Budzik napisał(a):
A co tam zmodernizowałeś tym razem ?:)
Jako, że miałem niewielką przygodę w październiku zeszełgo roku (bliskie spotkanie z krawężnikiem ciut za wysokim
) wymienić musiałem (znowu) całą belkę przednią (belka - rury z listwami skrętnymi) naprawy blacharskie po tymże zdażeniu jak i takie tam kosmetyczne zabiegi metalurgiczne u Rafała z
http://www.rodents.pl (Magik najwyższej klasy polecam) a z silnika to też bardziej kosmetyka, "raczej" niezbyt dodająca mocy
ale ciesząca oko. Przerobiłem układ olejowy i ogólnie chłodzenie silnika na bardziej wydajne. W miejsce seryjnej chłodnicy oleju chłodzonej częscią powietrza z "budy" wiatraka (chłodzącego głowice i cylindry) poszła 2 stopniwowa 8 rurowa chłodnica zewnętrza z 80W wiatrakiem elektrycznym nad skrzynią. Tak na przyszłość wrzuciłem "Summitowego" Line locka.
i co mnie najbardzije cieszy
dorwałem, szukane około 5 lat, orginalne Felgi MAHLE "Baby Burners" z Porsche 914 z lat 72-74 lub 73-76 nie pamietam dokładnie - fakt że mają ponad 30 lat
i są moimi wymażonymi felgami 4 śrubowymi z tamtych lat. Mam nadzieje ze na Bemowie już będą na Aucie.
Chłopaki z naszego Teamu (Street & Strip VolksWagen Freaks
http://www.cal-look.pl) także poczynili przygotowania swoich cal-looków i mam nadzieje, że dzięki nim i ich maszynom niejedną tważ ozdobi wielki "banan" od ucha do ucha. Postaramy pojawić się w jak największym składzie.