Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Centralny silnik
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 11:07 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
Witam.
Mam pytanie dotyczące regulaminu - w jakiej klasie będzie klasyfikowany samochód - Renault 5 z centralnie umieszczonym silnikiem?
Pojemność standardowa 1,4 turbo tylko silnik za fotelami.
Czy będzie to mini plus czy outlaw?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 11:12 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 września 2004, 22:03
Posty: 21
W regulaminie jest napisane:
Cytuj:
5) Silnik musi być zamontowany w tym samym miejscu, co w samochodzie seryjnym.

a więc Outlaw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 11:21 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
tylko istniały Renault 5 z centralnym silnikiem, produkowane seryjnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 12:16 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
w masowej sprzedarzy :?:
znasz moze oznaczenie tego modelu bo chetnie bym cos o tym sie dowiedzial wiecej

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 12:20 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
Renault 5 Turbo
Renault 5 Turbo2
to byli protoplaści Clio V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 12:33 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 września 2004, 21:56
Posty: 43
Chodzi o cos takiego lub takiego? NIe moge znalezc informacji jak jest w nich umieszczony silnik, ale podejrzewam, ze to moze byc jeden z nich... :)

EDIT: widze, ze jak szukalem tych renaultow to juz ktos powiedzial, ze to Turbo 2...

_________________
http://www.APoznanski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 12:49 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
:shock: no to panowie mnie zaskoczyli nieziemsko ...
niewiedzialem ze turbo dwojka miala silnik centralny... :?

czyli nie ylko clio i espase F1 mialo silniczek za siedzeniami ....
milo sie dowiediec... :wink:

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 13:02 
Offline

Dołączył: środa, 4 sierpnia 2004, 15:52
Posty: 52
SAL - w twoich linkach jest wyraźnie napisane -
w pierwszym Engine location front
w drugim Engine location mid.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 13:45 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 września 2004, 21:56
Posty: 43
filipN napisał(a):
SAL - w twoich linkach jest wyraźnie napisane -
w pierwszym Engine location front
w drugim Engine location mid.


Rzeczywiscie, nie zauwazylem. Szuakalem w "engine" ;) Czyli chodzilo o Turbo 2? :)

Hm... jezeli tak, to niezle - 15.0 ET na starcie. Fajna maszynka,

_________________
http://www.APoznanski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 14:19 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 września 2004, 22:03
Posty: 21
A Ty masz takie seryjne Renault 5 z centralnym silnikiem czy dopiero zwykłe chcesz na takie przerobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 15:13 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
chcę w moim położyć silnik centralnie - konstrukcja niemalże identyczna więc technicznie to nie problem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 18:31 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 września 2004, 21:56
Posty: 43
Ale jak go przelozysz, to to juz moim skromnym zdaniem bedzie outlaw, bo silnik nei bedzie seryjnie :roll:

_________________
http://www.APoznanski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 19:35 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
raczej klasa powszechna ale decydują sędziowie na zawodach

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 19:59 
Offline

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 11:03
Posty: 13
Lokalizacja: Wawa
no właśnie chciałbym to ustalić wcześniej żeby bez potrzeby nie dłubać.
a pytanie moje wynikło skoro do golfa 1 można włożyć vr6 (silnik który tam nigdy nie występował)
to dlaczego silnika od r5 nie można włożyć do r5 w miejsce w którym w r5 on też występował?
istnieje szansa na wyjeśnienie tego jeszcze przed zawodami?
Będę wdzięczny.


Ostatnio edytowano piątek, 11 lutego 2005, 20:17 przez Kidzio, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: piątek, 11 lutego 2005, 20:04 
Offline

Dołączył: środa, 16 czerwca 2004, 15:58
Posty: 286
Lokalizacja: z moto i GP
Kidzio napisał(a):
no właśnie chciałbym to ustalić wcześniej żeby bez potrzeby nie dłubać.
a pytanie moje wynikło skoro do golfa 1 można włożyć vr6 to dlaczego silnika od r5 nie można włożyć do r5 w miejsce w którym w r5 on też występował?
istnieje szansa na wyjeśnienie tego jeszcze przed zawodami?
Będę wdzięczny.

wbrew pozorom to jest bardo dobre pytanie.....
chetnie ponam odpowiedz na nie .... :)

_________________
Obrazek na zawsze w sercu....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron