lamikluki napisał(a):
Według mnie starter odpalał idealnie nie trzeba było długo męczyć samochodu na LC, dzięki temu można było uzuskać niskie czasy reakcji poniżej 0,4s
Jeśli ktoś używa ręcznego do startu to nie ma problemu z ruszaniem pod górkę, mogło to sprawiać trudności niedoświadczonym kierowcą.
Najbardziej denerwujące na tych zawodasch były nierówności pod koniec toru bo przy 210km/h miałem trudności w trafieniu pomiędzy fotokomórki, w ogóle to podziwiam motocyklistów za ich odwagę.
Ja spotkałem się również raczej z negatywnymi opiniami na temat startera. Nie wiadomo kiedy obracał i trzymając starter za plecami uruchamiał go. Stałem przy starcie i widziałem wiele startów i średni czas reakcji był na poziomie 0,7-0,8 sek - to o czymś świadczy.
Kolega, który startował poprosił startera o trzymanie startera tak by on widział kiedy on puszcza. To pozwalało mu uzyskiwać bardzo małe czasy reakcji bo przynajmniej wiedział kiedy się spodziewać startu.
Co do lamp to z pewnością po kolei odpalające się żółte są lepsze i bardziej przewidywalne.
... No ale warunki mięli wszyscy takie same więc tak jak
lamikluki pisał dało się do tego dostosować ...
PS
Lamikluki respect dla Twojego autka ... Jak na ośke to Twój golfik nieźle wymiata. Niskie 12 i to z długim mieleniem na starcie to rewelacja
Nic tylko pozazdrościć
Pochwal się na ile masz to teraz wystrojone ?
... 210km na końcu ćwiartki to rewelacyjny wynik ... i to jeszcze ośką