Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 17 października 2011, 23:03 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
właśnie idea klasy street jest taka aby były to samochody które wyjechały z fabryki i takie same trafiły do klasy street , jak zaczniemy liberalizować streeta to ja jestem za tym aby wyznacznikiem dla klasy street był przegląd techniczny to będzie libelaryzacja na maxa :lol:


ja sie z tym nie zgadzam bo blasa street staje się streetodragiem :lol: ja mam taki punkt widzenia ale generalnie i tak się dostosuję do regulaminu :wink:

tylko jeśli jednym idziemy na rękę to innym też trzeba żeby było sprawiedliwie ..........


kto jeszcze zmienił napęd w kalsach ? i nie został złapany ?

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 17 października 2011, 23:27 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
po rozpieciu w 911 przodu do dragu - dobre , chyba jezeli juz to pozstanie w tej samej klasie , choc i tak nadal jestem za dopuszczeniem tego , jak komus naped nie działa juz fabryczny bo visko siadło lub innna awaria napedu a auto moze jechac to tez do dragu ? jak szpera nie dział juz po 10 latach komus to tez juz nie seria i drag nie dajmy sie zwariowac , jezeli auto wyglada na 100% seryje nie mozemy tego traktowac jako drag , co innego slicki lub dołozenie nepedu

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 17 października 2011, 23:55 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
A kto sie ściga samochodami fabrycznymi bez żadnych modów?
Dla mnie różnica pomiędzy street a drag powinny wyznaczac przede wszystkim opony, seryjne wnętrze, przegląd i OC. A to że ktoś zmienił napęd czy silnik to nie jest nic dziwnego w tych kręgach, a poza tym i tak w streecie jest podział na napędy.

Aniolek napisał(a):
właśnie idea klasy street jest taka aby były to samochody które wyjechały z fabryki i takie same trafiły do klasy street , jak zaczniemy liberalizować streeta to ja jestem za tym aby wyznacznikiem dla klasy street był przegląd techniczny to będzie libelaryzacja na maxa :lol:


ja sie z tym nie zgadzam bo blasa street staje się streetodragiem :lol: ja mam taki punkt widzenia ale generalnie i tak się dostosuję do regulaminu :wink:

tylko jeśli jednym idziemy na rękę to innym też trzeba żeby było sprawiedliwie ..........


kto jeszcze zmienił napęd w kalsach ? i nie został złapany ?

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 18 października 2011, 00:02 
Offline

Dołączył: wtorek, 15 czerwca 2004, 10:35
Posty: 133
Lokalizacja: GDYNIA
dokładnie

_________________
Toyota Supra et11,805@211.38km/h 582KM 636Nm
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Bmw M3 E46 Tor Poznań 2:00.275
Mistrz Polski 2007 Turbo+
http://WWW.NIKORACING.COM
http://WWW.HOOSIER.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 19 października 2011, 23:06 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
w regulaminie na 2011r jest jasno napisane że nie jest dozwolona zmiana rodzaju napędu niech ten zapis zniknie na 2012 i już macie problem rozwiązany i wszystko będzie jasne , a co do zepsutego napędu to ciekaw co powie sędzia jak opowiem mu że w moim aucie mam elektrycznie ustawiane fotele i coś się zepsuło i nagle fotel się podniósł, przesunął, pochylił i cały czas bez przerwy tak robi i dlatego musiałem go usunąć ale nie dla zbicia wagi tylko dla bezpieczeństwa :lol: wszyscy powinniśmy być traktowani tak samo więc jeśli wam pójdą na rękę z tymi napędami innym też trzeba będzie , takie 966T niemieckiego" tifu " nie przejdzie bo jest niesprawne technicznie ale jesteśmy w PL wiadomo dlatego oficjalnie jestem za zniesieniem zakazu wyciągania np.foteli itp. z wnętrza auta bo to przecież w niczym nie przyszkadża podczas jazdy a tym bardziej samochód nie jest popsuty :P

no i jeszcze raz na koniec polecam regulamin na 2011 wszystko jest jasne i czytelne , z mojej strony to by było na tyle, bić piany nie zamierzam a tym bardziej czytać zarzuty pod moim adresem że chcę wyeliminować silnych konkurentów z klasy i dlatego kończę na ten temat zwróciłem uwagę na nieprawidłowości w regulaminie i dalej niech sie dzieje co chce :wink:

pozdrawiam

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: niedziela, 23 października 2011, 17:31 
Offline

Dołączył: czwartek, 16 lipca 2009, 22:03
Posty: 4
pytanie mam, czy samochód z oponami na osi nie napędzanej z DOT USA, ale bez znaczka "E" będzie zaliczony do klasy Drag?
oraz felgi do dragu, a na nich opony z DOT i "E" zalicza się do street?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 24 października 2011, 01:29 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
zależy od tego jaki masz bieżnik? wysyłasz zdjęcie na mail lub wstawiasz na forum link i dostajesz odpowiedź
nie wywalamy wszystkich opon DOT bez EU z automatu do drag, to byłoby idiotyczne podejście
generalnie zasada jest jedna czyli street=no slick
felgi nie mają znaczenia, natomiast symbol E na oponie daje prawo do startu w street

przynajmniej tak było w 2011, ew. zmiany na 2012 chyba nie będą tego jakoś specjalnie ograniczać ale dyskusja na temat regulaminu toczy się przynajmniej do połowy listopada zatem wszystko może się zdarzyć

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 24 października 2011, 09:34 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Tak było w 2011 ale rozmowy (z zawodnikami i w naszym gronie) każą jednak nałożyć ograniczenie - tylko musimy się zdecydować, czy dopuszczamy wyłącznie E20, czy DOT także (chociaż wiadomo, że DOT może mieć opona bardzo specjalizowana). Zasady muszą być jasne, metoda jest też dopuszczanie konkretnych modeli opon (tak bywa w niektórych sportach) tylko nie wiem kto ma tyle wolnego czasu.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 24 października 2011, 12:19 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
socjalistycznej biurokracji mówimy nie ;)
jak dla mnie steet=no slick a oznaczenia nie mają znaczenia,
dot nie jest żadnym wyznacznikiem bo są dostępne na rynku: "drag dot slick"
E jest wyznacznikiem (i z góry wiadomo, że spełnia warunki klasy street) ale wtedy niektóre tanie streetowe opony z dot usa wypadają co w sumie szkodzi zawodnikom a nie ma wpływu na konkurencję czyli czasy i po to właśnie w 2011 lub może nawet w 2010 "drag dot usa no-slick" zostały dopuszczone i to chyba nawet w połowie sezonu jakoś, na wniosek samych zawodników

ps. technologie i oznaczenia :lol: napiszmy do tego ustawę ;) nie zapominając o średnicy rurek na klatkę i grubości spawów na rdzy ;)
na szczęście nie ja ją będę pisał bo to strata czasu

co do fizycznego odłączania napędu to mi to nie przeszkadza a auto dalej jest tak samo sprawne jak 4 na 4 tylko staje się RWD, natomiast zamiana napędu z fabrycznego FWD na RWD lub odwrotnie jest bez sensu i to nie tylko z finansowego punktu widzenia, w tym ostatnim przypadku oczywiście do drag

to wszystko to drobnostki nie wpływające na 1/4 mili czy przejrzystość regulaminu, wpływają jedynie na to, że wątek o regulaminie nie jest nudny :)

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 24 października 2011, 20:49 
Offline

Dołączył: czwartek, 17 czerwca 2004, 00:14
Posty: 154
Lokalizacja: Inowroclaw
ja też nie widzę problemu aby opony streetowe z USA na dobre zagościły w klasach streetowych

_________________
Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
2009 Street Power RWD 1 w generalce
2009 King of Street 2 w generalce
2010 Street Power 1 w generalce
2010 King of Street 1 w generalce

Chevrolet Corvette C5 Z06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 24 października 2011, 22:43 
Offline

Dołączył: wtorek, 14 września 2010, 11:35
Posty: 32
OZ napisał(a):

co do fizycznego odłączania napędu to mi to nie przeszkadza a auto dalej jest tak samo sprawne jak 4 na 4 tylko staje się RWD, natomiast zamiana napędu z fabrycznego FWD na RWD lub odwrotnie jest bez sensu i to nie tylko z finansowego punktu widzenia, w tym ostatnim przypadku oczywiście do drag


A co ze zmianą z FWD na AWD ? Taka zmiana sens już ma wg mnie przynajmniej :wink:

_________________
Best ET = 14.761 potem 14.014 a teraz 13.666
Taka niebieska Skoda Octavia II RS 2.0 tdi ~280KM/500Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: poniedziałek, 24 października 2011, 23:47 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
ma sens ale w klasach drag; wiąże się z grubszą robotą, cięciem podłogi itd. Wiem, że w niektórych modelach łatwiej, w innych trudniej, ale generalnie nie jest i nie powinno być dozwolone w stricie :)

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: niedziela, 30 października 2011, 00:01 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 sierpnia 2008, 21:48
Posty: 76
Czy w VW CORRADO występował napęd 4x4 montowany seryjnie ? Bo z tego co pamiętam jeździ takie w klasie STREET DIESEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: niedziela, 30 października 2011, 00:45 
Offline

Dołączył: piątek, 24 września 2010, 20:50
Posty: 7
KamienPomorski napisał(a):
Czy w VW CORRADO występował napęd 4x4 montowany seryjnie ? Bo z tego co pamiętam jeździ takie w klasie STREET DIESEL

Nie nie występował. Takie auto nie jeździ i nie będzie jeździło w klasie street diesel.

_________________
http://www.abartuning.pl

12,19ET street diesel ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: niedziela, 30 października 2011, 19:09 
Offline

Dołączył: czwartek, 7 sierpnia 2008, 21:48
Posty: 76
Pamiętam że jeździło corrado 4x4 w klasie diesel na impezie w kwietniu i chyba zajął 1 albo 2 miejsce
2 3071 Krzysztof Nosarzewski VW CORRADO 14.175 13.564


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron