
cieszy Nas to ZAWODNIKOW..
PS jeszcze jedno pytanie czy te klasy sa ustalone na kilka sezonow 2-5 lat???

_________________
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place 12.18 WEGRY
Najlepsze ET w 2007 11,564:):):)Wegry Tokol
Szukam sponsora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 11:58 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
Krystian dobre pytanie, ja jestem za utrzymaniem przez 2 lata, nie ważne ile będzie to lat powinno być to zapisane w regulaminie, no i co z 3 małymi klasami :?:

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 14:34 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
wszystko zależy od ilości zawodników w klasach ale wydaje się, że wypracowany przez Was/nas regulamin wszystkich zadowoli na długo

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 16:01 
Offline

Dołączył: czwartek, 11 stycznia 2007, 17:39
Posty: 4
Ja mam pytanie do paragrafu 9A pkt a) 16, ktory brzmi:
regulamin napisał(a):
16. Zakaz używania lawet do transportu auta.


Mozna uzasadnic jakos ten punkt tzn jego celowosc?

Dziekuje
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 16:38 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 6 listopada 2005, 15:47
Posty: 632
pakarod napisał(a):
Ja mam pytanie do paragrafu 9A pkt a) 16, ktory brzmi:
regulamin napisał(a):
16. Zakaz używania lawet do transportu auta.


Mozna uzasadnic jakos ten punkt tzn jego celowosc?


Ten punkt istniał od samego początku w części "streetowej" regulaminu i podobnie jak reszta wymagań do klas STREET ma za zadanie dopilnować, żeby startujące auta faktycznie były autami ulicznymi, jeżdżącymi po drogach "na własnych kołach".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 16:48 
Offline

Dołączył: niedziela, 19 sierpnia 2007, 16:06
Posty: 48
punkt 9.2 Cos do tego punktu zostalo dopisane, jak ma byc zmiana to proponuje :

"Dokonywanie modyfikacji podłużnic .... stalowej klatki bezpieczenstwa."

prosze o modyfikacje na

"Dokonywanie modyfikacji podłużnic .... metalowej klatki bezpieczenstwa."

dziekuje i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 17:50 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 września 2006, 15:55
Posty: 29
Podoba mi się zapis o "dzikich kartach" - to dobrze, że pozostaje "furtka " w przypadku małej ilości zawodników zgłoszonych przez internet . Czy mógłbyś jednak Oz powiedzieć jakie będą kryteria Waszej decyzji odnośnie startów zawodników zgłaszanych w trakcie zawodów czy też tuż przed nimi? I nie chodzi mi bynajmniej o dodawanie zapisów precyzujących tę kwestię w regulaminie tylko Waszą interpretację.

_________________
konrad sobczyk
motocyklista


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 18:11 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
klasy mini sa podzielone pojemnoscia ,klasy profi pojemnoscia lub garami ,v8 wiadomo ,a turbo rwd posiada za duza dysproporcje wrzucajac wszystko do jednego wora 4 gary i 8 razem , fwd turbo nie ma tego problemu bo auta z przednim napedem wiekszosci maja 4 jak nie wszystkie ,wiec ponownie walcze aby cos z tym zrobic ,dlatego proponuje aby bylo to tak jak w zapisie klas na ktore glowsowalismy i opcja ktora zwyciezyła ,czyli v8 nie nalezy juz do turbo rwd ,jakis sens ma to skoro szwedzi unali to za stosowne i wiekszosc z nas tak zagłosowała :!:
klasy mini sa dodane aby nie bylo zwały 4 miechy przed startami ale powinnismy ustalic np ze za rok lub 2 beda tylko klasy jak w szwecji co wy na to?
był tez poruszany temat klatek czy zostanie zwiekszony ten pułap w dragu do 10.999 lub 11.999?

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 10 grudnia 2007, 19:03 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
porscheee ale jak zapodasz v8 na i v8 dołądowane to z koleji v8 nie mają czego szukać w tej klasie a taka vette turbo i sx robią podobne czasy pomimo różnej iliści cylindrów

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron