Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego http://forum.sss.org.pl/ |
|
Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2881 |
Strona 10 z 12 |
Autor: | specu [ czwartek, 16 lutego 2012, 22:02 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Oki montujemy w miejscu tylnej kanapy. Kombinezonik jest nawet z homologacją FIA |
Autor: | SebaJDM [ sobota, 18 lutego 2012, 20:05 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Autor: | Marlon [ sobota, 18 lutego 2012, 20:20 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
W tej chwili problemem jest, że masz drzwi z laminatu, które są dopuszczone jeśli masz klatkę, ale Twoja klatka niestety jest aluminiowa. Masz następujące opcje: albo wymieniasz klatkę na stalową, albo przedstawiasz homologację tej klatki, którą masz (pozostawiając lekkie drzwi) albo zostawiasz lekką klatkę, a montujesz normalne drzwi. Do podłogi nie można się przyczepić, jest zgodna z regulaminem, "ma być ona trwale przymocowana" bez określenia w jaki sposób. Klatka bezpieczeństwa ma być stalowa. Na Polo mamy oko, mam nadzieje że pojawi się teraz w wersji zgodnej z regulaminem |
Autor: | SebaJDM [ sobota, 18 lutego 2012, 21:31 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
czy taki rolbar wystarczy ? http://allegro.pl/rollbar-rolbar-roll-b ... 55573.html |
Autor: | Marlon [ sobota, 18 lutego 2012, 22:11 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Przydałby się jeszcze zastrzał do przodu, to i tak będzie naciągane minimum. Chodzi o to, by coś chroniło Cię przed bocznym uderzeniem - choćby przez zawodnikiem z sąsiedniego pasa, który straci panowanie. Zwykle tą rolę pełnią drzwi. |
Autor: | SebaJDM [ sobota, 18 lutego 2012, 23:49 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
ok raczej powrócę do seryjnych drzwi kierowcy ale muszę w tym przypadku wywalić aluminiowa klatkę bo jej istnienie jest bezsensowne czy taki zbiornik paliwa jest dozwolony |
Autor: | Marlon [ niedziela, 19 lutego 2012, 00:04 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
tak |
Autor: | HIO [ niedziela, 19 lutego 2012, 14:05 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Autor: | Marlon [ niedziela, 19 lutego 2012, 17:57 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Autor: | Judge_Dread [ niedziela, 19 lutego 2012, 22:29 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Odchodząc od tematu regulaminu, zgodności i niezgodności. Trzeba mieć naprawdę odwagę by tym autem stawać na prostej i jechać bez pełnej klatki. Przy każdym mocniejszym zderzeniu kierowca ma małe szanse na przeżycie i osobiście jestem zdania tego co HIO iż to nie jest tylko wymiana podłogi na 2 mm bo stara była przerdzewiała. Stara podłoga składała się z dwóch blach grubszych które stanowią jeden odlew dodatkowo jest harmonijka na podłodze która nie jest przypadkowa. Niestety regulamin dopuszcza taka modyfikację ale osobiście będę w sezonie 2013 za tym by to zmienić. Nie tylko podłużnice gwarantują bezpieczeństwo pojazdu. A mocowanie typu nity (nie określamy tego co to trwałe mocowanie) to tak jakbym 2 kartki papieru skleił taśmą papierową, w sumie się trzyma ale każdy najmniejszy ruch to rozrywa. |
Autor: | kuba_guzik110 [ sobota, 25 lutego 2012, 14:49 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Czyli reasumując. Jeśli mam civica 5g coupe który był seryjnie FWD, a mam go przerobionego na AWD na podzespołach hondowskich (nie było trzeba ciąć podłużnic i ich przerabiać, tak samo z tunelem środkowym) oczywiście opony dopuszczone do ruchu z E20. To musze startować nim w klasie DRAG AWD ?? Z góry dziękuje za odpowiedz |
Autor: | Marlon [ sobota, 25 lutego 2012, 14:57 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Tak, w street masz możliwość przeróbki napędu tylko w jednym kierunku: możesz z auta z napędem na 4 kola zrobić auto z napędem na 2 koła (dowolne, przód lub tył) Natomiast samochód przerobiony z napędu na jedną oś na napęd na obie osie automatycznie ląduje w klasie Drag, niezależnie od innych elementów wyposażenia. |
Autor: | kuba_guzik110 [ sobota, 25 lutego 2012, 15:03 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
No to do zobaczenia na bemowie mam nadzieje że się wyrobie Jeszcze takie pytanko kaski itp normalnie mnie obowiązują jak na klase drag przystalo, czy można z tego zrezygnowac przy mniej hardcorowym aucie w porównaniu do konkurencji ?? |
Autor: | Marlon [ sobota, 25 lutego 2012, 17:56 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
Regulamin to regulamin, kaski w klasie Drag sa obowiązkowe Jeśli nie masz swojego, to SSS Ci kask zapewni... ale trzeba pamiętać że one mają po 10 lat, miało je na bani kilkaset osób a w zimę leżą w moim nieogrzewanym magazynie. Za 50-100 pln na znanym portalu aukcyjnym kupisz kask dobry na taką okazję - na motocykl bym go nie zalożył, ale do samochodu wystarczy. np. coś takiego http://moto.allegro.pl/kask-kaski-luis- ... 80862.html |
Autor: | kuba_guzik110 [ sobota, 25 lutego 2012, 18:15 ] |
Temat: | Re: Propozycje zmiany regulaminu 1/4 mili 2012 |
nie no spoko kask mam motocrossowy bo kiedyś się jeździło i na tym. Tu tylko chodzi o pole widzenia + jestem wysoki prawie 2m wzrostu i nie wiem czy nie bede kaskiem walil o dach |
Strona 10 z 12 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |