Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego
http://forum.sss.org.pl/

FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11
http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2857
Strona 5 z 7

Autor:  matteusz [ poniedziałek, 19 września 2011, 22:25 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

Impreza super, jedyne zastrzeżenia mam co do wyjazdu, wyjeżdżałem w trakcie jakiejś przerwy technicznej i ochroniaże przy wyjeździe z parku maszyn powiedzieli, żeby jechać, natomiast jakieś 50m przed zjazdem z pasa dobiegł do nas "szanowny pan ochroniaż" i powiedział, że tędy nie przejedziemy "bo nie" (żadne auta nie jechały z przeciwka), kazał się cofnąć i wyjeżdżać przez trawę, paranoja.

No i przejazd Corrado to chyba jednak nie była pierwsza ósemka w Polsce, ósemki w Polsce to już 4 lata temu padały :wink:

Autor:  Nati [ poniedziałek, 19 września 2011, 23:17 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

matteusz napisał(a):

No i przejazd Corrado to chyba jednak nie była pierwsza ósemka w Polsce, ósemki w Polsce to już 4 lata temu padały :wink:



4 lata temu? Przytoczysz przykład?

Autor:  Judge_Dread [ wtorek, 20 września 2011, 00:53 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

To nie istotne Natalio.

Na zawodach SSS, ktore jako jedyne w Polsce posiada w pelni przystosowany sprzet do pomiaru 1/4 mili identyczny jaki stosuje sie na zawodach w USA i nie tylko, padla 8-mka pierwszy raz i to dwukrotnie.

Marcin oraz Jezij udowodnili iz maja potwornie szybkie auta a to co wyprawiali w czasie przejazdu walczac z utrzymaniem linni prostej bylo niesamowitym widowiskiem.

Padlo kilka rekordow zyciowych, kilka awarii nocnych walk o reanimacje sprzetow :)

Dziekuje iż moglem to z wami przezyc i wiem ze w przyszlym roku bedzie jeszcze lepiej.

Jako organizacja zaczynamy przygotowywac sie do sezonu 2012.

Autor:  matteusz [ wtorek, 20 września 2011, 08:00 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

Nati napisał(a):
matteusz napisał(a):

No i przejazd Corrado to chyba jednak nie była pierwsza ósemka w Polsce, ósemki w Polsce to już 4 lata temu padały :wink:



4 lata temu? Przytoczysz przykład?


KoE 2007 w Kamieniu Śląskim, nie chce mi się teraz szukać w archiwach, ale kto był, ten pamięta, że conajmniej 2 auta kręciły wtedy ósemki, a pomiar również był wykonywany sprzętem Race America, AFAIR :wink:

Autor:  OZ [ wtorek, 20 września 2011, 08:53 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

Nati napisał(a):
matteusz napisał(a):
No i przejazd Corrado to chyba jednak nie była pierwsza ósemka w Polsce, ósemki w Polsce to już 4 lata temu padały :wink:


4 lata temu? Przytoczysz przykład?


Ty to Nati młoda jesteś :)

Matteusz ma rację, padały w Polsce ósemki (ok. 8,6 - 8,8) czyli niższe niż te z Białej ale stało się tak podczas KoE 2007, którego SSS było organizatorem (zresztą było to ostatnie duże KoE w historii tej serii),
KoE to jednak KoE :D , nie jest rundą SSS klasyfikowaną w całym sezonie :D

natomiast my nie mierzyliśmy czasu na KoE z prostej przyczyny - sprzęt pomiarowy kupiliśmy później, pomiar robił właściciel marki KoE i nie był to RaceAmerica ale - o ile dobrze pamiętam - PortaTree (równie dobry sprzęt), mogło być to też coś europejskiego ... poza tym chłopaki z KoE źle odmierzyli sobie 1/4 mili, musieliśmy ich poprawiać przed zawodami ale mniejsza o to ... wtedy były dwa równoległe tory (do KoE z klejem na starcie i do SSS Racing bez kleju)

"enyłej" pierwsza ósemka na zawodach SSS Racing zmierzona przy pomocy RaceAmerica padła w Białej 18.09.2011 i została zrobiona przez kierowcę Corrado

Autor:  matteusz [ wtorek, 20 września 2011, 09:19 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

I teraz by się zgadzało :D

Autor:  marlen [ wtorek, 20 września 2011, 09:45 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

gadajcie sobie co tam chcecie :):) ale ja czekam Oz na reaktywacje Killera :):);)

KoE racja ogromna impreza, a ile przy tym było emocji, zawodników i widzów - cos pięknego :)

Autor:  czarna mamba [ wtorek, 20 września 2011, 11:04 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

przebieg, punktualnosc itp jak i cala impreza rewelacja !!!
dziekujemy :D

ps wiele osob :wink: zauwazylo 3 minusy (a własciwie niesislosci regulaminu i nieprzestrzeganie go przez ...i nie wyłapanie ich przez... )

- M5 na slicku (why?)
- diesel 4x4 brał udział w dwoch klasach- stret diesel i AWD drag (why?)
- i na nastepny sezon trzeba sprecyzowac kwestie odlaczanego przedniego napedu w autach czteronapedowych - tu konkretnie porsche turbo(4x4) jadące w rwd - czy tak wolno czy nie wolno , do tej pory zwykło sie uwazac ze jak masz elementu nitro to jestes doladowany , a tu sa elementy 4x4 i w niektorych autach mozna to odlaczyc guzikiem .... :roll: i nie wiadomo kto jak ma i czy tego uzywa czy nie , ale fabrycznie to auto jest 4x4
(chyba nikt tego (porsche) nie oprotestowywał , ale słyszałem ze niektorzy moooocno stękali :lol:

...ale to zapewne do przedyskutowania na next sezon

Autor:  Blezerek [ wtorek, 20 września 2011, 11:20 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

Warto zaznaczyć,że na SSS Racing a nie w Polsce.Zasługi Blaszce odbieracie :wink:

Autor:  Marlon [ wtorek, 20 września 2011, 12:05 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

Blezerek napisał(a):
Warto zaznaczyć,że na SSS Racing a nie w Polsce.Zasługi Blaszce odbieracie :wink:

Tak też przebiegle mówiłem - pierwsza ósemka na naszych zawodach w Polsce. Chwyt marketingowy ;)

Odnośnie "nieprzestrzegania regulaminu"
- M5 i jego opony zostały dopuszczone przez nas warunkowo, w rzeczywistości więcej tam bierznika niż na R888; był chyba nawet tu na forum temat
- Golf Nosarzewskich był dopuszczony z dwoma różnymi kierowcami raz w klasie Street Diesel, raz w klasie AWD Turbo, jest to możliwe
- Porsche miało odpiety napęd, ale faktycznie stwierdzenie tego jest trudne w warunkach polowych - spód w porsche jest cały zabudowany płytami. O sytuacji wiedzielismy już dzień przed zawodami (Witek Łukasiewicz zwrócił nam na to uwagę).

Autor:  OZ [ wtorek, 20 września 2011, 12:58 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

my uznajemy wyniki pomiarowe tylko z naszych imprez, inne nas nie interesują
a szczególnie nie interesują nas te z dystansem 370 metrów ;)

Autor:  Aniolek [ wtorek, 20 września 2011, 13:00 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

czarna mamba napisał(a):
przebieg, punktualnosc itp jak i cala impreza rewelacja !!!
dziekujemy :D

ps wiele osob :wink: zauwazylo 3 minusy (a własciwie niesislosci regulaminu i nieprzestrzeganie go przez ...i nie wyłapanie ich przez... )

- M5 na slicku (why?)
- diesel 4x4 brał udział w dwoch klasach- stret diesel i AWD drag (why?)
- i na nastepny sezon trzeba sprecyzowac kwestie odlaczanego przedniego napedu w autach czteronapedowych - tu konkretnie porsche turbo(4x4) jadące w rwd - czy tak wolno czy nie wolno , do tej pory zwykło sie uwazac ze jak masz elementu nitro to jestes doladowany , a tu sa elementy 4x4 i w niektorych autach mozna to odlaczyc guzikiem .... :roll: i nie wiadomo kto jak ma i czy tego uzywa czy nie , ale fabrycznie to auto jest 4x4
(chyba nikt tego (porsche) nie oprotestowywał , ale słyszałem ze niektorzy moooocno stękali :lol:

...ale to zapewne do przedyskutowania na next sezon



popieram - trochę się ten regulamin rozjechał

Autor:  OZ [ wtorek, 20 września 2011, 13:01 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

nie rozjechał się, tylko niektórym może się tak wydawać ale jest inaczej :D
porsche miało napęd wyłącznie na tył a M5 nie było na slicku, itd...

Autor:  lelenbp [ wtorek, 20 września 2011, 17:03 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

Ja jestem mega zadowolony z tego że w końcu mogłem wziąsc udział w takich zawodach.
Fakt czasów nie miałem rewelacyjnych bo klasie mini zająłem 5 miejsce ale liczyła się dobra zabawa.
Rozmawiałem z bardzo ciekawymi osobami z którymi jako widz raczej nie miał bym takiej możliwości.
Najlepszy czas jaki wykręciłem to 16,38 co przy stukającej panewce i tak jest bardzo dobrym wynikiem, Całe szczęście auto przetrwało 7 przejazdów i niestety padło w drodze na mazury. Wiedziałem czym to się skończy ale spełnienie marzeń z dzieciństwa było dla mnie ważniejsze.
Dziękuje wszystkim za udaną imprezę i mam nadzieje do zobaczenia na może kolejnych zawodach:)

Autor:  Nati [ wtorek, 20 września 2011, 17:20 ]
Temat:  Re: FINAŁ 2011, drift i 1/4 mili - Biała Podlaska - 17-18.09.11

OZ napisał(a):
Nati napisał(a):
matteusz napisał(a):
No i przejazd Corrado to chyba jednak nie była pierwsza ósemka w Polsce, ósemki w Polsce to już 4 lata temu padały :wink:


4 lata temu? Przytoczysz przykład?


Ty to Nati młoda jesteś :)



Od razu młoda ehh:) Mi chodziło bardziej o to, że nie można porównywać różnych imprez do siebie, gdzie jest inny sprzęt pomiarowy - chociażby drzewko startowe. Wiemy dobrze, że na jednych drzewkach można wykręcić czasy RT zaskakująco niskie:)

Powiedzmy to tak - jest to pierwsza wysoka ósemka na naszej imprezie z naszym sprzętem pomiarowym, dlatego zasłużone 1000 USD zostało wypłacone :)

Strona 5 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/