Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest sobota, 22 września 2018, 22:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: piątek, 13 stycznia 2012, 09:40 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
I jak sprawa zwalniaczy z tyłu w Drag? W pełni popieram to co napisał Daniel :(

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: sobota, 14 stycznia 2012, 00:09 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
mamy zebranie w niedzielę, będziemy myśleć, ewentualnie dzwonić do wróżbity lub rzucać kostką...

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: sobota, 14 stycznia 2012, 00:12 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
Myślcie ale nas jest 2 góra 3 nie chce zamiatać dupą przy 190 km/h

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: sobota, 14 stycznia 2012, 01:05 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 19 czerwca 2006, 00:00
Posty: 49
No nie chcial bym zaciagac recznego przy 200... A tak to moze wygladac.

_________________
ET 11.11


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:46 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Marlon wzroujesz sie na regulaminie sport compact - fajnie, owszem, ale przecież są jeszcze inne klasy - np ja będę miał z tym teraz problem.

Ja też się dołącze do prośby o ogarnięcie tematu zwalniaczy (ale nie koniecznie z tyłu;) ). Mam teraz dwa samochody klasy pro stock (rurowa rama przestrzenna etc) które startowały za granicą od lat, jako, że są tylnosilnikowe to nie mają hamulcy z przodu, koła to tzw spindle mounts czyli są montowane bezpośrednio na zwrotnice więc nie ma mowy o zamontowaniu hamulcy. I co - w Anglii/w Stanach jest dobrze, a tu źle? Z przodu mam małe opony szerokości roweru więc próba zwalniania nimi samochodu jest po prostu niebezpieczna. Oba auta mają spadochrony które bardzo stabilizują pojazd przy hamowaniu.
Conajmniej jednym samochodem chcę wystartować przynajmniej na bemowie jak nie w całym cyklu, no ale jeśli mam przerabiać pół ramy i montować hamulce to...
Mam nadzieję, że jednak mnie dopuścicie (może, ze względu na spadochron?) No i w moim przypadku to nie jest "osłabianie układu hamulcowego" - tu go nigdy nie było...

Żeby nie być gołosłownym to jedno z autek:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 08:33 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
+1
U mnie opony z tyłu to 135/70r13

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 09:53 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
nie martwcie się takimi detalami,
w drag pojedzie praktycznie każde auto, Marlon ma bardzo życiowe i pozytywne podejście do zawodników i na pewno nikogo nie odeśle do domu z badania technicznego, bo nasz regulamin jest NA PRAWDĘ liberalny w klasach drag, praktycznie można wszystko

_________________
http://www.apispower.pl

9,93 ET (N2O 1-5), Biała Podlaska 12.06.2005
9,45 ET (bez N2O), Krems 13.09.2008
S4 - coś jakby kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 11:20 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
KONCZYMY JUŻ TEN WĄTEK, nastepny po sezonie 2012.

Dziekujemy wam za wasze sugestie i spostrzeżenia. Trwaja ostatnie "szlify" i publikujemy obowiazujacy regulamin w 2012.

_________________
Obrazek
Corling Łukasz Snoch
ul. Dominiki 10
03-604 Warszawa

tel. 507 021 880
@ lukasz.snoch[at]post.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 11:22 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
a tak w ogóle to skąd wiecie, co jest w regulaminie? :lol:
Będzie wilki syty i owca cała, jaqo ty się nie martw :) regulamin już leci w lekko poprawionej formie

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 13:37 
Offline

Dołączył: piątek, 15 września 2006, 12:39
Posty: 149
Lokalizacja: BRONX
Chętnie zakończe dyskusjię więc jak?
Bo reg. jest nadal na 2011 :D
I co musze mieć hamulce z tyłu?

_________________
Corsa 3.0 N/A ET 12.21


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 14:41 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Dzieki za rozsądne podejście.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 17:44 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
Specu lada dzień albo lata chwila ukaże się nowy regulamin, odrobina cierpliwości. Tak bardzo oponujesz za brakiem hamulcy na tylnej osi, a w Niemczech nie dopuścili Cię do startu bez w/w. Znaleźliśmy na to rozwiązanie.

Admin proszę zamknąć ten wątek i dodać informację w momencie zamieszczenia regulaminu na 2012 r.

_________________
Obrazek
Corling Łukasz Snoch
ul. Dominiki 10
03-604 Warszawa

tel. 507 021 880
@ lukasz.snoch[at]post.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: wtorek, 17 stycznia 2012, 22:32 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Judge_Dread napisał(a):
a w Niemczech nie dopuścili Cię do startu bez w/w.

To juz jak widac jest nie wazne bo Marlon/OZ wyjasnili wszystko, ale to kiepski argument bo w wiekszosci zawodow w Niemczech taka modyfikacja jest dozwolona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 00:10 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
jeśli nic się nie zmieni, to...
- drag: nie bedzie trzeba mieć hamulców na jednej z osi. (zostawiamy dowolność, bo sa różne rozwiązania). Ale wtedy trzeba mieć spadochron, moze być bez homologacji i używany, byle nie z prześcieradła.
- W Moto nie wymagamy przeglądu i rejestracji.
- w drag i moto nie wymagamy świateł
- W street można rozłączyć napęd jednej z osi przez wyjęcie wału lub półosi
- we wszystkich klasach doładowanie niedziałające nie jest liczone (ewentualnie będziemy plombować, obowiazek zgłoszenia)
- w street wyłącznie opony dopuszczone do ruchu, nie ma przebacz. to jedyne "obostrzenie", a właściwie będziemy tylko bezwzględnie tego wymagać
- w street dozwolony akumulator w jednej przestrzeni z kierowcą, zabudowany w skrzynkę trwale przymocowaną do podłogi
- obowiązkowa poranna odprawa! pod groźbą zmniejszenia liczby przejazdów kwalifikacyjnych.
- wprowadzony punkt o bezwzględnej trzeźwości kierowcy (i pasażera w street), co będziemy kontrolować i srogo karać :)
- zakaz stosowania motocyklowych opon w drag

chyba tyle z istotnych zmian, poza tym kilka punktów zostało przepisanych, by brzmiały po polsku i jednoznacznie. to nie jest jeszcze oficjalne, ale jutro powinno zawisnąć w formie pdf-a na sss.org.pl

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012
PostNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 01:11 
Offline

Dołączył: czwartek, 10 czerwca 2004, 03:57
Posty: 1583
jaqo napisał(a):
Judge_Dread napisał(a):
a w Niemczech nie dopuścili Cię do startu bez w/w.

To juz jak widac jest nie wazne bo Marlon/OZ wyjasnili wszystko, ale to kiepski argument bo w wiekszosci zawodow w Niemczech taka modyfikacja jest dozwolona


Wszystko wyjasnia regulamin ktory ukaże sie najprawdopodobniej jutro i nic innego Ci nic nie wyjasnia.

_________________
Obrazek
Corling Łukasz Snoch
ul. Dominiki 10
03-604 Warszawa

tel. 507 021 880
@ lukasz.snoch[at]post.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron