BUZKA napisał(a):
No widze że w SSS Team jest jakaś róznica w zdaniach.Panowie zajmijcie oficjalne stanowisko.Sami widzicie że cała klasa MOTO + lata na seryjnych wahaczach.Jeden sie wyłamał i cwaniakuje że już bedzie najlepszy.Czasy jego na seryjnym wahaczu pokazują jaka jest róznica,miedzy nim a resztą.Taka sama róznica bedzie jeżeli inni z czołówki tej klasy założą długie wachacze.Fizyki nikt nie okłamie.Wiec to i tak nie ma sensu.Po co mnożyć koszty i robić różnice w klasie.Dajmy równe szanse tym którzy mają umiejetności i mają HONOR startować serią.W zeszłym sezonie nawet na starej CBR nie myślałem żeby wydłużyć wahacz po to żeby wygrać jedne zawody.Startowałem z mocniejszym sprzetami i wygrywałem umiejetnościami.Nie jest hańbą przegrać z lepszym.Widzicie opinie o zasadzie Fair-Play innych zawodników nawet z innych klas.
Moje zdanie podzieli też paru innych zawodników z tej klasy.Albo dajecie fory jednemu albo ignorujecie wszystkich zawodników startujących w tej klasie.
Wiec grzecznie jeszcze raz poprosze o wyjasnienie poniższego pytania podyktowanego opinią zawodników startujących następny sezon z rzędu...
..CZY W KLASIE MOTO PLUS NA SEZON 2010 GRAMY FAIR-PLAY I JEŻDZIMY DO KOŃCA SEZONU NA SERYJNYCH WAHACZACH...
Prosze o odpowiedz wraz z podaniem statusu w Stowarzyszeniu (niestety gubie sie kto jest kto)
Odpowiedz na TAK jest równoznaczna z zakazem stosowania długiego wahacza w danej klasie do końca sezonu 2010..
Z poważaniem
Adam Ostrowski.
Nie kompromituj się już tymi wypowiedziami bo tylko zaśmiecasz to forum. Było jasno powiedziane, że można mieć długi wahacz to można i jeśli ktoś nie korzysta z tej możliwości to już jego strata.
Idąc Twoim dziwnym tokiem rozumowania to twój pojazd nie jest dopuszczony do ruchu bo nie ma podświetlenia rejestracji i ma zbyt głośny wydech, masz niezgodny z regulaminem sposób przeniesienia napędu bo zmieniłeś zębatki, więc zagraj fair play i zacznij jeździć w moto extreme, tam może staniesz na podium jak ktoś będzie miał awarie bo jest tylko 3 zawodników