Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 28 września 2010, 22:26 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Proszę wpisywać w wątku, jeżeli ktoś jest zawodnikiem to niech poda z jakiej klasy.
Każda propozycja powinna być sensownie umotywowana :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 29 września 2010, 21:48 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Szajba proponuje motocyklową klasę V2, ja bym ją zastąpił raczej klasą "chopper", bo przyjedzie jakaś Duca 1198 i zamiecie, a chodzi nam o ściągnięcie właśnie czopków.
Czym się różni chopper czy cruiser od ściga czy golasa można określić na podstawie np. kąta główki ramy.
Klasa taka dobra jest dla zawodników - bo dużo jest motocyklistów na takich maszynach
jest dobra tez dla widzów - bo "armatury" sa ładne :D

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 29 września 2010, 22:03 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 sierpnia 2008, 21:48
Posty: 76
Klasa DRAG AUTA:

9.2 Nadwozie i wyposaŜenie samochodu w klasach DRAG:
7) Wymagane są działające światła stop

Ten podpunkt można by skreślić ponieważ i tak nikt go nie przestrzega


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 29 września 2010, 22:04 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Ten przepis akurat jest dosyc istotny...

_________________
Obrazek
Corling Łukasz Snoch
ul. Dominiki 10
03-604 Warszawa

tel. 507 021 880
@ lukasz.snoch[at]post.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 29 września 2010, 23:26 
Offline

Dołączył: piątek, 9 maja 2008, 12:18
Posty: 22
Lokalizacja: Śląsk
Na przyszły sezon chciałbym uczynić swój samochód bardziej ekologicznym i przejść na biopaliwo E85,
które jest dopuszczone w Polsce ale z tego co wiem nie jest jeszcze dostępne na stacjach benzynowych.
Można je za to kupić na stacjach w UE, np: wystarczy pojechać do Niemiec.

Moje pytanie jest zatem następujące, czy w przyszłym sezonie będę mógł startować na tym paliwie w klasie Street?

Istnieją już przystosowane do tego paliwa seryjne samochody takich marek jak Ford, Volvo czy Saab, wyposażone są one w czujnik Flexifuel i nie ma różnicy czy wlejemy do baku E85 czy zwykłą benzynę.

Poniżej zamieszczam linki z info o paliwie:
http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/e85- ... -w-polsce/
http://www.spedycje.pl/logistyka/produk ... tkich.html
http://www.autoflesz.pl/artykuly/1730,N ... enzyn.html

Z tego co piszą w powyższych linkach paliwo to wkrótce będzie też dostępne w Polsce.

_________________
Et 11.90 pierwsze 11.XX w Polsce Street FWD
Wreszcie ET9.99 w Street AWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: czwartek, 30 września 2010, 08:43 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
Judge_Dread napisał(a):
Ten przepis akurat jest dosyc istotny...


Łukasz, najpierw zbieramy propozycje, nie przeprowadzamy nad nimi dyskusji na bieżąco bo to zabije przejrzystość wątku,
a istotne jest to byśmy mieli na zawodach Słońce :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: piątek, 1 października 2010, 12:16 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
lamikluki napisał(a):
Na przyszły sezon chciałbym uczynić swój samochód bardziej ekologicznym i przejść na biopaliwo E85,
które jest dopuszczone w Polsce ale z tego co wiem nie jest jeszcze dostępne na stacjach benzynowych.
Można je za to kupić na stacjach w UE, np: wystarczy pojechać do Niemiec.

Moje pytanie jest zatem następujące, czy w przyszłym sezonie będę mógł startować na tym paliwie w klasie Street?

na 99% dopiszemy E85 do listy dopuszczalnych paliw...
najprościej w ten sposób:
§9A. b. 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej w Unii Europejskiej i zgodne z normami UE.

to wykluczy paliwa typu metanol, paliwa z dodatkiem tetraetyloołowiu czy dziwne mieszanki z toluenem, olej opałowy i fryturę z chińskiego baru, a dopuści wszystko, co można kupić w legalnym obrocie.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: sobota, 2 października 2010, 10:50 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 7 czerwca 2010, 15:57
Posty: 3
cały regulamin motocykli jest do poprawek..
glownie chodzi o te nasze dlugie wahacze, torowe owiewki, ilosc hamulcow itp itd..
skrzykne chlopakow i napiszemy razem jakas serie proponowanych poprawek lub zmian..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: poniedziałek, 4 października 2010, 20:41 
Offline

Dołączył: piątek, 24 lipca 2009, 12:32
Posty: 86
Lokalizacja: Gryfice
Po przeglądnięciu regulaminu stwierdzam że przydało by się zmienić jeden bardzo ważny punkt - 9.7.6.
Co oznacza minimum? Czy będzie można się targować? Jeśli tak to przed przejechaniem w czasie 8.xxx czy po? Czy pieniądze są wypłacane w USD czy w PLN po średnim kursie? No i może by tak zachęcić jakąś większą sumą, bo puki co cały sezon bez rekordu...
:D :D :D

_________________
Obrazek
ET 8.3672 @ 294.6km/h Tierp Arena 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 13 października 2010, 14:21 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
temat regulaminowy zamkniemy w połowie listopada, jak ktoś chce jakichś zmian to niech pisze do tego czasu

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 13 października 2010, 21:09 
Offline

Dołączył: wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:00
Posty: 94
Ja to bym zmienił tylko dyscyplinę zawodników :D . Jak do 8 to do 8 :D . Jak zbieramy się posłuchać organizatorów na 10 to na 10 :D . W końcu poza świetną zabawą jaką sobie wszyscy fundujemy ważne jest nasze zdrowie!! :D
W lublinie w eliminacjach 1/4 miały jechać tylko motocykle. A było jak było :D . To nie sprzyja w naszej ocenie zdobywania dobrych wyników :D . Startując z samochodem umyka ten element nakręcania się i dopingowania między zawodnikami tej samej klasy :D . Samochód wie, że pewnie nie wygra a ja wiem że wygram :D . Oczywiście nigdy nie zakładam, że wygram bo wiadomo.................... wszystko może się zdarzyć! :D Ale zupełnie inaczej się jedzie z zawodnikiem o podobnym czasie, a w tej dyscyplinie wiemy że 2s to przepaść a więcej to................lepiej nie gadać. Jeżeli jest czas to jeździmy do woli jak w Zegrzu (imprezy dwudniowe mile widziane). Jak inne warunki lub okoliczności motocykle śmigają oddzielnie chyba że komuś to nie przeszkadza. Ale w końcu to tylko polemika. Dał bym tylko jeszcze nam parę przejazdów więcej (takich treningowych) żeby zapoznać się z warunkami panującymi na trasie przejazdu(dziury, łączenie płyt, czystość trasy). Mamy w końcu tylko dwa koła.
A tak w ogóle to wszystkich pozdrawiam. Tych bardziej i mniej zakręconych no i oczywiście Was ORGANIZATORÓW. Oby więcej takich imprez!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

_________________
Każdy ma takiego Roberta na jakiego zapracował


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 13 października 2010, 23:36 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Roberto, wiesz, że Lublin był wyjątkowy ze względu na konfigurację powrtou, ciasny parking itd, więc doszliśmy do wniosku że tak czy inaczej każdy zawodnik będzie musiał swoje odstać, a teoretycznie powinni dla nas być równie ważni motocykliści, street i drag. Ogólnie - kiedy to będzie możliwe - będziemy jednak starali się osobno prowadzić eliminacje.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: czwartek, 14 października 2010, 11:38 
Offline

Dołączył: wtorek, 24 sierpnia 2010, 19:00
Posty: 94
Spoko :D . Bardziej chodzi o dyscyplinę samych zawodników. O sam briefing z zawodnikami. Jak było w Lublinie. Jedni przyszli na czas inni pod koniec a innych nie było wcale. Po Zegrzu bym tylko to bardziej zaostrzył. Obecność na briefing z zawodnikami powinna być obowiązkowa. W końcu wszyscy mamy tak samo daleko jak i czasami blisko żeby dojechać. A wbrew pozorom to co tam mówicie jest ważne.

_________________
Każdy ma takiego Roberta na jakiego zapracował


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: czwartek, 14 października 2010, 13:02 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
jasne, myślę, że bez nalepki oznaczajacej obecność kierowcy na odprawie (używajmy tego pieknego, polskiego wyrażenia) żaden pojazd z nie powinien zostać wypuszczony na start - będę za tym przy poprawkach na 2011.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 19 października 2010, 00:07 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 września 2009, 13:26
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Jest taka możliwość żeby wylać na pierwszych 18m jakąś specjalną substancję, która pozwoli nam na taki ostry start jak na zawodach w USA ?

_________________
#1 King of Moto 2010 #2 King of Moto 2011
#1 Moto Plus 2010 #2 Moto Plus 2011
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron