Krzysztofk3 napisał(a):
Zmniejszenie klas poprzez:
- Maksymalne połączenie lub likwidacje klas street,
- Połączenie obu mini na z doładowaniem
Zmiany w klasach mają doprowadzić do:
- Utworzenia, pozostawienia klas które przyciągną widzów poprzez swoją widowiskowość, rozwojowość,
- Ograniczenie klas ( moim zdaniem max. 10) aby były one przejrzyste. To są MP a nie zawody podwórkowe z dwudziestoma klasami po 5 aut gdzie wieje nudą. Dla mnie klasa street się nie sprawdziła.
DRAG
Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm,
Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine,
Turbo max - max 5 cyl. z doładowaniem, AWD lub RWD
Turbo - FWD z doładowaniem,
Turbo Plus - pow 6 cyl. RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
Maxi - pow 6 cyl. AWD z doładowaniem,
Outlaw - King of Poland
Ciekawe jak zmniejszyś ilość klas Street? Mniej to już chyba nie da rady...
W Twoich klasach widze tylko dwie zmiany skasowanie mini i turbo max które kiedyś było pod nazwa turbo+...
20-u klas nigdy nie było i niema...
Obecnie jest 9+3 street a i tak są klasy gdzie startuja po 2-3 pojazdy...