Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
PostNapisane: czwartek, 20 września 2007, 18:26 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Witajcie,

Dyskusja miała się rozpocząć trochę później ale w sumie nie ma na co czekać. Im szybciej się zacznie tym lepiej. Oczywiście nie tylko zawodnicy mogą się wypowiadać ale osoby startujące proszę o dopisanie do swojego podpisu numeru startowego z sezonu 2007. To nam ułatwi oddzielenie opinii zawodników od widzów itd..

Jeżeli chcecie coś zmieniać to proszę podawać konkretne propozycje rozwiązań. Wszystkie sensowne i logiczne sugestie zostaną wprowadzone. Organizatorzy z SSS do końca września nie będą się wypowiadać, żeby niczego nie sugerować.

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 września 2007, 21:31 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
nr startowy 12

odnośnie budowy pojazdu klas DRAG:

szyba czołowa z innego materiału niż szklana o grubości min. 2mm (jest że seryjna)

odnośnie przebiegu zawodów:

Klasę stanowią minimum 3 samochody. (jest 4)

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: czwartek, 20 września 2007, 22:25 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
ponieważ dyskusja na pewno będzie gorąca i długa uważam, że:

-powinniśmy zacząć od spraw najwazniejszych (np. klasy) a dopiero potem walczyc o ilość śróbek w szyberdachu

-jeżeli postulujecie zmiany dot. spraw technicznych, o ile to możliwe, podajcie informację o tym gdzie sa stosowane podobne rozwiązania (nazwa zawodów, link do regulaminu). Często bowiem jedna zmiana pociaga za soba kolejne i lektura orginalnego regulaminu wiele spraw ułatwi.

-swoje propozycje formułujcie jasno, zaznaczając którego pkt. reg. dotyczą lub, że jest to coś co należy wprowadzić

-swoje propozycje starajcie się uzasadniać.

I na koniec prośba. Dyskutujmy o regulaminie w sposób merytoryczny, bez osobistych wycieczek. Jeżeli nie chcecie pisać na forum to możecie wasze propozycje przesłac do mnie na adres biuro {at} sss . org . pl z tematem "Propozycje dot regulaminu 2008-do darksmile".


pozdrawiam

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Ostatnio edytowano piątek, 21 września 2007, 12:22 przez darksmile, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 00:18 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
napisałem z materiału innego niż szkło :roll:

enyłej, ja jestem za pozostawieniem klas tak jak są jeszcze w tym sezonie, dopuki nie wyklaruje się jak bardzo klasy mini i mini+ jak bardzo się rozwiną to będzie bardziej ich zabicie

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 07:15 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Michał nie stresuj zawodników :) My mamy się nie wypowiadać w tej chwili. Niech wszyscy spokojnie napiszą co im przeszkadza i co chcą zmienić. Sugerowanie czegokolwiek byłoby błędem. Nikt nie ma przecież monopolu na rację. 8)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 08:31 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
nr startowy w 2006r. - 76

Moje zdanie chyba już wszyscy znają... mus coś zrobić z klasą Profi+, co narazie nie wiem, może ktoś zaproponuje coś rozsadnego.
"nienormalnym" jest startowanie sam. o pojemności 1551ccm z 9200ccm który ostatnio "wykręcił 10.17cek. "potworek" pana M. wystraszył nawet M-powerowców frekfencja w klasie świadczy sama za siebie nic dodać nic ująć :evil:
Tylko nie piszcie że zlikwidujecie klase ze względu na słabą frekfencje -co było sugerowane w zeszłym roku...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 20:17 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Zrobcie osobna klase dla amerykanskich wozidel dla pojemnosci od 3.0 (a moze 5.0L) w gore , obojetny naped/zasilanie/turbo/nitro , bylo by ciekawe :wink:

_________________
ITC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 22:14 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:50
Posty: 173
Lokalizacja: Wyspy Salomona
Zmniejszenie klas poprzez:
- Maksymalne połączenie lub likwidacje klas street,
- Połączenie obu mini na z doładowaniem

Zmiany w klasach mają doprowadzić do:
- Utworzenia, pozostawienia klas które przyciągną widzów poprzez swoją widowiskowość, rozwojowość,
- Ograniczenie klas ( moim zdaniem max. 10) aby były one przejrzyste. To są MP a nie zawody podwórkowe z dwudziestoma klasami po 5 aut gdzie wieje nudą. Dla mnie klasa street się nie sprawdziła.

A podział wg. mnie na szybkiego:

DRAG
Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm,
Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine,
Turbo max - max 5 cyl. z doładowaniem, AWD lub RWD
Turbo - FWD z doładowaniem,
Turbo Plus - pow 6 cyl. RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
Maxi - pow 6 cyl. AWD z doładowaniem,
Outlaw - King of Poland


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 22:32 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
DeviL napisał(a):
Zrobcie osobna klase dla amerykanskich wozidel dla pojemnosci od 3.0 (a moze 5.0L) w gore , obojetny naped/zasilanie/turbo/nitro , bylo by ciekawe :wink:


Tak już kiedzyś było... zanim cofnięto ograniczenie w profi + do 6-ciu cylindrów, bodajże Maxi, może sie myle...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 21 września 2007, 22:48 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Krzysztofk3 napisał(a):
Zmniejszenie klas poprzez:
- Maksymalne połączenie lub likwidacje klas street,
- Połączenie obu mini na z doładowaniem

Zmiany w klasach mają doprowadzić do:
- Utworzenia, pozostawienia klas które przyciągną widzów poprzez swoją widowiskowość, rozwojowość,
- Ograniczenie klas ( moim zdaniem max. 10) aby były one przejrzyste. To są MP a nie zawody podwórkowe z dwudziestoma klasami po 5 aut gdzie wieje nudą. Dla mnie klasa street się nie sprawdziła.

DRAG
Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm,
Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine,
Turbo max - max 5 cyl. z doładowaniem, AWD lub RWD
Turbo - FWD z doładowaniem,
Turbo Plus - pow 6 cyl. RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
Maxi - pow 6 cyl. AWD z doładowaniem,
Outlaw - King of Poland


Ciekawe jak zmniejszyś ilość klas Street? Mniej to już chyba nie da rady...
W Twoich klasach widze tylko dwie zmiany skasowanie mini i turbo max które kiedyś było pod nazwa turbo+...

20-u klas nigdy nie było i niema...
Obecnie jest 9+3 street a i tak są klasy gdzie startuja po 2-3 pojazdy...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 września 2007, 00:00 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:50
Posty: 173
Lokalizacja: Wyspy Salomona
czarownik napisał(a):
Ciekawe jak zmniejszyś ilość klas Street? Mniej to już chyba nie da rady...
W Twoich klasach widze tylko dwie zmiany skasowanie mini i turbo max które kiedyś było pod nazwa turbo+...

20-u klas nigdy nie było i niema...
Obecnie jest 9+3 street a i tak są klasy gdzie startuja po 2-3 pojazdy...


Wiem ze nie było, to była przenośnia :wink:
Jak sie chyba nie da to niech nie będzie :wink:
przynajmniej do tej pory street nie daje rady...jest za mało widowiskowa, a ogólna liczba klas za liczna :wink:

... tak może powrót byłej T+ spowodował by powrót kogoś? :wink:

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 września 2007, 09:24 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Krzysztofk3 napisał(a):
... tak może powrót byłej T+ spowodował by powrót kogoś? :wink:
pozdr


W sumie to i racja, po "zbiciu" do kupy dołądowanych kilka szubkich pojazdów "znikło" Subaru "Miśki"... można jedynie przypuszczać że nie chcieli się ścigać z "kotem" i "kioskiem"...

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 września 2007, 11:01 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:50
Posty: 173
Lokalizacja: Wyspy Salomona
Byłe T+ po MAXI i Outlaw było najbardziej widowiskowe, pojedynki Marcina, Tomka czy Nosevica :P
Podział na cyl. jest konieczny i to nie powinno podlegac dyskusji, bo będzie: albo budujesz potworka 6cyl. albo 8 cyl. albo nie startujesz bo nie masz szans z silnikiem o dwukrotnie mniejszej ilości garów albo o 3-krotnie mniejszej pojemniści.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: sobota, 22 września 2007, 20:26 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2005, 20:12
Posty: 127
Lokalizacja: Krakow
Najlepsze sa przeliczniki liczbowe typu pojemnosc x liczba (zalezna od tego czy wolnossak , czy turbo/kompresor/nitro) , wtedy naprzyklad jakis wozik 2.5-3.0t moze miec moc (liczbe z przelicznika) taka jak naprzyklad amerikanski 8.1L wolnossak :wink: i byc moze na cwiartke jako tako rowno by jechali , i naprzyklad wg liczb przeliczeniowych zrobic jakies tam 3 klasy (zamiast profi+,trubo+,maxi) , moze byloby to ciekawsze

_________________
ITC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 24 września 2007, 18:49 
Offline

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 21:46
Posty: 223
Lokalizacja: sto-licznaja
Coś mało zainteresowanych się wypowiada...
Panie prezesie miały być jakieś propozycje... :?:

_________________
Profi+ miło być ograniczone do 6-cio paków...
No dobra jak nie to podniście pojemność w mini... Najszybszy wolnossący"czteropak2.0 8V" RWD 1/4=14.4sek
wstaje na żesach czasem na uszach... ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron