Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 13 października 2009, 15:04 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 13:43
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Oz
Jeszcze może nie związane z regulaminem bezpośrednio..ale dotyczące imprezy.
Już po sezonie można było usłyszeć głosy że bilet wstępu jest drogi.
Patrząc z perspektywy " Kowalskiego"..Taka wyprawa na zawody a zakładamy że Kowalski chce zabrać żonę i małoletniego syna, który bawi się matchbox-ami to koszt robi się powyżej 100 PLN..a weź szczawikowi kup chipsy/loda/cole czy watę cukrową bo inaczej będzie marudził :wink: ..Kowalski walnie browar Kowalskiej spodobają się okulary 8) ..Koszt podskakuje do jakiejś 200 pln...
Nie wiem jak dla innych ale dla mnie to sporo..nawet pomijając te w/w pierdoły i biorąc pod uwagę sam koszt biletu..
Nie dotkneło mnie to jako zawodnika..ale wydaje mi się ze obniżając cenę biletu można by przyciągnąć większą ilość widzów.
Myślałeś o tym może ??

_________________
MV Agusta F3 675 ( 2012 )
http://www.pitstop-motocykle.pl
Team MOTOPASJA
Is not a ride...It's a rider..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 13 października 2009, 15:39 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
cena biletu będzie jak w 2009 czyli 30-35 pln brutto, moim zdaniem to w sam raz, ani drogo ani tanio
dzieci do 12 lat wchodzą za darmo
widzów ogólnie nie jest mało na imprezach SSS

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: czwartek, 15 października 2009, 12:59 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
czarna mamba napisał(a):
ja widze ze w drrrrrag FWD na drugim i trzecim miejscu sa auta z czasami sredniej i 13ki i wiem ze sa to zwykle streety :D
tam drag to tylko krysio i kozi potem to juz walka 13tek i 14tek 8)

Dokładnie więc 1 i 2 obstawione a w street bym sobie walczył z tą moją np 13 :lol:

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: czwartek, 15 października 2009, 21:34 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
MALISZ napisał(a):
Już po sezonie można było usłyszeć głosy że bilet wstępu jest drogi.


Wiesz, nie udajemy, że robimy te zawody charytatywnie - chociaż czasem trzeba dołożyć.
Cena jest raczej optymalna, jeśli obniżymy cenę to wcale wiele więcej widzów nie przybędzie, a na pewno mniej kasy zostanie - co odbije się na wszystkim, począwszy od liczby toalet a skończywszy na nagrodach
(że nie wspomnę o wielotysięcznych premiach dla SSS Teamu i kąpielach w szampanie)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: czwartek, 15 października 2009, 22:34 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Marlon napisał(a):
(że nie wspomnę o wielotysięcznych premiach dla SSS Teamu i kąpielach w szampanie)


no sorry, ja miałem tylko ciepłą wodę :cry: :lol:
muszę się przyjrzeć tym Waszym szaleństwom w trunkach francuskich, przygarniesz mnie Marlon? ;)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: poniedziałek, 19 października 2009, 15:50 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
ja w Borsku nawet wody ciepłej nie miałem.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: niedziela, 25 października 2009, 12:16 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 11 lipca 2006, 11:07
Posty: 612
Lokalizacja: Wołomin
Gdybyś poczekał, albo wstał wcześniej to byś miał:>

_________________
Bo 1/4 to hobby :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: sobota, 31 października 2009, 23:17 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
regulamin na 1/4 mili 2010 jest gotowy
uwzględnia prawie wszystkie Wasze pomysły
będzie dostępny wkrótce w dziale "regulaminy" na http://www.sss.org.pl

zmiany:
a) pojawił się Diesel Street a zniknął diesel drag
b) w drag można jechać bez przedniej części karoserii (tak jak litewskie bmw) lub tylnej
c) w drag wymagane są tylko światła stop
d) dopisana nagroda 1000 usd dla pierwszego kierowcy auta ze ET<9.00, do tej pory w regulaminie była tylko dla motocyklisty
e) w street dowolność wymiany silnika, zakaz przerabiania podłużnic poza ewentualnym dodaniem uchwytów na inny silnik, koła mogą wystawać poza obrys do 5 cm, oficjalnie dozwolony tuning optyczny jeżeli nie zmniejsza wagi
f) klasa moto extreme i king of moto zwolnione z dowodu rejestracyjnego, OC oraz badania technicznego
g) biuro zawodów jest oficjalnie centralnym miejscem informacyjnym dla widzów i zawodników
h) schładzanie intercoolera jest zabronione tylko na polu startowym jeżeli powoduje zamoczenie lub zanieczyszczenie tego pola

ogólnie niezbyt wiele da się zmienić czy poprawić bo regulamin spełnia swoje funkcje

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: niedziela, 1 listopada 2009, 19:31 
Offline

Dołączył: piątek, 18 września 2009, 19:31
Posty: 11
Wielu naszych zawodników jeździ na zawody za granicą. W większości przypadków tam biją rekordy. Tam, jeśli chodzi o pomiar czasu, to system pomiarowy ma również pomiar czasu i prędkości na 1/8 mili. Myślę, że jeśli chodzi o Wasz pomiar, to można by było dołożyć pomiar czasu i prędkości na 1/8 mili, by m.in. zawodnicy mogli porównać czasy na 1/8 mili między Waszymi imprezami, a tymi zagranicznymi. No i zawsze zresztą wzbogaca wiedzę o różnych aspektach ćwiartki :lol:

Pozdrawiam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: niedziela, 1 listopada 2009, 21:43 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
w sumie można mierzyć 1/8 bo mamy ten pomiar w systemie ale jakiś niepopularny w Polsce ;)
pomyślimy o tym przez zimowe wieczory, cały sprzęt do linii 1/8 i fotokomórki mamy w zestawie gotowe tylko do tej pory leżały sobie i odpoczywały ;) każdy lubi odpoczywać, fotokomórki też :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: wtorek, 3 listopada 2009, 12:54 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
regulamin 1/4 mili 2010 jest dostępny na: http://www.sss.org.pl/downloads/reg_2010.pdf
enjoy :D

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Ostatnio edytowano piątek, 13 listopada 2009, 18:23 przez OZ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: środa, 11 listopada 2009, 17:34 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 maja 2008, 10:41
Posty: 4
Witam

Mam tylko jedno pytanie odnośnie klasy street.
Chcę zamontować w aucie pałąk ale będę musiał wywalić kanapę aby to zrobić. Pałąk będzie ważył więcej niż seryjna kanapa z tyłu. I tu moje pytanie czy będę mógł wtedy startować w klasie street czy to mnie już dyskwalifikuje?
Wolał bym kosztem większej wagi zamontować pałąk w aucie ale wtedy usunę kanapę a wnętrze musi być seryjne zgodnie z regulaminem.

W tym punkcie chodzi chyba tylko o wagę aby nie robić wydmuszki z auta streetowego ale chciałem się zapytać dla pewności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: środa, 11 listopada 2009, 17:42 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
możesz mieć pałąk ale razem z tylną kanapą w klasach street
pokombinuj tak, żeby się zmieściły razem :)

jak nie zmieścisz razem to pojedziesz w drag

ps. dlaczego nie pisałeś jak była dyskusja na forum o regulaminie? :) być może dałoby się wprowadzić taką zmianę

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: czwartek, 19 listopada 2009, 14:51 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 20:19
Posty: 34
Ma pytanie odnośnie regulaminu dopuszczajacego motocykle w klasie Moto Plus do startu.Czy będzie weryfikowany stan motoru przed startem?I czy samo pokazanie podbitego dowodu wystarczy(wiadomno jak moze być z dowodem)Pytanie jest podyktowane po tym jak widziałem przerobiony motor Roberta Fejt'a.Motor z pospinanymi zawiasami,bez lamp,kierunków nie wierze ze jest dopuszczony do ruchu.Prosiłbym o wyjasnienia.Pozdrawiam.

_________________
ET 9.516 ......244KMH.....:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmian w regulaminie na 2010
PostNapisane: czwartek, 19 listopada 2009, 16:23 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
motocykl musi posiadać ramę, hamulce, seryjny sposób przeniesienia napędu i światło stop
reszta jest teoretycznie niepotrzebna

wymogi są opisane w pkt 9.7 regulaminu, który jest dość liberalny
tym samym łatwo przeprowadzić badanie przed startem
pamiętaj, że w każdym momencie możesz złożyć protest jeżeli uważasz że coś jest nie tak, sprawdzenie jednego protestu jest łatwiejsze i szybsze niż wszystkich 200 zawodników z wszystkimi szczegółami

podejście SSS do tematu "sprawdzania" jest od dawna takie samo, ufamy swoim zawodnikom i nie jesteśmy CBA/CIA, żeby każdemu w mózg wszczepiać chip ;) jeżeli coś jest nie OK a zawodnik jest szybki to zawsze możemy to sprawdzić dokładniej na podstawie protestu lub z własnej inicjatywy, w ten sposób zachowujemy się "normalnie" i fair wobec wszystkich :D

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron