Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 22:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: sobota, 14 maja 2011, 11:47 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2011, 11:37
Posty: 9
Witam,
Mam kilka pytań co do startów i samych zawodów jako takich.

1. Do jakiej klasy mam się zapisać? Bo z tego co czytałem nie ma podziałów na pojemności silnika (2.0 benzyna FWD N/A)

2. Mam ubezpieczenie, przegląd itp aczkolwiek nie mam zmiany pojemności silnika wbitej w dowód (tzn. w dowodzie jest 1.5) czy to jest jakiś problem?

3. W dowodzie mam wbite LPG, jednak jest zdemontowane (jak zmieniałem silnik) Czy o to też przy "przeglądzie" na zawodach mogą się przyczepić?

4. Jakieś rady lub tematy o których zapomniałem?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi

_________________
Nexia GSi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: sobota, 14 maja 2011, 17:01 
Offline

Dołączył: czwartek, 30 grudnia 2010, 18:45
Posty: 31
Myśle ze nie bądą robic problemów z tym co napisałeś.. i mozesz SE startowac :)
nie robia problemów które nie istnieją

_________________
Kawasaki ZX-12R ET ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: sobota, 14 maja 2011, 17:41 
Offline

Dołączył: piątek, 24 lipca 2009, 12:32
Posty: 86
Lokalizacja: Gryfice
Generalny podział samochodów jest na street (seryjne wnętrze) i drag. Każde z nich podzielone ze względu na napęd (i nie tylko). Ale najlepszym sposobem jest zapoznanie się z regulaminem http://sss.org.pl/downloads/reg_2011.pdf nie jest to trudna lektura. Zapraszamy.

_________________
Obrazek
ET 8.3672 @ 294.6km/h Tierp Arena 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2011, 09:30 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
makowiecki napisał(a):
Witam,
Mam kilka pytań co do startów i samych zawodów jako takich.

1. Do jakiej klasy mam się zapisać? Bo z tego co czytałem nie ma podziałów na pojemności silnika (2.0 benzyna FWD N/A)

2. Mam ubezpieczenie, przegląd itp aczkolwiek nie mam zmiany pojemności silnika wbitej w dowód (tzn. w dowodzie jest 1.5) czy to jest jakiś problem?

3. W dowodzie mam wbite LPG, jednak jest zdemontowane (jak zmieniałem silnik) Czy o to też przy "przeglądzie" na zawodach mogą się przyczepić?

4. Jakieś rady lub tematy o których zapomniałem?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi


1. sądzę, że to "codzienny samochód, więc klasa Street FWD
2. nie ma dla nas znaczenia
3. j.w.
4. poczytać regulamin, przyjechać na zawody i dobrze się bawić :)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2011, 10:17 
Offline

Dołączył: sobota, 14 maja 2011, 11:37
Posty: 9
Ok, dzięki wielkie za odpowiedzi ;)

_________________
Nexia GSi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: piątek, 27 maja 2011, 06:15 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
Podłączę się pod temat. Czy taka zabudowa tylnej części wnętrza nie zdyskwalifikuje mnie z klasy street? Dodam, że płyta, która "przykrywa" miejsce po tylnej kanapie, wcale nie jest od niej lżejsza. Chodziło wyłącznie o estetykę, bo auto oprócz braku wspomnianej kanapy, ma pełne wyposażenie drogowe, tj. elektrykę szyb, szyberdach, audio, skórę..

Obrazek

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: piątek, 27 maja 2011, 09:55 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
Dyskwalifikuje Cie umiejscowienie akumulatora + np brak tylnej pólki
Jakbys wlozyl fotele to wtedy akumulator moglby zostac tam gdzie jest
reg. 9A b) 16


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: piątek, 27 maja 2011, 12:40 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
Akumulator na zawodach będzie umiejscowiony w aluminiowej, niepalnej obudowie. Zwracał mi na to uwagę sędzia w zeszłym roku mówiąc, że będzie ok.

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: piątek, 27 maja 2011, 18:41 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
Akumulator w street nie moze byc w jednej przestrzeni z kierowca, w drag moze byc + metalowa obudowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: piątek, 27 maja 2011, 21:03 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
Dla mnie bez różnicy jest klasa. Pytanie, czy mam się "przepisać" do dragu, czy zostanę automatycznie przeniesiony?

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: piątek, 27 maja 2011, 21:19 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
jak bedzie cos nie tak i to wylapia to Cie przeniosa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: sobota, 28 maja 2011, 00:48 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 7 sierpnia 2007, 21:37
Posty: 545
Lokalizacja: Wołomin
Skoro nie spełniasz kilku wymagań w klasie street, to logiczne jest, abyś od razu zapisał się w klasie drag. Ułatwi to życie Tobie i nam ;)

_________________
Masz problemy ze snem? Problemy z kręgosłupem?
http://www.star-medico.com
506994427


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: sobota, 28 maja 2011, 06:10 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 12:30
Posty: 45
Lokalizacja: SD
eltoN napisał(a):
Skoro nie spełniasz kilku wymagań w klasie street, to logiczne jest, abyś od razu zapisał się w klasie drag. Ułatwi to życie Tobie i nam ;)

Ten akumulator to jedyne niedociągniecie (zresztą przez długi czas jeździłem tym autem do pracy ;) ), które zresztą chciałem wyeliminować zgodnie z sugestią. Być może źle zrozumiałem sędziego w zeszłym roku ;)

_________________
Mitsubishi Colt - 472 KM/495 Nm
Built by myself, tuned by Compsport

Sponsorowany przez Mishimoto !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: środa, 1 czerwca 2011, 21:38 
Offline

Dołączył: środa, 1 czerwca 2011, 21:34
Posty: 14
Witam wszystkich jestem świeżak na forum zapisałem sie na 1/4 w Sosnowcu w klasie RWD street supercharger, posiadam Mustanga GT 07r manual z vortechem troche ponad 500km, a moje pytanie jest następujace jakie opony moge miec w swojej klasie z homologacja tylko ?? czy torowe ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Kilka pytań na temat startów na 1/4 mili
PostNapisane: środa, 1 czerwca 2011, 21:48 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 28 września 2008, 21:15
Posty: 193
Lokalizacja: WWL
@Stachu, z DOTEM i dopuszczeniem na rynki UE, np toyo R888 bądź podobne.

_________________
I drift not because it is a quicker way around the corner, but it is the most exciting way - Keichii Tsuchiya


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron