Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2881 |
Strona 1 z 12 |
Autor: | TOMEKKK [ niedziela, 2 października 2011, 08:41 ] |
Temat: | Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Witajcie. Na wstępie dziękuję za wytrwałość SSS w organizowaniu imprez w tym trudnym sezonie i mam nadzieję, że w przyszłym będzie tylko lepiej. Moja propozycja to: -pozwolenie na umieszczenie akumulatora w kabinie w klasie street (oczywiście umieszczonego w niepalnej obudowie). Uzasadnienie: niektórzy mają przeniesione aku do bagażnika, a na zawody zgodnie z regulaminem można było zdemontować tylne fotele/tylną półkę. Niestety wtedy auto automatycznie szło do dragu. Pozdr |
Autor: | kikac [ poniedziałek, 3 października 2011, 21:34 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 2012 |
nie wiem czy to jest miejsce żeby o tym tu pisać ale z tego co ludzmi rozmawiam to wydaje mi się że frekwencja w klasach moto i moto plus zdecydowanie by wzrosła jak by były wykluczone przedłużenia wachaczy. Bo kogo się nie zapytam z znajomych to każdy na pytanie czemu nie startujesz w zawodach to odpowiedź jest jedna : co ja będę się zapisywał jak tam każdy ma przedłużony wachacz a ja nie to nie mam szans. Dla mnie to tam rybka. ale wydaje mi się że frekwencja mogła by zdecydowanie wzrosnąć. |
Autor: | Marlon [ poniedziałek, 3 października 2011, 22:00 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 2012 |
Kikac, jesteś najlepszym przykładem że przedłużony wahacz to nie wszystko i swoimi wynikami obalasz teorię, że długi wahacz jest niezastąpiony. Dyskusja na ten temat wraca co roku. Swoją drogą, zestaw wydłużający do różnych Suzuki wcale nie jest taki drogi i łącznie z łańcuchem zamknie się w 1000pln. |
Autor: | kikac [ wtorek, 4 października 2011, 08:30 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 2012 |
tak jak pisałem dla mnie to bez różnicy. i tak w klasie MOTO przedłużany wachacz nie jest na tyle ważny co technika. Mam nadzieje że dzięki temu że udało mi się wygrać ten sezon uda się przyciągnąć większą liczbę zawodników. Bo w tym sezonie to było nas tylko trzech stałych Dorota, Kuba i Ja. |
Autor: | bados [ czwartek, 6 października 2011, 22:15 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
nie będę lobbował długiego wahacza, bo i tak mi to rybka ze względu na klasę w jakiej jeżdzę. spostrzeżenie moje jest takie, że wcześniej- jeszcze dwa sezony temu nie było długich wahaczy i frekwencja nie była większa, a poziom ... hmm:) Chciałbym by jak najwięcej motocykli brało udział w zawodach, zawsze można stworzyć klasę dla motocykli z krótkim, albo długi przenosi wyżej- pewnie zrobi sie potem ankiete. |
Autor: | Marlon [ czwartek, 6 października 2011, 22:23 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Street w motocyklach... nawet nie myślleliśmy o tym, ale raczej nie przewidujemy dalszego mnożenia klas. jedyne nad czym ja bym się zastanowił, to dopuszczalność odchudzania przez np. zdjęcie jednej tarczy z przodu - jak dla mnie to jest hardkor, ale np. Fejt tak jeździ, tylko ja nie wiem czy nie lepiej jeźdźca wysłac na odchudzanie |
Autor: | HIO [ piątek, 7 października 2011, 00:16 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Autor: | okeciak89 [ piątek, 7 października 2011, 10:27 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
moze warto jeszcze rozdzielic klase STREET na profi i profi plus, poniewaz duzo osob z wollnossaca jednostka, samochodem ulicznym musi wybrac gorsze zło, albo wydmuszki 600-set kg na 300KM (pozdro SPEC ), albo doladowane FWD, nie ma gdzie sie ulokowac, takze moze tutaj rozdzielic, duzo osob rezygnuje wlasnie z tych powodow |
Autor: | Judge_Dread [ piątek, 7 października 2011, 10:56 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Ja proponuje wprowadzic dla kazdego zawodnika osobna klase z nagroda 10 000 zl, pucharem, rocznym pakietem socjalnym, 4 tygodniowymi wczasami w Autstralii. A mniej żartobliwie: Street to Street, opony dopuszczone do poruszania sie po drogach ulicznych czyli znaczek E na oponie, bez wyjatkow auta w pełni streetowe z pełnym wnętrzem podłogą itd itd tak jak je fabryka wypuściła (dopuszczone modyfikacje mechaniczne i elektroniczne pozwalające podnieść moc i zwiększyć bezpieczeństwo). Restrykcyjne przestrzeganie i sprawdzanie aut przed startem, a kazda proba oszustwa nagradzana Dyskwalifikacja bez dyskusji. Odłączenie trwałe napędu poprzez wymontowanie elementów przenoszących napęd jak najbardziej na tak(Porshe z Białej wyjaśniłem w innym wątku - pojazd został sprawdzony, napęd był trwale odłączony). Klatka tylko i wyłącznie zgodnie z załącznikiem J, a nie za przeproszeniem @##$%#@ cieniutka rurka ala pałąk w aucie w którym nie ma połowy podłogi a po rolce dach spotyka sie z podłogą bo przed niczym ta pseudo "klateczka" nie chroni. Uściślenie regulaminu. Jasne i klarowne zasady gry dla wszystkich. |
Autor: | speedster [ piątek, 7 października 2011, 11:34 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Zgadzam sie z HIO bardzo mało aut jezdzi w klasach dragowych. Ja takze bym nie wprowadzal zadnych nowych modyfikacji w klasach street. Bo aut jest tam juz za duzo. Poszedlbym dalej. W klasie street pozwolilbym na minimalne modyfikacje. Przykladowo przy dodaniu doładowania (kompressor, turbo, nitro), przy wymianie silnika na wiekszy, przy zmianie napedu samochod powinnien jezdzic w klasie drag. W street dopusciłbym tylko: wymiania wydechu, układ dolotowy takze kolektory i przepustnice, wałki, komputer, wtryski, opony dopuszcozne do ruchu i inne malo ingerujace w samochod modyfikacje. Mysle ze wiecej aut by przeszlo na klase drag. ewentulanie bezpłatny wjazd drugiego samochodu z oponami i mechanikiem (mam na mysli tylko opony slick i tylko w klasie drag) |
Autor: | OZ [ piątek, 7 października 2011, 14:44 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Autor: | porscheee [ piątek, 7 października 2011, 15:06 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
w przypadku porschaka to zadna ingerencja - 996tt , 2 egzemplarze o jakich tu mowa to poprostu specyfikacja 996gt2 ... w dowodzie i tak nie ma wpisywanego napedu tylko 996 , a jezeli watpliwosci ma sedzia moze spojrzec czy sa półoski do przednich piast - wystrczy reke włozyc , w druga strone w innych autach to faktycznie byłoby słabo gdyby w rwd latały 4x4 bo to spora przesada wrecz "oszustwo" , porownywalne to z np oponami jak chcesz w drag jechac na drogowej to czemu nie ale jak w street na dragowych to nie , moim zdaniem to logiczne porównanie i dopuszczenia ... ja juz pisąłem w innym watku mam własnie tez zdjety taki naped i uwazam to za "fabryke" majac zamiar w 2012 startowac w street rwd , jest to prosta modyfikacja nie ingerujaca w bezpieczenstwo nie zwiekszajaca mocy a masa zmniejszona o jakies 17 kg czyli tyle co ktos np. zamontuje lzejszy fotel lub zaleje wiecej paliwa ... |
Autor: | Judge_Dread [ piątek, 7 października 2011, 15:28 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Autor: | bados [ piątek, 7 października 2011, 18:42 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
wracając jeszcze do twojej wypowiedzi KIKAC, powiedz kolegom że o to chodzi w tym sporcie, nie ma tak że wypada się jak z filip z konopii seryjnym motocyklem i się wygrywa... co najwyżej można powalczyć... a przede wszystkim z własnym rekordem. Jak się ktoś nakręci to zaczyna kombinować co zrobić by być szybszym. Nie odbierz tego jako ataku na Ciebie czy kogokolwiek- niech przestaną marudzić i ścigają się dla fanu. Przedłużenie wahacza w GSXR kosztowało mnie 500zł razem z przedłużeniem łańcucha. Wracając do tematu jestem za możliwością demontażu jednej tarczy hamulcowej w motocyklu, przynajmniej w klasie extreme- tak jak u Fejta. |
Autor: | kikac [ sobota, 8 października 2011, 20:00 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
ja też tak czuje i moim rywalem na sezon 2012 jest osiągnięcie ET + RT poniżej 10,5. |
Strona 1 z 12 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |