Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 13:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 21:20 
Offline

Dołączył: wtorek, 4 października 2011, 20:12
Posty: 18
Myślę że jak auta streetowe czy to to 4x4 czy 2x4 będą robić 10 -tki. To tak naprawde czy to będzie takie ważne że ktoś zdjoł przedni napęd i złoił całą ośkę i wszystkie czteronapędówki ????? Czy ważniejsze będzie dla niego to że wkońcu czas ET- auta, które jest dopuszczone na ulice, którym poruszamy się praktycznie na co dzień - to jest właśnie cyfra 10... Myślę że z każdym kolejnym dniem, z każdym kolejnym sezonem i z każdą rundą walczymy żeby zrobić konkretny i zadawalający dla siebie dla innych czas ET. Ale wiadomo każdy ma jakiś cel w życiu do którego dąży nie raz za wszelką cenę. Ja też mam - ujżeć 10- tkę no ewentualnie wysoką 9- tkę, ale w samochodzie którym poruszam się na co dzień. Wiem że jest to wręcz nie realne. Ale dla mnie to jest tak naprawdę walka, walka z czasem. I chyba tak naprawde walka ze samym sobą. Nie wiem... ale jak narazie cały czas przegrywam ta walkę :evil: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 22:42 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
jeśli ścigasz się z czasem, to chyba wszystko Ci jedno, czy w drag czy w street? ;)
Klasy street powstały po to, żeby >>jakieś<< ograniczenia w nich obowiązywały i jeśli mają mieć sens, to granica między streetem a dragiem musi być wyraźna. Chociaż niektóre auta streetowe z powodzeniem by mogły w dragu startować, jeśli chodzi o ich wyniki, a co dopiero by było po odchudzeniu i na slickach... Aż szkoda że nie spróbują.
Nie mamy nic przeciwko odłączaniu napędu jednej z osi i na sezon 2012 będzie to wyraźnie zapisane. Ale przeciwni jesteśmy konwersjom w drugą stronę, czyli z ośki na AWD, na to zezwolenia nie będzie.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 5 października 2011, 00:31 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
to fajnie ze bedzie to jasne i nikt tego nie podwazy przy starcie bo tez własnie od 4 miechów mam zdemontowany przód naped w 996tt i konwersja na gt2 ( nie wiem po co oni te 5% mocy chcieli tam przenosic ) , next sezon street rwd :D

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 5 października 2011, 09:44 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
Postarajcie się aby STREET został streetem... musi być wyraźna granica (tak jak napisał Marlon).
Jestem za utrzymaniem tego punktu o nie ingerowaniu w rodzaj napędu w klasach STREET.

Moim zdaniem takie samochód (powiedzmy Porsche) AWD po odpięciu napędu (demontaż wału - do tego potrzeba kluczy, podnośnika, czasu itd) powinien zostać w Street AWD lub przejść do RWD Turbo (DRAG).
To nie jest tak, że Ci zawodnicy nie mają gdzie jeździć, a skoro "walczą tylko z czasem" to teoretycznie nie robi im różnica w której klasie jadą.

Sytuacja z Białej:
- Porsche zostaje przeniesione do klasy STREET AWD - i... wygrywa o 2 sekundy z drugim zawodnikiem.
- Porsche zostaje przeniesione do RWD TURBO ... i wygrywa z Pawłem Kowalskim i byłby to piękny emocjonujący pojedynek :mrgreen: .

Naprawdę nic na siłę- ten samochód w RWD Turbo wygrałby cały sezon... więc nie widzę sensu umieszczać go gdzieś indziej. Plusem tego byłoby dołożenie zawodników do RWD Turbo- gdzie ogólnie ta klasa nie należy do najbardziej licznych.
Do tego dochodzi im możliwość zastosowania SLIKÓW co mogłoby dać im jeszcze lepszy czas (a to nie są słabe samochody...).

PS. ja w Mini (DRAG) też od kilku lat jeżdżę ulicznym samochodem- jedynie wyrzucam fotel i kanapę (czyli ze 20 kg) i jakoś nie proszę o zrobienie klasy Mini Street... po pierwsze walczę ze swoimi rekordami osobistymi.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 5 października 2011, 20:18 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
ale co? chcecie jeszcze zmieniać regulamin na 2011?
piszcie we właściwym wątku

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 5 października 2011, 20:23 
Offline

Dołączył: wtorek, 4 października 2011, 20:12
Posty: 18
HIO dokładnie tak jak mówisz jeżeli walczy się tylko z czasem to nie ma różnicy w jakiej klasie jedziesz. Ale jeżeli jedziesz w klasie drag rwd i przyjadą np; litwini to możesz takim Porszakiem z odpiętym przednim napędem co jedynie sobie z torby strzelić i to wszystko, więc zostaje puki co tylko klasa street. Klasa drag rwd to już co najmniej trzeba dysponować 8- sekundowcem, także w Polsce myślę ze jakieś 3-4 lata i będzie grubo, puki co zostanimy jeszcze przy streecie bo szału nie ma i nie będzie :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 5 października 2011, 21:27 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
RWD w Polsce 8-sekundowiec? Póki co z 9-sekundowcami jest słabo.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011
PostNapisane: środa, 5 października 2011, 22:05 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
w przypadku porschaka to zadna ingerencja - 996tt , 2 egzemplarze o jakich tu mowa to poprostu specyfikacja 996gt2 ... w dowodzie i tak nie ma wpisywanego napedu tylko 996 , a jezeli watpliwosci ma sedzia moze spojrzec czy sa półoski do przednich piast - wystrczy reke włozyc , w druga strone w innych autach to faktycznie byłoby słabo gdyby w rwd latały 4x4 bo to spora przesada wrecz "oszustwo" , porownywalne to z np oponami jak chcesz w drag jechac na drogowej to czemu nie ale jak w street na dragowych to nie , moim zdaniem to logiczne porównanie i dopuszczenia ...

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron