Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 23:46 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Co do słabych czasów na 1/4 mili jet-cara - po zawodach na małym pożegnalnym bankiecie ;) :lol: pytałem Litwinów dlaczego tak było. Okazuje się, że nie ma możliwości wystroić silnika komputerem, tak jak to się robi w zwykłym tłokowym silniku. Ilość podawanego paliwa jest przez pilota ustawiana na w czasie jazdy - to oznacza że trzeba ogromnego szczęścia, żeby trafić w odpowiedni punkt, szcególnie że warunki pracy pilota są dość trudne ;) Kiedy jet już jedzie z pewną prędkością i można otworzyć wszystko na full, to przyspieszenia są kosmiczne, ale sam start jest bardzo trudny - pracują nad tym.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 01:23 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 13:54
Posty: 13
Lokalizacja: w-wa
OZ napisał(a):
-, dalej było już minimalnie wolniej ale jakoś dziwnie się czułem w eskorcie do potencjalnego porodu :D , którego jednak nie było


w takim razie powodzenia jak już nadejdzie :D

Ogólnie dzięki wielkie jeszcze raz za imprezę.
Jeśli się wygrywa to raczej nie ma na co narzekać :lol: :wink:
Miałbym jednak pewne sugestie do rozpatrzenia:
1. toalety (przynajmniej ze 2 szt.) w parku maszyn
2. jakiekolwiek nagłośnienie również w parku maszyn (przed finałami, staliśmy przed bramką wjazdową a i tak nikt nie zarejestrował "zaproszenia" na start)
3. trochę więcej wody przed startem do rozgrzania opon (ale tu się już czepiam)

Jeśli chodzi o nawierzchnię to tak jak Marlon napisał, poleży odłogiem to nie będzie się nadawać do niczego. Pomijając dziury, nawierzchnia staje się niebezpiecznie pofalowana. Nawet stosunkowo słabym autem (et 13.2) miałem problem z utrzymaniem idealnie prostego kierunku jazdy

Na Bemowie niestety mnie nie będzie (cholernie żałuje) ale może ktoś inny pojedzie moim autem

Jeszcze raz powodzenia

_________________
Octavia 2.0TDI - ET=12.660s,
DIESEL FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 09:34 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
dobrygrzeswawa napisał(a):
Nawet stosunkowo słabym autem (et 13.2) miałem problem z utrzymaniem idealnie prostego kierunku jazdy


Co za skromność :D "słabe auto", heheh.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 11:09 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
dobrygrzeswawa, odnosnie wody... wystarczy poprosic o polanie :) wody bylo wystarczajaco duzo jednak nie kazdy chce grzac opony przed startem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 12:02 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 13:54
Posty: 13
Lokalizacja: w-wa
Marlon napisał(a):
dobrygrzeswawa napisał(a):
Nawet stosunkowo słabym autem (et 13.2) miałem problem z utrzymaniem idealnie prostego kierunku jazdy


Co za skromność :D "słabe auto", heheh.


Wiesz, w porównaniu do najszybszych aut benzynowych to mój klekot to taka popierdółka :lol: :wink:
grifter napisał(a):
dobrygrzeswawa, odnosnie wody... wystarczy poprosic o polanie :) wody bylo wystarczajaco duzo jednak nie kazdy chce grzac opony przed startem ;)

a ja korzystałem z tego co zostało po innych :oops: następnym razem będę mniej skromny ;) :D

_________________
Octavia 2.0TDI - ET=12.660s,
DIESEL FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 12:17 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 11 lipca 2006, 11:07
Posty: 612
Lokalizacja: Wołomin
Osobiście jestem bardzo zadowolony z imprezy. Sporo "cichociemnych" streetów :> Ciekawe auta z PL i zagranicy w dragach, a do tego nasi motocykliści którzy robili nie mały show jadąc na poślizgu do dwusetnego metra :) Miło również nam było, że odwiedzili nas ludzie na moto z Czech, którzy z tego co się orientuję, to są naprawdę mocnymi zawodnikami w europie...

Odnośnie niedociągnięć, wtop i temu podobnych - zawsze się zdarzają, nie jesteśmy idealni, ale próbujemy :) Poza tym, musicie coś tutaj pisać :wink:
A tak na poważnie, to powoli powoli zalepiamy rożne niedociągnięcia, niestety nie wszystko zależy od nas, ale trzeba próbować :) Jedno jest pewne, za każdym razem coś nas zaskakuje, zarówno przy organizacji, jak i na samych zawodach hehe:)

Dzięki tym którzy byli! Macie jakieś pomysły, sugestie, czy te pozytywne, czy negatywne - piszcie :)

dobrygrzeswawa napisał(a):
a ja korzystałem z tego co zostało po innych :oops: następnym razem będę mniej skromny ;) :D


Mówcie wprost obsłudze ze chcecie wody. Tego mamy pod dostatkiem :)

_________________
Bo 1/4 to hobby :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 17:38 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 sierpnia 2008, 21:48
Posty: 76
Czemu nie było reklamowanego Audi OZ i Chevele Mortena?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 18:56 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
OZ napisał(a):
...........
- ja nie zdążyłem wystroić auta w sobotę, ryzyko startu było zbyt duże bez sprawnego działania jednego z elementów osprzętu silnika, nie wiem dlaczego Morten nie wystartował, opłacił start dwóch swoich aut, być może coś losowego

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: wtorek, 25 sierpnia 2009, 22:18 
Offline

Dołączył: czwartek, 2 kwietnia 2009, 23:37
Posty: 6
Lokalizacja: Rzeszów
bry na wstępie uprzedzam że to była moja pierwsza impreza tej rangi w PL i muszę się jeszcze dużo nauczyć (przede wszystkim choinka) chociaż jak widzę 80 % zawodników RT oscylowało w granicach 0.8s - 1.0s takie jak moje tak że na tle innych nieźle - ogólnie klapa i nie ma mowy o reakcji a raczej szczęściu bo nawet zawodnicy z klasy Drag czyli "wyjadecze" mieli podobne czasy reakcji, tylko Paweł z 911 raz błysną 0.400 (ale raczej szczęściem :lol: bo reszta RT już ponad 0.6XX (awd turbo najlepszy 0.780, fwd turbo 0.636 itd)
Osiągane przeze mnie czasy ET w 5 przejazdach to 13.837, 13.850, 13.860, 13.957 oraz 14.324 (nie wyłączyłem ESP :oops: 2 x gasiłem samochód czekając na start z powodów technicznych i zapomniałem za drugim razem wyłączyć) są oczywiście żadne ale śmiem twierdzić ze charakteryzuje je duża powtarzalność tak że wiele do zarzucenia sobie nie mam ale zastanawiam się jedynie nad zasadnością dopuszczenia podtlenku w klasie street.
Nie wiem co to ma ze streetem wspólnego chyba ze się ktos naoglądał Need For Speed 8) Tak sobie myślę ze po to jest klasa DRAG zeby tam instalować tego typu wynalazki. Oczywiście moja S4 Avant z telewizorem itd ważąca 1670 kg (+120 kg kierowca :oops: ) nie jest najszczęśliwszym samochodem do ścigania się w zawodach tej rangi ale miło by było ścigać się z kimś kto też ma samochód zbliżony do seryjnego. Tyle się pisze w SSS o walce z nielegalami itd to czy właśnie klasa Street nie powinna być tą klasą gdzie ścigają się "normalne" samochody ?
Ktoś napisze - a co Ci szkodzi zamontować instalację. Oczywiście tylko tak jak pisałem to już nie jest street bo chyba samochody biorące udział w tej klasie nie użytkują podtlenku na codzień ruszając z pod każdych świateł.
Dlatego uważam że zawody organizowane np w Czechach i na Słowacji chociażby http://www.zrychlenie.sk/index_sk.html są dużo lepsze z punktu widzenia "kierowcy - fana wyścigów 1/4 mili" bo tam podtlenek automatycznie wyklucza start w klasie Street.
Z tego też względu brak u nas w PL tzw wypasionych fur za kilkaset tysięcy zł których pełno jest na zawodach na Słowacji czy w Czechach w klasie Street. Z tego co rozmawiałem z ich właścicielami wynika że nie czują się komfortowo gdy wygrywa z nimi wydłubane w garażu autko za parę złotych jeżdżące na podtlenku.
Zresztą każdy widzi że ta forma podziału na Drag/Street nie sprawdza się całkowicie - niejednokrotnie w klasie Steet są osiągane lepsze czasy jak w Drag - nawet w samych zawodach w Kamieniu widać że finaliści klas Steet z powodzeniem rywalizowali by w półfinałach a nawet finałach klasy Drag. Paradoksalnie powinienem wyciągnąć kanapę z tyłu i fotel i pojechać w klasie awd turbo - 3 miejsce gwarantowane - pucharek i do domu....śmieszne.
To takie wolne przemyślenia po udziale w imprezie nie mnie oceniać czy ślisko czy nie ślisko - ktoś napisał ze nagumowane i że ludzie robili życiówki ja zrobiłem gorzej niż zwykle :)

_________________
http://www.motorz.vel.pl
http://www.vag-podkarpacie.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2009, 14:15 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 10:32
Posty: 3
Ciesz się chłopie, że ci się udało 5 razy śmignąć - szczerze zazdroszczę - no chyba, że się wpychałeś w kolejkę jak to w Polsce na drogach bywa, gdzie cwaniaczków walących lewym Pasem w korku nie brakuje, a tu na imprezie też ich niestety nie brakowało chyba dzięki totalnemu zobojętnieniu organizatorów.
Tam się liczył szołłłł a nie rywalizacja zawodników – wybierz się na ćwiartkę organizowaną przez jakiś Automobil Klub pojeździsz, pościgasz się z normalnymi autami.
Nie wróżę tej imprezie powodzenia wśród jak to nazwałeś ‘wypasionych’ samochodów street – to raczej zmierza w kierunku szoł tych wybebeszonych napompowanych kucami dziwolągów, które już nawet aut nie przypominają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2009, 14:57 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Wiesz, ja może się nie znam bo zorganizowałem tylko kilkadziesiąt imprez i byłem na kilkunastu zagranicznych, ale wydaje mi się, że widzowie wola oglądać wydumki latające 10 czy 9 niż seryjne auta walczące o pokonanie magicznej bariery 17 sekund.
Nie wiem jak długo interesujesz się 1/4 mili, ale te wydumki, które jeżdza teraz to nic w porównaniu z wydumkami sprzed lat 3 powiedzmy


Po to powstała klasa street, żeby kierowcy mogli się wyjeździć. I wiem, że spokojnie 5 przejazdów można wykonać w eliminacjach.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2009, 15:11 
Offline

Dołączył: czwartek, 2 kwietnia 2009, 23:37
Posty: 6
Lokalizacja: Rzeszów
Nic się nie wpychałem po prostu byłem od 7:40 na lotniku i jechałem już w 3 parze tego dnia.
Co do sensu klasy Street to moim zdaniem powstała nie dlatego żeby się wyjeździć a raczej żeby podreperować $$$ organizatorom co uważam osobiście za bardzo słuszne posunięcie bo altruizm był bardzo popularny ale w średniowieczu (chociaż miał różne oblicza bo zawsze jest jakiś "ukryty" cel)
Nikt głupi nie jest 6 klas DRAG i 27 zawodników i 3 klasy Street i 53 zawodników rachunek jest prosty.
Co do podziału klas wystarczy wsadzić wszystkich podtlenkowców do klasy DRAG i będzie bardziej zacięta rywalizacja zarówno w Street jak i DRAG skoro street ma być formą zabawy to "bawmy" się na takich samych zasadach a nie że samochody do klasy Street przyjeżdzają na lawetach :P a ja dymam na kołach 350 kilometrów w jedną stronę.
Kwestię tzw. "badań technicznych" pominę bo wpisywanie ich w harmonogram imprezy uważam za mocne nadużycie tego pojęcia skoro przyjechaliśmy na 3 samochody i w żadnym nie podniesiono nawet maski.
Tak niewiele trzeba żeby było i miło i sprawiedliwie i żeby to się jeszcze komuś opłacało a jednak jak widać ciężko jest połączyć te 3 aspekty imprezy którą się organizuje.

_________________
http://www.motorz.vel.pl
http://www.vag-podkarpacie.pl


Ostatnio edytowano środa, 26 sierpnia 2009, 15:35 przez bracus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2009, 15:31 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
Klasa street powstała przedewszystkim dlatego, żeby ludzie w seryjnych autach równiez mogli rywalizować. Dyskusję nt. regulaminu rozpoczniemy zaraz po zakończeniu tego sezonu-wtedy zapraszam do dyskusji.

Co do badań technicznych to są one prowadzone wyrywkowo, ale może dobrym pomysłem będzie powrócenie do dokładnego sprawdzania aut już na najbliższym Bemowie. Przemyślimy temat.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2009, 17:07 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 sierpnia 2009, 22:37
Posty: 2
siedzac na trybunach da sie zauwazyc ze przynajmniej 80% ludzi bardziej woli ogladac dragi niz jakies a3 czy civic(przyklad jadac od krakowa mijalem civica na autostradzie pozniej widzac go bioracego udzial w zawodach). Po to wlasnie place za bilet zeby moc ogladnac wyscigi mocno zmodyfikowanych samochodow i to sie ludzia podoba. Siedzialem na trybunach to widzialem jakie bylo podniecenie jak ktos schodzil nawet ponizej 12 sec , a jak ludzie zachowywali sie widzac auto ktore ma 17sec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kamień Śląski 23.08.2009 Gecko Cup 1/4 mili i Corners Cup
PostNapisane: środa, 26 sierpnia 2009, 21:45 
Offline

Dołączył: czwartek, 8 maja 2008, 23:03
Posty: 18
bracus napisał(a):
zastanawiam się jedynie nad zasadnością dopuszczenia podtlenku w klasie street.
Nie wiem co to ma ze streetem wspólnego chyba ze się ktos naoglądał Need For Speed 8) Tak sobie myślę ze po to jest klasa DRAG zeby tam instalować tego typu wynalazki. Oczywiście moja S4 Avant z telewizorem itd ważąca 1670 kg (+120 kg kierowca :oops: ) nie jest najszczęśliwszym samochodem do ścigania się w zawodach tej rangi ale miło by było ścigać się z kimś kto też ma samochód zbliżony do seryjnego. Tyle się pisze w SSS o walce z nielegalami itd to czy właśnie klasa Street nie powinna być tą klasą gdzie ścigają się "normalne" samochody ?
Ktoś napisze - a co Ci szkodzi zamontować instalację. Oczywiście tylko tak jak pisałem to już nie jest street bo chyba samochody biorące udział w tej klasie nie użytkują podtlenku na codzień ruszając z pod każdych świateł.


ja jadąc zawsze rano po bułeczki córeczce do sklepu, psikam sobie nitrem na przebudzenie i lepsze samopoczucie.... :wink:
tez bym musiał powiedziec HALO! ten pod maską ma 1.8 turbo,400koni, wazy 850kg i ma 28lat-Do DRAGU z nim!!!!
tak jak nitro jest "doładowaniem" tak i tez turbo jest "doładowaniem" wiec raczej dozwolone....
załóż sobie nitro-strzał 75ps i poraz pierwszy w zyciu zobaczysz banan na swojej twarzy oraz poczujesz jak w need for speed :lol:

_________________
17.05.2009 Kamień Śląski Corsa A ET 12,5
23.08.2009 Kamień Ślaski Corsa A 12.8 Street FWD


Ostatnio edytowano środa, 26 sierpnia 2009, 21:52 przez klima, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron