Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: sobota, 21 stycznia 2012, 21:36 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
idac tym tropem mozna by i dopuscic na taka os tanie koła dojazdowe - nie słyszałem o takich dopuszczeniach na swiecie w powaznych stowarzyszeniach , organizacjach etc, zwłaszcza ze istnieja jak juz pisałes dedykowane do tego opony hoosier czy m/t , przeciez jezeli komus to nie pasuje mozna jechac w street nie inwestujac nic w dodatkowe opony , moze jeszcze dopuscmy totalnie łyse opony drogowe w street bo maja hologacje a ze nie maja bieznika ... :lol: , mam nadzieje ze do takiego absurdu jak opona motocyklowa w samochodzie nigdy nie dojdzie :idea: :!:

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: niedziela, 22 stycznia 2012, 02:24 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Nie dojdzie, a regulamin na 2012 jest już opublikowany i taki pozostaje.

_________________
Obrazek
Corling Łukasz Snoch
ul. Dominiki 10
03-604 Warszawa

tel. 507 021 880
@ lukasz.snoch[at]post.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 24 stycznia 2012, 23:10 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
SebaJDM wrzuć może zdjęcie, jak to wygląda u Ciebie obecnie. to wtedy Marlon oceni prawidłowo czy jest zgodne z regulaminem czy nie.... tym bardziej, że nie do końca wszystko dokładnie opisałeś i podałeś nie ten punkt regulaminu, który Cie dotyczy.

to co miałeś w zeszłym roku było niezgodne według mnie z punktami:

9.2 Nadwozie i wyposażenie samochodu w klasach DRAG:
1).... Jeżeli wymianie podlega podłoga pod fotelem
kierowcy to fotel musi być bezpiecznie przytwierdzony do sztywnej konstrukcji pojazdu lub klatki bezpieczeństwa.
2) .... Możliwa jest wymiana drzwi przednich od strony kierowcy pod warunkiem zainstalowania klatki bezpieczeństwa.

6) Dokonywanie modyfikacji podłużnic, płyty podłogowej, nadwozia jest dozwolone pod warunkiem zamontowania
metalowej klatki bezpieczeństwa.

Obrazek
Obrazek

więc ustalcie sobie przed sezonem, co i jak ma być, żeby później nie było zdziwienia... :idea:


Kiedyś w regulaminie, był punkt o zakazie wyprowadzania wydechu przed kołem- teraz nie zauważyłem tego punktu, czy go już po prostu nie ma ? :lol:

PS. liczę że u Ciebie na nowych gratach 185 KM pęknie. Powodzenia.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 01:30 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
Jak nie mam hamulców na jednej osi to muszę używać spadochronu?

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 09:36 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 3 maja 2009, 10:11
Posty: 138
Lokalizacja: warszawa | woŁomin
tak

6) Samochód musi posiadać sprawny układ hamulcowy i kierowniczy. MoŜliwe jest zastosowanie hamulców tylko na
jednej osi, pod warunkiem zamontowania spadochronu hamującego, typu uŜywanego w wyścigach na 1/4 mili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 12:17 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
Ewa (Griftera) napisał(a):
tak

6) Samochód musi posiadać sprawny układ hamulcowy i kierowniczy. MoŜliwe jest zastosowanie hamulców tylko na
jednej osi, pod warunkiem zamontowania spadochronu hamującego, typu uŜywanego w wyścigach na 1/4 mili.

Ja tu nigdzie nie widze ze jest napisane ze mam obowiazek uzywania.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 12:28 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 28 września 2008, 21:15
Posty: 193
Lokalizacja: WWL
olozwirski napisał(a):
Ewa (Griftera) napisał(a):
tak

6) Samochód musi posiadać sprawny układ hamulcowy i kierowniczy. MoŜliwe jest zastosowanie hamulców tylko na
jednej osi, pod warunkiem zamontowania spadochronu hamującego, typu uŜywanego w wyścigach na 1/4 mili.

Ja tu nigdzie nie widze ze jest napisane ze mam obowiazek uzywania.


Czy rozumiesz znaczenie słowa " możliwe " ? Wg regulaminu możesz mieć hamulce tylko na jednej osi, ale pod warunkiem. Tym warunkiem jest rzeczony spadochron. Jesli zapis jest niejasny, poprawimy brzmienie na bardziej zrozumiałe.

Pozdr :)

_________________
I drift not because it is a quicker way around the corner, but it is the most exciting way - Keichii Tsuchiya


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 12:34 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: niedziela, 3 maja 2009, 10:11
Posty: 138
Lokalizacja: warszawa | woŁomin
Dokładnie tak jak pisze buber82

W tym wypadku warunek=obowiązek ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 14:58 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
olozwirski napisał(a):
Ewa (Griftera) napisał(a):
tak

6) Samochód musi posiadać sprawny układ hamulcowy i kierowniczy. MoŜliwe jest zastosowanie hamulców tylko na
jednej osi, pod warunkiem zamontowania spadochronu hamującego, typu uŜywanego w wyścigach na 1/4 mili.

Ja tu nigdzie nie widze ze jest napisane ze mam obowiazek uzywania.

nie masz obowiązku w każdym przejeździe używać spadochronu, to bez sensu. Niepotrzebna strata czasu i pracy na złożenie spadochronu.
Spadochron jest po to, żeby ustabilizowac tor jazdy kiedy hamując wyłącznie przodem będziesz miał problemy z utrzymaniem linii lub z zatrzymaniem się na odpowiednim dystansie. Ma być rodzajem hamulca bezpieczeństwa.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 3 lutego 2012, 16:02 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
Marlon i wszystko jasne.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 15 lutego 2012, 11:11 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
To znowu ja :D
Chciałbym doprecyzowac paragraf 9.2 reg punkt 13

13) Nieseryjny zbiornik paliwa moŜe się znajdować w miejscu seryjnego zamontowania, w bagaŜniku lub po stronie
silnika i musi być na trwałe przytwierdzony. Zbiornik paliwa musi być wykonany z niepalnego materiału. Przewody
paliwowe muszą być metalowe lub w metalowym oplocie.
Czy zbiornik moze być w miejscu tylnej kanapy? W corsie nie występuje bagażnik jako taki po wyjeciu środka.

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 15 lutego 2012, 11:50 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
może, jeśli spełnia pozostałe warunki
[EDIT]
Ale Specu, kombinezonik!
(9.1.2) napisał(a):
Kombinezon jest wymagany również w przypadku zamontowania zbiornika paliwa w sposób inny niż seryjny

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Ostatnio edytowano czwartek, 16 lutego 2012, 01:22 przez Marlon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 15 lutego 2012, 11:52 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: sobota, 16 września 2006, 22:00
Posty: 511
bagaznik znajduje sie za tylna kanapa jako taki ;)

pamietaj ze jak wkladasz nieseryjny zbiornik paliwa musisz jezdzic w kombinezonie
jest tez zapis ze silnik wraz z osprzetem musi byc oddzielony od kierowcy grodzia 2mm z niepalnego materialu
zawsze staralismy sie tego pilnowac ze przegroda musi byc oddzielajaca zbiornik paliwa od kierowcy, nie widze teraz tego zapisu w regulaminie, wiec albo Marlon cos zmienil albo zbiornik paliwa traktujemy jako osprzet silnika ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 15 lutego 2012, 17:29 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
nie grifterku, przynajmniej od poprzedniego sezonu to jest w tej formie :)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: czwartek, 16 lutego 2012, 00:09 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
HIO napisał(a):
SebaJDM wrzuć może zdjęcie, jak to wygląda u Ciebie obecnie.

Długo nie odpowiadałem na to pytanie, bo trudna sprawa i nie chciałem sam decydować.

Ale mieliśmy dzisiaj akurat konsylium SSSTeam :) składające się z kilku osób, w tym wykwalifikowany blacharz od grubej roboty, który niejedno auto złożył i wie, gdzie są konstrukcyjnie ważne punkty

Z tego, co widzimy na zdjęciach i wiemy swoimi drogami, to auto regulaminu raczej nie spelnia.
Problemem jest mocowanie fotela, problemem jest wycięcie wzmocnień, drzwi od kierowcy, klatka co prawda jest, ale częściowa i nie wiadomo z czego.

Z tych zdjęć nie możemy wiele wyczytać, przydały by się lepsze, szczegółowe zdjęcia tych modyfikacji - poproszę jeśli to możliwe na marcin.maciazek@sss.org.pl

Właściciel ma swój rozum i umie czytać, więc niech sam osądzi, czy nie zostanie cofnięty z kwitkiem na zawodach.
Nie jest w naszym interesie, żeby zawodników nie dopuszczać do startów, ale regulamin jest i tak liberalny, nie pamietam żebyśmy komuś startów zabronili, ale ze zdjęć wynika, że tu z bezpieczeństwem jest kiepsko.

Ze zdjęć wynika, że nie powinien być dopuszczony. Może w rzeczywistości jest inaczej, o tym wie właściciel, ktory, żeby się nie rozczarować, musi wziąć w rękę regulamin.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron