OZ napisał(a):
a gdzie ostatnio widziałeś żeby mini+ jechało szybciej od mini?
inaczej, gdzie w ogóle są samochody z mini+? ....
i w zwiazku z tym ze samochodow z
mini + nie ma to trzeba te klase laczyc ze slabsza? a czemu nie polaczyc ja np z FWD NA, albo
zlikwidowac wogole i zostawic tylko klase FWD Turbo- jak ktos ma pieniadze na pozadne turbo to stac go tez na silnik o wiekszej pojemnosci.
tak naprawde w zeszlym sezonie jak jeszcze robiliscie MP to na klase Mini mozna bylo liczyc - wiec czemu teraz chcecie ja zabic? w zeszlym sezonie wlasnie w klasie Mini bylo najwiecej zawodnikow ktorzy zdobyli chocby jeden punkt.
to jest koniec u was klasy Mini NA i koniec zawodnikow, ktorzy chca dopiero rozpoczac sciganie sie.
OZ napisał(a):
ostatecznie - co Cię powstrzymuje przed założeniem turbiny? koszty używanego garretta za 800 pln? cena rury i kawałka intercoolera ze szrotu od Stara? przecież auto w klasie Drag ma być szybkie a nie drogie i piękne
po pierwsze ma byc bezpieczne, a takie rozwiazania nie sa i na dodatek nie sa tez profesjonalne
no chyba ze chcesz zeby co zawody wybuchaly ze 2-3 silniki... no to rzeczywiscie to moze byc widowisko ktore przyciagnie widzow
mnie to ogolnie i tak nie obchodzi juz teraz, no nie tak bardzo jak w zeszlym roku- to tylko taka luzna opinia.