Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: wtorek, 29 czerwca 2010, 23:55 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Zapraszamy na IV rundę naszych zawodów :D
informacje o imprezie:
http://www.sss.org.pl oraz http://www.sss.org.pl/event.php?view=240710

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: sobota, 3 lipca 2010, 14:54 
Offline

Dołączył: sobota, 3 lipca 2010, 14:48
Posty: 2
a ja mam pytanie, poniewaz bede na pierwszej tego typu imprezie, czy park maszyn jest ogólnie dostępny? i jaka jest odległosc trybun od toru ? pozdrawiam i czekam na odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: sobota, 3 lipca 2010, 19:01 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 7 sierpnia 2007, 21:37
Posty: 545
Lokalizacja: Wołomin
Park maszyn 1/4 mili jest ogolnie dostepny cały czas, park maszyn drift jest przewaznie otwierany tylko na jakis czas (2-3 godziny po południu).
Trybuny sa ok. 5m od barierek oddzielajacych pas, a te sa okolo 15 metrow od samego pasa, po ktorym to juz jezdza samochody :)
Najlepiej sprawdzic na wlasnej skorze, zapraszamy ;)

_________________
Masz problemy ze snem? Problemy z kręgosłupem?
http://www.star-medico.com
506994427


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: niedziela, 4 lipca 2010, 20:03 
Offline

Dołączył: sobota, 19 czerwca 2010, 14:15
Posty: 3
Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy muszę być właścicielem pojazdu aby móc wystartować w zawodach ? Tzn jestem posiadaczem tego auta, sam za nie zapłaciłem i tylko ja je użytkuje. Po prostu samochód został zarejestrowany na mojego dziadka ze względu na wysokość stawki OC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: niedziela, 4 lipca 2010, 20:12 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
samochód może być zarejestrowany na dowolną osobę, nie interesuje nas to zupełnie :)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: poniedziałek, 5 lipca 2010, 22:19 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 5 lipca 2010, 22:17
Posty: 1
Witam.
A czy brak dywanu i podsufitki "wywala" mnie już do DRAGu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: wtorek, 6 lipca 2010, 00:49 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
dlaczego od razu "wywala" ;) , zwyczajnie awansowałeś :D
podsufitka jest w seryjnym wnętrzu więc trzeba ją mieć w klasach street

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: wtorek, 6 lipca 2010, 12:07 
Offline

Dołączył: sobota, 5 czerwca 2010, 01:19
Posty: 39
jak pojedziesz na zawody i chcesz startować w klasie street to musisz zwrocic uwage na inne pojazdy z tej klasy, mi np mowiono ze nic nie można wywalać, ze opony muszą być w tym samym rozmiarze przod i tył, ze muszą być koła zapasowe i gaśnice a nikt tego nie sprawdzał.. i jak zauważyłem to co drugie auto tego nie przestrzegało ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: wtorek, 6 lipca 2010, 13:56 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
sprawdzają a koło zapasowe to można chyba wyjąć, nie pamiętam regulaminu na pamięć tym bardziej że nie jeżdżę w street
wszystko jest tam dokładnie opisane

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 7 lipca 2010, 08:35 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 kwietnia 2010, 10:48
Posty: 21
komik88 napisał(a):
jak pojedziesz na zawody i chcesz startować w klasie street to musisz zwrocic uwage na inne pojazdy z tej klasy, mi np mowiono ze nic nie można wywalać, ze opony muszą być w tym samym rozmiarze przod i tył, ze muszą być koła zapasowe i gaśnice a nikt tego nie sprawdzał.. i jak zauważyłem to co drugie auto tego nie przestrzegało ;/

Opony nie mogą wystawać poza obrys więcej niż 5cm, zapasu i lewarka nie musisz mieć, jedynie gaśnicę. Co do przeglądów to uwierz, że zawodnicy z pierwszych miejsc w klasie sami siebie przeglądają ukradkiem :D

Czytałeś http://www.sss.org.pl/downloads/reg_2010.pdf ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 7 lipca 2010, 17:45 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
dokładnie jak pisze lukster zawodnicy sami bardzo często są sędziami we własnych klasach , tak było w Konkolewie gdzie z mojej klasy wyleciało auto za opony , protest złożyli zawodnicy

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 7 lipca 2010, 18:27 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
mamy chyba zdrowe podejście do badań tech..
nie "trzepiemy" wszystkich na badaniu kontrolnym pod kątem każdego szczegółu, każdy zna regulamin, oszukiwanie nie ma sensu, finaliści i tak są na świeczniku a jak ktoś nawet coś tam chce wykombinować i zajmie np. 10 miejsce w klasie .. to co nas wszystkich to obchodzi :D
ogólnie SSS ma zaufanie do zawodników a zawodnicy do SSS i niech tak zostanie :D regulamin jest jasny i bardzo liberalny

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 7 lipca 2010, 19:08 
Offline

Dołączył: sobota, 5 czerwca 2010, 01:19
Posty: 39
czyli np nie jest powiedziane ze na przodzie nie może byc np opon 15 cali a na tyle 17?? i jak np startuje sie w klasie street i absolutnie niechce sie nic wygrać, tylko sie jezdzi dla siebie i ma się chęc zrobienia dla siebie jak najlepszego czasu to mozna sobie np wyjąc tylną kanape??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 7 lipca 2010, 20:05 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: czwartek, 27 stycznia 2005, 23:45
Posty: 522
Lokalizacja: Bełchatów
W Street nie możesz.

Ale skoro nie zależy Ci na wygranej tylko na czasie, zgłoś auto do DRAG i tam możesz praktycznie wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: 24.07.2010 Pruszcz Gdański, IV runda DRIFT i 1/4 mili Gecko
PostNapisane: środa, 7 lipca 2010, 21:23 
Offline

Dołączył: sobota, 5 czerwca 2010, 01:19
Posty: 39
aha rozumiem, czyli najlepiej jak dla siebie tylko wystartować to w klasie drag i tyle.. a jeszcze fajnie by bylo jakby była ta klasa samo rwd bez street, bo fwd jest samo, a rwd jest tylko w street.. i np taka klasa dla słabszych autek, która np zgromadziła by samochody dajmy na to do 200KM i wtedy byłaby fajna rywalizacja, nawet moi znajomi mowili ze duzo więcej by było osob na taką klase.. bo takto sporo osób odpada jak jest tylko klasa street i dajmy na to przyjezdza ktoś autkiem 400KM a startuje z autkiem 200KM ;) przemyślcie to a napewno więcej osób wtedy będzie gościć na 1/4 :) pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron