jeśli nic się nie zmieni, to...
- drag: nie bedzie trzeba mieć hamulców na jednej z osi. (zostawiamy dowolność, bo sa różne rozwiązania). Ale wtedy trzeba mieć spadochron, moze być bez homologacji i używany, byle nie z prześcieradła.
- W Moto nie wymagamy przeglądu i rejestracji.
- w drag i moto nie wymagamy świateł
- W street można rozłączyć napęd jednej z osi przez wyjęcie wału lub półosi
- we wszystkich klasach doładowanie niedziałające nie jest liczone (ewentualnie będziemy plombować, obowiazek zgłoszenia)
- w street wyłącznie opony dopuszczone do ruchu, nie ma przebacz. to jedyne "obostrzenie", a właściwie będziemy tylko bezwzględnie tego wymagać
- w street dozwolony akumulator w jednej przestrzeni z kierowcą, zabudowany w skrzynkę trwale przymocowaną do podłogi
- obowiązkowa poranna odprawa! pod groźbą zmniejszenia liczby przejazdów kwalifikacyjnych.
- wprowadzony punkt o bezwzględnej trzeźwości kierowcy (i pasażera w street), co będziemy kontrolować i srogo karać
- zakaz stosowania motocyklowych opon w drag
chyba tyle z istotnych zmian, poza tym kilka punktów zostało przepisanych, by brzmiały po polsku i jednoznacznie. to nie jest jeszcze oficjalne, ale jutro powinno zawisnąć w formie pdf-a na sss.org.pl