Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2643 |
Strona 1 z 17 |
Autor: | OZ [ wtorek, 28 września 2010, 22:26 ] |
Temat: | Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Proszę wpisywać w wątku, jeżeli ktoś jest zawodnikiem to niech poda z jakiej klasy. Każda propozycja powinna być sensownie umotywowana |
Autor: | Marlon [ środa, 29 września 2010, 21:48 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Szajba proponuje motocyklową klasę V2, ja bym ją zastąpił raczej klasą "chopper", bo przyjedzie jakaś Duca 1198 i zamiecie, a chodzi nam o ściągnięcie właśnie czopków. Czym się różni chopper czy cruiser od ściga czy golasa można określić na podstawie np. kąta główki ramy. Klasa taka dobra jest dla zawodników - bo dużo jest motocyklistów na takich maszynach jest dobra tez dla widzów - bo "armatury" sa ładne |
Autor: | KamienPomorski [ środa, 29 września 2010, 22:03 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Klasa DRAG AUTA: 9.2 Nadwozie i wyposaŜenie samochodu w klasach DRAG: 7) Wymagane są działające światła stop Ten podpunkt można by skreślić ponieważ i tak nikt go nie przestrzega |
Autor: | Judge_Dread [ środa, 29 września 2010, 22:04 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Ten przepis akurat jest dosyc istotny... |
Autor: | lamikluki [ środa, 29 września 2010, 23:26 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Na przyszły sezon chciałbym uczynić swój samochód bardziej ekologicznym i przejść na biopaliwo E85, które jest dopuszczone w Polsce ale z tego co wiem nie jest jeszcze dostępne na stacjach benzynowych. Można je za to kupić na stacjach w UE, np: wystarczy pojechać do Niemiec. Moje pytanie jest zatem następujące, czy w przyszłym sezonie będę mógł startować na tym paliwie w klasie Street? Istnieją już przystosowane do tego paliwa seryjne samochody takich marek jak Ford, Volvo czy Saab, wyposażone są one w czujnik Flexifuel i nie ma różnicy czy wlejemy do baku E85 czy zwykłą benzynę. Poniżej zamieszczam linki z info o paliwie: http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/e85- ... -w-polsce/ http://www.spedycje.pl/logistyka/produk ... tkich.html http://www.autoflesz.pl/artykuly/1730,N ... enzyn.html Z tego co piszą w powyższych linkach paliwo to wkrótce będzie też dostępne w Polsce. |
Autor: | OZ [ czwartek, 30 września 2010, 08:43 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Autor: | Marlon [ piątek, 1 października 2010, 12:16 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Autor: | TaBoR [ sobota, 2 października 2010, 10:50 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
cały regulamin motocykli jest do poprawek.. glownie chodzi o te nasze dlugie wahacze, torowe owiewki, ilosc hamulcow itp itd.. skrzykne chlopakow i napiszemy razem jakas serie proponowanych poprawek lub zmian.. |
Autor: | Rataj [ poniedziałek, 4 października 2010, 20:41 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Po przeglądnięciu regulaminu stwierdzam że przydało by się zmienić jeden bardzo ważny punkt - 9.7.6. Co oznacza minimum? Czy będzie można się targować? Jeśli tak to przed przejechaniem w czasie 8.xxx czy po? Czy pieniądze są wypłacane w USD czy w PLN po średnim kursie? No i może by tak zachęcić jakąś większą sumą, bo puki co cały sezon bez rekordu... |
Autor: | OZ [ środa, 13 października 2010, 14:21 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
temat regulaminowy zamkniemy w połowie listopada, jak ktoś chce jakichś zmian to niech pisze do tego czasu |
Autor: | Roberto [ środa, 13 października 2010, 21:09 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Ja to bym zmienił tylko dyscyplinę zawodników . Jak do 8 to do 8 . Jak zbieramy się posłuchać organizatorów na 10 to na 10 . W końcu poza świetną zabawą jaką sobie wszyscy fundujemy ważne jest nasze zdrowie!! W lublinie w eliminacjach 1/4 miały jechać tylko motocykle. A było jak było . To nie sprzyja w naszej ocenie zdobywania dobrych wyników . Startując z samochodem umyka ten element nakręcania się i dopingowania między zawodnikami tej samej klasy . Samochód wie, że pewnie nie wygra a ja wiem że wygram . Oczywiście nigdy nie zakładam, że wygram bo wiadomo.................... wszystko może się zdarzyć! Ale zupełnie inaczej się jedzie z zawodnikiem o podobnym czasie, a w tej dyscyplinie wiemy że 2s to przepaść a więcej to................lepiej nie gadać. Jeżeli jest czas to jeździmy do woli jak w Zegrzu (imprezy dwudniowe mile widziane). Jak inne warunki lub okoliczności motocykle śmigają oddzielnie chyba że komuś to nie przeszkadza. Ale w końcu to tylko polemika. Dał bym tylko jeszcze nam parę przejazdów więcej (takich treningowych) żeby zapoznać się z warunkami panującymi na trasie przejazdu(dziury, łączenie płyt, czystość trasy). Mamy w końcu tylko dwa koła. A tak w ogóle to wszystkich pozdrawiam. Tych bardziej i mniej zakręconych no i oczywiście Was ORGANIZATORÓW. Oby więcej takich imprez!!!!! |
Autor: | Marlon [ środa, 13 października 2010, 23:36 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Roberto, wiesz, że Lublin był wyjątkowy ze względu na konfigurację powrtou, ciasny parking itd, więc doszliśmy do wniosku że tak czy inaczej każdy zawodnik będzie musiał swoje odstać, a teoretycznie powinni dla nas być równie ważni motocykliści, street i drag. Ogólnie - kiedy to będzie możliwe - będziemy jednak starali się osobno prowadzić eliminacje. |
Autor: | Roberto [ czwartek, 14 października 2010, 11:38 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Spoko . Bardziej chodzi o dyscyplinę samych zawodników. O sam briefing z zawodnikami. Jak było w Lublinie. Jedni przyszli na czas inni pod koniec a innych nie było wcale. Po Zegrzu bym tylko to bardziej zaostrzył. Obecność na briefing z zawodnikami powinna być obowiązkowa. W końcu wszyscy mamy tak samo daleko jak i czasami blisko żeby dojechać. A wbrew pozorom to co tam mówicie jest ważne. |
Autor: | Marlon [ czwartek, 14 października 2010, 13:02 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
jasne, myślę, że bez nalepki oznaczajacej obecność kierowcy na odprawie (używajmy tego pieknego, polskiego wyrażenia) żaden pojazd z nie powinien zostać wypuszczony na start - będę za tym przy poprawkach na 2011. |
Autor: | CzeX [ wtorek, 19 października 2010, 00:07 ] |
Temat: | Re: Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011 |
Jest taka możliwość żeby wylać na pierwszych 18m jakąś specjalną substancję, która pozwoli nam na taki ostry start jak na zawodach w USA ? |
Strona 1 z 17 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |