Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 8 lutego 2011, 21:54 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Nie moze byc, chyba ze grube hartowane zbrojone...

szklo na takiej przestrzeni i takiej powierzchni bedzie ciezsze niz fabryczna grodz. Dodatkowo mocowanie szkla trwale z karoseria jest nierealne do wykonania. A skutki zderzenia jakiegokolwiek oplakane.

_________________
Obrazek
Corling Łukasz Snoch
ul. Dominiki 10
03-604 Warszawa

tel. 507 021 880
@ lukasz.snoch[at]post.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 9 lutego 2011, 15:19 
Offline

Dołączył: piątek, 24 lipca 2009, 12:32
Posty: 86
Lokalizacja: Gryfice
CzeX napisał(a):
aaa sorry za niedopatrzenie :) trzeba szukać paliwa 116 oct. :mrgreen:


tu jest problem - ale jak znajdziesz to daj znać (ja mam dosyć)

_________________
Obrazek
ET 8.3672 @ 294.6km/h Tierp Arena 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 9 lutego 2011, 23:26 
Offline

Dołączył: czwartek, 24 września 2009, 17:30
Posty: 103
CzeX napisał(a):
aaa sorry za niedopatrzenie :) trzeba szukać paliwa 116 oct. :mrgreen:

Siema.A ELF może być?

_________________
Zegrze Pomorskie 2010r 10.9 ET AWD STREET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: czwartek, 10 lutego 2011, 01:25 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Jeśli na stacji benzynowej gdziekolwiek w Europie można kupic paliwo, które pachnie cukierkami, to tak. Ale nie ma takiej stacji.

EDIT: już nie wiem, o co Wam chodzi, nie idźcie do kina na "jak się pozbyć cellulitu" bo tez wam się łeb polasuje

W Drag i Moto mozecie lać wszystko, nawet olej rzepakowy, a jedynie nitrometan, metanol, etanol lub izopropanol trzeba zgłosic organizatorom (żeby mieć ratowników w podwyższonej gotowości). W Street Elf Turbo Boost (bo o takim mowa chyba) nie jest dopuszczony, dopóki w UE jest zakaz stosowania paliwa olowiowego w samochodach.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: sobota, 12 lutego 2011, 23:36 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 23 maja 2004, 07:10
Posty: 1617
Lokalizacja: Milanówek/WWa
jako były, najbardziej podobno upierdliwy, sędzia techniczny w historii SSS stwierdzam, że kwestie grodzi pomiędzy silnikiem a kierowca reguluje par 9.2 pkt 2.
Więc w Twoim wypadku tylko włókno węglowe i kewlar. Bo z tych podanych w pkt 2 materiałów musisz wybrac te niepalne.

_________________
Chiptuning
http://www.maciejwislawski.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 24 maja 2011, 14:32 
Offline

Dołączył: czwartek, 12 maja 2011, 15:41
Posty: 4
Witam.
Mam takie pytanko co do klasy moto ? dlaczego pierwsza klasa jest do 750 a nie do 600 jak we wszystkich innych wyścigach motocyklowych ? Aktualnie w klasie moto mogą tylko GSXR'y powalczyć, inne 600'setki nie mają raczej jakich kolwiek szans powalczyć. Może by tak to rozgraniczyć, lub otworzyć klasę 600 ?


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 24 maja 2011, 18:51 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 grudnia 2010, 18:45
Posty: 31
ograniczył bys do 600cmm a 750 by lataly z 1000? no sens..
pozatym teraz jest za pożno na jakiekolwiek zmiany w sezonie 2011 :)

_________________
Kawasaki ZX-12R ET ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 24 maja 2011, 19:31 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Zmiana rzeczywiście najszybciej moze być przedyskutowana po zakończeniu sezonu, ale był przykład chociażby Łukasza Wieczorka, który CBR600RR z seryjnym silnikiem (ale dobrym zawiasem) walczył w zeszłym sezonie o najwyższe lokaty.
W najniższej klasie bardzo wiele zależy od techniki i gabarytów jeźdźca, 600 często łatwiej dobrze wystartować z miejsca.
A 750 dlatego, że kiedy regulamin był wymyślany, mieliśmy np. na rynku kawę zx7r. Teraz popularność zdobywają np. triumphy daytona 675 czy street triple, rozbudowuje się klasa golasow 800ccm, więc ja bym raczej klasę rozszerzył do np. 850ccm niż rozdzielał na 600 i 750.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: czwartek, 26 maja 2011, 14:32 
Offline

Dołączył: czwartek, 12 maja 2011, 15:41
Posty: 4
no i wszystko jasne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: poniedziałek, 3 października 2011, 21:34 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
poproszę waszą interpretację punktu 9A podpunkt 9 oczywiście w odniesieniu do zmiany rodzaju napędu z 4x4 na 2x4 dla mnie ten punkt regulaminu mówi że nie wolno zmieniać rodzaju napędu , bo jak jest definicja samochodu streetowego dla mnie jest taka że : auto zostało wyprodukowane jako 4x4 więc jesli napęd sie nie popsuł tylko celowo został rozłączony to jest to dla mnie ingerencja w rodzaj napędu , chciałbym mieć bardzo jasną odpowiedz np: wolno wam chłopaki przerabiać auta z 4x4 na 2x4 , ja się nie czepiam i kolegę z 966T znam osobiście i jest spoko gość ale mam bardzo fajny zarys projektu na 2012 auto to po rozłączeniu napędu będzie dokładnie na tej samej zasadzie co 966T :P

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 01:57 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
napisz to w temacie zmian regulaminu
w sumie odpięcie jednego z napędów mnie nie przeszkadza, po co zabraniać czegoś co bezpiecznie działa

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 14:16 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
dla mnie luz tylko trzeba się spodziewać że za chwile takie i inne auta przyjdą do klasy FWD no bo dlaczego nie prawda :) wystarczy odpiąć napęd :lol: , regulamin jest nie jasny i trzeba to zmienić :wink:

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 14:22 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
OK, można skodyfikować sytuację, kiedy ktoś odłącza jedną z osi napędowych, czyli z 4x4 robi 2x4.
Przeróbka 2x4 --> 4x4 oznacza dużą ingerencję w płytę podlogową, co w street byłoby sporym nadużyciem.
Tu może być jeszcze sytuacja jak ze skrzyniami F28 z calibry 4x4, w których odłącza się wyjście napędu na tylną oś i w tej formie używa w Astrach, Lanosach itp. - takie przypadki nie oznaczają przeróbki napędu

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 15:00 
Offline

Dołączył: czwartek, 24 września 2009, 17:30
Posty: 103
Albo w autach z haldexem w których wystarczy odpiąć kostkę i wtedy jest fwd.

_________________
Zegrze Pomorskie 2010r 10.9 ET AWD STREET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 17:37 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
najważniejsze aby nie było różnych interpretacji wtedy będzie wszystko jasne :wink:

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron