Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=1926 |
Strona 15 z 15 |
Autor: | guluwroc [ piątek, 1 lutego 2008, 00:37 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
Jeżeli były dotykane podłużnice i ściana grodziowa to jaka ma być klatka? metalowa czy stalowa? Osobiscie uważam że jesli w przypadku modyfikacji ramy dopuszczacie metalowa to czemu w tym przypadku także nie. |
Autor: | OZ [ piątek, 1 lutego 2008, 12:40 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
możesz mieć metalową, tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo więc jeśli klatka będzie solidna to wystartujesz zawsze idziemy na rękę zawodnikom |
Autor: | GreenTom [ piątek, 8 lutego 2008, 13:18 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
zawsze? a powtarzająca sie co roku akcja ze stingerem w przypadku VW typ1. Na całym świecie dragowym można sie ścigać garbem ze stingerem nawet 60cm długości a tu trzeba było go ścinać do 20cm... (mówię o klasie profi plus) rozumiem że w klasie street powinno to być zabronione (bezapelacyjnie) ale w dragu w klasie profi plus raczej taka modyfikacja powinna mieć miejsce. tak jak tu: mój kumpel (także byłem w jego pit crue) Glyn Morgan z VWDRC klasa VW PRO http://www.youtube.com/watch?v=rJgREGaoJaw czy kolejny znajomy Colin Jardine ta sama klasa http://www.youtube.com/watch?v=OL0UAwhn3j0 Glyn ma stingera typowego dla wydechu 1 3/4" około 50cm Colin obwcnie ma mega tube produkcji Jay Cee sporo ponad 70cm. poprzednio std dla 2" wydechu okolo 50-60cm są to auta street legal. trochę sie dziwili znajomi w uk i usa jak im o tym opowiadałem ale fakt ze kazdy ustala zasady dla danych zawodow. tu także pytanie czemu sss nie chce zrobic klas czasowych? czy sa jakies konkretne przeszkody czy tak już zostało coby nie mieszać? dla mnie to i tak rybka bo ja chce sie scigać dla zabawy i klimatu cal-look jaki mam nadzieje ogarniemy na najbliższych zawodach. |
Autor: | OZ [ piątek, 8 lutego 2008, 15:31 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
pojedziesz bez problemu bo to nawet fajnie wygląda zawsze możemy dopisać do regulaminu, nikt nie zgłaszał wcześniej, że chce więcej, klasy czasowe - to nie na naszych zawodach |
Autor: | GreenTom [ piątek, 8 lutego 2008, 16:47 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
no widzisz z niewłasciwa osobą było gadane... cieszy mnie to a raczej znajomych. klasy czasowe są fajnym rozwiązaniem szczególnie w takiej wersji jak to sie dzieje w Aircooled Eliminator czyli tak zwany dial gdzie moze wygrac osoba jadaca słabsze czasy z kimś kto robi 12-11 nawet jest to dosc widowiskowe. jedynym minusem jest to ze trzeba zanc dokładnie swoje auto i jechać równo czasy |
Autor: | OZ [ piątek, 8 lutego 2008, 19:22 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
u nas jakoś nie było ciśnienia na bracket ale reguły mamy więc może kiedyś dla checy zrobimy |
Autor: | GreenTom [ piątek, 8 lutego 2008, 20:25 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
śmiechowo by było aczkolwiek mogło by sie nie przyjać bo wtedy nie tylko kasa by wygrywała ale w większej mierze umiejętności w jeździe tak samo start po starcie |
Autor: | HIO [ poniedziałek, 11 lutego 2008, 14:06 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
Autor: | OZ [ piątek, 29 lutego 2008, 14:40 ] |
Temat: | Re: Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13 |
jest już poprawiony i wysłany do amina, jeszcze dzisiaj będzie na http://www.sss.org.pl |
Strona 15 z 15 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |