Na wstępie krótki komentarz do ustalonych klas regulaminu 2008. Ankieta wykazała, że większość chce rozwiązania nr 4 + diesel + klasy mini co skutkuje takim wykazem klas na 2008 jak poniżej. Za najlepszą uważałem propozycję nr 3 ale osiągnięty konsensus nie jest zły
bo wprowadzamy możliwość łączenia klas jeżeli będzie za mało startujących. Zatem wilk syty i owca cała. Terminy imprez będą podane na początku przyszłego roku bo trwają jeszcze ustalenia z właścicielami lotnisk i współorganizatorami. Początek sezonu będzie pod koniec kwietnia na Bemowie.
Całość regulaminu będzie dostępna na
http://www.sss.org.pl.
Życzę wszystkim udanego sezonu
i dobrej zabawy.
(...)
"7.6 Organizator może przyznać na rundę określoną ilość tzw. „dzikich kart”, które umożliwią wpisanie na listę startową w dniu zawodów kierowców, którzy nie wypełnili formularza zgłoszeniowego przez internet.
§8 Podział na klasy
8.1 Na wyścigach organizowanych jako rundy WRMP obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG:
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, N/A
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, z doładowaniem
c) Diesel – napęd dowolny, zasilane olejem napędowym
d) FWD - napęd FWD, (N/A)
e) RWD - napęd RWD, maksimum 6 cylindrów, (N/A)
f) V8 - napęd RWD, minimum 8 cylindrów, (N/A)
g) FWD Turbo - napęd FWD, z doładowaniem
h) RWD Turbo - napęd RWD, z doładowaniem
i) AWD Turbo - napęd AWD, z doładowaniem lub bez (N/A)
j) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
(...)
10.19 Klasę stanowią minimum 4 pojazdy. Jeżeli na liście startowej lub liście zgłoszeń znajdują się mniej niż 4 pojazdy w klasie to organizator rundy może połączyć klasy na podstawie ogłoszonego komunikatu. W takim przypadku zawodnik zbiera punkty w klasyfikacji w klasie, do której został dołączony."