Przeczytalem caly watek uwaznie i nasuwa mi sie kilka uwag - czesc z nich padla czesc sa moimi przemysleniami:
1. Bardzo zle jest, ze nie ma stabilnosci regulaminowej. Ludzie auta
buduja latami (a nie przez jeden sezon) i nagle okazuje sie, ze moga rzucic rekawice na ziemie bo zniknela ich dedykowana klasa a w nowej nie ma sensu jezdzic. Mam tu na mysli w szczegolnosci Diesel i mini oraz mini+ ale nie tylko.
Mozna to troche porownac do gospodarki - zaden inwestor nie zainwestuje w kraju gdzie co chwile zmieniaja sie kluczowe rzeczy. Dopoki zasady nie zostana ustalone na stale ciezko bedzie pozyskac nowych zawodnikow z ciekawymi projektami.
2. Nieporozumieniem jest porownywanie klas po czasach jakie osiagaja w nich zawodnicy. Tak jak napisal wczesniej krystian - czasy czesto sa rozne z powodu warunkow. Tutaj warto zasugerowac sie regulaminami innych panstw.
3. Zle sie dzieje, ze tak wazne zmiany jak zmiany klas tak dlugo sie przeciagaja.
Wcale to nie pomaga w rozwijaniu nowych projektow - w szczegolnosci tych mniej 'bogatych'. Apeluje by sprawe regulaminu zamknac jak najszybciej
i podac oficjalna date jego akceptacji.
4. Kwestia organizacyjna. Uwazam, ze ogolna ankieta na forum internetowym nie jest dobra. Demokracja wcale nie jest dobra. Uwazam, ze skoro wiele jest roznych opinii nalezy pobrac nauki od bardziej doswiadczonych (tutaj np szwecja) oraz porozmawiac z samymi zawodnikami - niekoniecznie na samym forum. Przeanalizowac co bylo wczesniej sila napedowa tych zawodow oraz co spowodowalo, ze wielu zawodnikow i aut sie wycofalo.
Jeszcze raz bardzo prosze o informacje kiedy mozna sie spodziewac oficjalnego regulaminu na 2008r i mam nadzieje, ze rowniez na kolejne lata.
|