Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: wtorek, 8 czerwca 2010, 15:10 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 20:19
Posty: 34
I wszystko w temacie.
Pozdrawiam.

_________________
ET 9.516 ......244KMH.....:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 9 czerwca 2010, 01:27 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 września 2009, 13:26
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
BUZKA napisał(a):
No widze że w SSS Team jest jakaś róznica w zdaniach.Panowie zajmijcie oficjalne stanowisko.Sami widzicie że cała klasa MOTO + lata na seryjnych wahaczach.Jeden sie wyłamał i cwaniakuje że już bedzie najlepszy.Czasy jego na seryjnym wahaczu pokazują jaka jest róznica,miedzy nim a resztą.Taka sama róznica bedzie jeżeli inni z czołówki tej klasy założą długie wachacze.Fizyki nikt nie okłamie.Wiec to i tak nie ma sensu.Po co mnożyć koszty i robić różnice w klasie.Dajmy równe szanse tym którzy mają umiejetności i mają HONOR startować serią.W zeszłym sezonie nawet na starej CBR nie myślałem żeby wydłużyć wahacz po to żeby wygrać jedne zawody.Startowałem z mocniejszym sprzetami i wygrywałem umiejetnościami.Nie jest hańbą przegrać z lepszym.Widzicie opinie o zasadzie Fair-Play innych zawodników nawet z innych klas.
Moje zdanie podzieli też paru innych zawodników z tej klasy.Albo dajecie fory jednemu albo ignorujecie wszystkich zawodników startujących w tej klasie.
Wiec grzecznie jeszcze raz poprosze o wyjasnienie poniższego pytania podyktowanego opinią zawodników startujących następny sezon z rzędu...
..CZY W KLASIE MOTO PLUS NA SEZON 2010 GRAMY FAIR-PLAY I JEŻDZIMY DO KOŃCA SEZONU NA SERYJNYCH WAHACZACH...
Prosze o odpowiedz wraz z podaniem statusu w Stowarzyszeniu (niestety gubie sie kto jest kto)
Odpowiedz na TAK jest równoznaczna z zakazem stosowania długiego wahacza w danej klasie do końca sezonu 2010..


Z poważaniem
Adam Ostrowski.


Nie kompromituj się już tymi wypowiedziami bo tylko zaśmiecasz to forum. Było jasno powiedziane, że można mieć długi wahacz to można i jeśli ktoś nie korzysta z tej możliwości to już jego strata.

Idąc Twoim dziwnym tokiem rozumowania to twój pojazd nie jest dopuszczony do ruchu bo nie ma podświetlenia rejestracji i ma zbyt głośny wydech, masz niezgodny z regulaminem sposób przeniesienia napędu bo zmieniłeś zębatki, więc zagraj fair play i zacznij jeździć w moto extreme, tam może staniesz na podium jak ktoś będzie miał awarie bo jest tylko 3 zawodników :mrgreen:

_________________
#1 King of Moto 2010 #2 King of Moto 2011
#1 Moto Plus 2010 #2 Moto Plus 2011
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 9 czerwca 2010, 07:35 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 20:19
Posty: 34
CzeX napisał(a):
Nie kompromituj

Jaka kompromitacja?.Po prostu jest wszystko powiedziane dokładnie i wyrażnie.Mnie tam wali czy masz ten długi wahacz czy nie.Idziemy po najmniejszej linii oporu i tak samo na nastepne zawody startujemy na długich wahaczach.Pójda w ruch też inne przeróbki i tyle.

_________________
ET 9.516 ......244KMH.....:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 9 czerwca 2010, 09:06 
Offline

Dołączył: środa, 9 czerwca 2010, 08:46
Posty: 57
Buźka chyba wreszcie zrozumiałeś o co chodzi w tym sporcie- o wyniki! Setne sekundy, to są zawody rangi mistrzostw polski i zabronienie długich wahaczy w celu polepszania czasów przejazdu byłoby po prostu śmieszne i kompromitujące na arenie międzynarodowej.
W następnych zawodach sam będę startował po raz pierwszy w klasie MAXI, na krótkim wahaczu , nawet bez PC i co mam protestować to że Ty posiadasz PC, przecież to już jest nie FAIR wb mnie bo ja nie mam :(
Mam nadzieję że poważnie na następnych zawodach staniesz z długim wahaczem i na własne oczy będę mógł zobaczyć ostrą rywalizację.

_________________
Suzuki GSX-R TURBO&NITRO ET 8,96
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 9 czerwca 2010, 09:23 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
O to chodzi!
Panowie, Drag Racing to jednak są zawody mechaników, a nie tylko kierowców. Tak od zawsze było w klasach samochodowych, musi kiedyś dojść do tego też w klasach motocyklowych, chociaż tu zawsze udział wkładki mięsnej jest większy.
Zbroimy się, kombinujemy, usprawniamy - o to chodzi w tym sporcie!

Edit: gwoli ścisłości - to nie są zawody w randze MP, były kiedyś, ale teraz są lepsze.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 9 czerwca 2010, 09:38 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 20:19
Posty: 34
Panowie..Pojełem wszystko:).Wstawiamy długie wahacze i jedziemy....A to że sie uderzy w polemike i spowoduje pare kontrowersji to przecież nic złego.Temat jest wyjasniony w 100% i tyle.Może mi sie sprzegło już nie spali:).Nakładki do wahacza są już rzeżbione,łańcuch jest i tyle.Reszta (za te kilkanaście tysiecy) jest dogrywana i zobaczymy jak to bedzie działało...

_________________
ET 9.516 ......244KMH.....:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: czwartek, 10 czerwca 2010, 09:24 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
pełen luz,
wszystkie nasze regulaminy są liberalne bo muszą takie być jeżeli czasy mają być coraz lepsze,

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 16 czerwca 2010, 13:14 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 13:43
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Nie było mnie w Kamieniu w tym roku..wogóle w tym roku borykam się ze sprzetem...Ale to nie ważne..
Sam startuje w MOTO ..na białej 750 z długim wahaczem..MOTOPASJA..może kojarzycie..

Widze że w Kamieniu Śląskim zawsze coś się musi dziać ..nazwijmy to ..niesportowego..
W zeszłym roku..w klasie MOTO też były powiedzmy awantury..kiedy jeden z zawodników wypowiadających się na tym forum ( i jeszcze twierdzi że jest poszkodowany a listę zmian w motocyklu ma chyba najdłuższa w całej klasie)w obawie o swój wynik chciał oprotestować to, że konkurencja ma układ hamulcowy niezgodny z regulaminem.( brak tylnej tarczy/zacisku )
Nie będe opisywał tego jak dokładnie było...bo jak to wspominam to mi śniadanie podchodzi do gardła..
W każdym bądź razie w regulaminie jest napisane..Pojazd musi posiadac sprawny układ hamulcowy..
Czy sprawność ukł. hamulcowego rozpatruje sie patrząc na ilośc tarcz i zacisków?? czy sprawdzając czy moto hamuje...
Dla mnie jesli moto skutecznie hamuje to ukł. hamulcowy jest sprawny. i to zostało ustalone podczas tamtych zawodów.

Kwestia wahacza...ma sie on nijak do tematu przeniesienia napędu..
Ktoś tu juz mądrze podkreslił że przeniesienie napędu to łańcuch, wał.. wielkość zębatek czy długosc łańcucha jest dowolna..
Wahacz jest elementem zawieszenia...
Jeśli ktoś zmieniłby w klasie street w jakimś CIVIC-u zawieszenie na niższe/sztywniejsze to poszedłby protest??..

Moje osobiste zdanie jest takie....Do 90% naszych maszyn można znaleźć artykuł w regulaminie SSS..czy to brak podświetlenia rejestracji czy brak lusterek,brak światła STOP .to trzy podstawowe elementy, które wyeliminują każdy pojazd z ruchu drogowego a co za tym idzie sprawi, że pojazd nie jest zgodny z reg SSS.
Ale po co??

To czy ktoś ma czy nie długi wahacz to tylko i wyłącznie jego wybór..Szacunek dla tych, którzy na stock-owym ZAWIESZNIU motocyklowym kręca świetne czasy..

Bawimy się w szukanie haka na kolegów czy sie ścigamy?
Odpuśćmy sobie wypominanie..Ty pojechałeś 10 a nie 11 sek bo masz to czy tamto...
Jest to sport w którym na pierwszym miejscu jest sprzęt...jesli regulamin nie zabrania zmian to każdy ma do nich prawo..czy je wprowadzi czy nie to sprawa indywidualna.

Pozdr

_________________
MV Agusta F3 675 ( 2012 )
http://www.pitstop-motocykle.pl
Team MOTOPASJA
Is not a ride...It's a rider..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 16 czerwca 2010, 13:23 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
wprawdzie nie do ko końca się z tym zgadzam ale możemy ustalić w 2010, że
"sprawny układ hamulcowy" jest wtedy gdy "motocykl hamuje" zatem wystarczy mieć jeden (przedni lub tylny hamulec sprawny, można mieć też dwa sprawne :) )

ogólnie chodzi o to by się ścigać a nie o to by wymyślać "haczyki", regulamin jest liberalny i niech tak pozostanie

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 16 czerwca 2010, 13:59 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 28 września 2009, 13:43
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
OZ napisał(a):

ogólnie chodzi o to by się ścigać a nie o to by wymyślać "haczyki", regulamin jest liberalny i niech tak pozostanie


No własnie o to mi chodziło..

natomiast Oz..z hamulcami to proponował bym ustalenie że wymagana jest chociaż jedna tarcza z zaciskiem na przednim kole... tak skutecznie i bezpiecznie maszyna wyhamuje...na samym hamulcu tylnego koła to już nie koniecznie..

_________________
MV Agusta F3 675 ( 2012 )
http://www.pitstop-motocykle.pl
Team MOTOPASJA
Is not a ride...It's a rider..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: czwartek, 15 lipca 2010, 20:04 
Offline

Dołączył: wtorek, 1 czerwca 2010, 17:55
Posty: 8
mam jeszcze kilka dzis:))
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: poniedziałek, 26 lipca 2010, 23:59 
Offline

Dołączył: czwartek, 24 września 2009, 17:30
Posty: 103
W Kamieniu nie było king of street a punkty są w klasyfikacji http://www.sss.org.pl/downloads/klas270610.htm ?

_________________
Zegrze Pomorskie 2010r 10.9 ET AWD STREET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 30.05.2010 Kamień Śląski, druga runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: wtorek, 27 lipca 2010, 00:21 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
w sprawie ew. poprawek w punktacji proszę pisać na artur.mrozek[małpa]sss.org.pl

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron