Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: piątek, 20 listopada 2009, 08:04 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 20:19
Posty: 34
Luz,nie ma co sie przejmować zobaczymy wszystko w praniu.:).Zresztą nie wszystko zalezy od motoru,kierowca i jego umiejętności też są ważne:)).Pozdro.

_________________
ET 9.516 ......244KMH.....:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: piątek, 20 listopada 2009, 09:20 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
dokładnie tak jak piszesz :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: niedziela, 14 marca 2010, 17:33 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
Witajcie. Przepraszam za moją ignorancję ;) ale z braku czasu nie przeczytałem całego regulaminu (albo nie znalazłem tej adnotacji), a zastanawia mnie fakt, czy w klasie Street będzie można wystartować autem BEZ tylnej kanapy, ale ze stosowną zabudową zamiast niej, której waga jest podobna do fabrycznych elementów. Chodzi o swego rodzaju płytę tworzącą równą tylną "podłogę". Samochód będzie spełniał wszystkie inne wymagania klasy, a brak kanapy nie wynika z faktu jej wagi - to mały samochód i kanapa waży może kilka kg...

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: poniedziałek, 15 marca 2010, 11:31 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
z tego co pamiętam to tylna kanapa musi być w street
tylną kanapę możesz zmienić na sprzęt audio

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: poniedziałek, 15 marca 2010, 13:32 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
OZ napisał(a):
z tego co pamiętam to tylna kanapa musi być w street
tylną kanapę możesz zmienić na sprzęt audio

No właśnie - można zamienić na zabudowę audio. U mnie audio jest w fabrycznych miejscach z przodu i z tyłu, a zabudowa o której mówię ma charakter czysto estetyczny (fabryczne fotele były mocno zniszczone - przednie zostały wymienione, a tylne usunięte.)

W zeszłym sezonie widywałem lekkie odstępstwa od regulaminu dopuszczane przez sędziów (w rozsądnych przypadkach). Może warto byłoby wprowadzić pewną dozę indywidualnej oceny przez sędziego.

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: poniedziałek, 15 marca 2010, 13:43 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
najlepiej jakbyś zgłosił przed sezonem swoją propozycję zmiany w regulaminie
teraz możesz zdać się tylko na ocenę sędziowską, to już nie moja dziedzina :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: poniedziałek, 15 marca 2010, 20:55 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Jakiś element indywidualnej oceny zawsze istnieje (bo robiący badania są póki co ludźmi), ale wprowadzenie zapisu o indywidualnej ocenie... brzmi dobrze w jeździe figurowej albo w tańcu.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 16 marca 2010, 18:24 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
Chyba Marlon ma rację. Taka zmiana w regulaminie mogłaby spowodować jednak spore zamieszanie i kontrowersje. Mnie jakoś specjalnie nie zależy na przynależności do Street, a problem poruszyłem głównie po to, by usłyszeć to:
Marlon napisał(a):
Jakiś element indywidualnej oceny zawsze istnieje (bo robiący badania są póki co ludźmi)


Najważniejszy jest zdrowy rozsądek przy ocenie i tyle.

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: sobota, 1 maja 2010, 19:02 
Offline

Dołączył: piątek, 24 lipca 2009, 12:32
Posty: 86
Lokalizacja: Gryfice
punkt 10.17 regulaminu wyścigów na 1/4 mili mówi o tym że półfinał stanowią pary I-IV i II-III. Czy to samo tyczy się klas King of...? Rozumiem że ćwierć finały w king'u stanowią pary: nr1 I-VIII, nr2 III-VI, nr3 II-VII, nr4 IV-V i w tym momencie w półfinale spotykają się zwycięzcy par nr1 z nr2 i nr3 z nr4 bez względu na uzyskane czasy czy jest to tak jak w 10.17 w/g czasu z ćwierć finału?
Mam nadzieje że dobrze wytłumaczyłem moje rozmyślania.

_________________
Obrazek
ET 8.3672 @ 294.6km/h Tierp Arena 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: sobota, 1 maja 2010, 21:34 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 6 listopada 2005, 15:47
Posty: 632
Rataj napisał(a):
punkt 10.17 regulaminu wyścigów na 1/4 mili mówi o tym że półfinał stanowią pary I-IV i II-III. Czy to samo tyczy się klas King of...? Rozumiem że ćwierć finały w king'u stanowią pary: nr1 I-VIII, nr2 III-VI, nr3 II-VII, nr4 IV-V i w tym momencie w półfinale spotykają się zwycięzcy par nr1 z nr2 i nr3 z nr4 bez względu na uzyskane czasy czy jest to tak jak w 10.17 w/g czasu z ćwierć finału?
Mam nadzieje że dobrze wytłumaczyłem moje rozmyślania.


Bez względu na uzyskane czasy - zwycięzca danej pary przechodzi dalej, czyli klasyczny system pucharowy. Punkt 10.17 dotyczy klas, w których rozgrywane są eliminacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: poniedziałek, 10 maja 2010, 23:42 
Offline

Dołączył: czwartek, 8 maja 2008, 23:03
Posty: 18
OZ napisał(a):
regulamin na 1/4 mili 2010 jest gotowy
uwzględnia prawie wszystkie Wasze pomysły
będzie dostępny wkrótce w dziale "regulaminy" na http://www.sss.org.pl

zmiany:
a) ....
b) w drag można jechać bez przedniej części karoserii (tak jak litewskie bmw) lub tylnej
c) w drag wymagane są tylko światła stop
d) ....
e)....
f) ....
g) ....
h) ....


to czyli w klasie drag moge zdjąć maske,błotniki, atrape, zderzak,reflektory (w celu zmniejszenia masy)???

_________________
17.05.2009 Kamień Śląski Corsa A ET 12,5
23.08.2009 Kamień Ślaski Corsa A 12.8 Street FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 11 maja 2010, 09:34 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
tak, możesz, jeśli uważasz że to pomoże.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 21 września 2010, 16:33 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 września 2009, 13:26
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Moje pytanie dotyczy regulaminu a dokładniej :

pkt 14.5 W przypadku jednakowej ilości punktów w klasyfikacji końcowej o lepszym miejscu w klasyfikacji
indywidualnej decyduje ilość imprez, w których kierowca wziął udział, a następnie większa ilość
lepszych miejsc. W przypadku dalszej równości tytuł zdobywa kierowca, który zajął lepsze miejsce na
ostatniej imprezie.

W przypadku King Of Moto, jeżeli zawodnik wziął udział we wszystkich imprezach od początku roku, jednak raz nie załapał się do King Of Moto i ma identyczną ilość punktów z innym zawodnikiem to wtedy liczy się większa ilość lepszych miejsc ??

_________________
#1 King of Moto 2010 #2 King of Moto 2011
#1 Moto Plus 2010 #2 Moto Plus 2011
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 21 września 2010, 16:55 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: czwartek, 27 stycznia 2005, 23:45
Posty: 522
Lokalizacja: Bełchatów
W przypadku klas King za udział w imprezie liczy się wykonanie przynajmniej jednego poprawnego przejazdu w tej klasie. Czyli najpierw trzeba się zakwalifikować a potem wykonać przynajmniej jeden poprawny przejazd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Drobne zmiany w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 21 września 2010, 18:04 
Offline

Dołączył: piątek, 24 lipca 2009, 12:32
Posty: 86
Lokalizacja: Gryfice
Sorry CzeX :)

_________________
Obrazek
ET 8.3672 @ 294.6km/h Tierp Arena 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron