Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: środa, 25 kwietnia 2012, 10:17 
Offline

Dołączył: wtorek, 24 kwietnia 2012, 22:52
Posty: 17
gn11.wasyl napisał(a):
STAN_Warsaw napisał(a):
Witam wszystkich.
Auto miało debiut rok temu ale po raz pierwszy odniosło swój sukces na Bemowie :D

P.S

W czym wam przeszkadzają klasy street?
Całość polega na tym że są auta które użytkujemy na co dzień...a przykładowo..Czy np dawny GMC Typhoon który bił rekordy jeździ na co dzień czy stał w warsztacie i szykował się na kolejne zawody? sorry ale różnice pomiędzy tzw wydmuszkami a autami ulicznymi widać gołym okiem.
Jeśli komuś przeszkadza klasa to niech włoży z powrotem wszystko do środka i wraca do street w czym problem? z masą? Bardzo fajnie że jest klasa tego typu. To że akurat trafiło się w tej klasie parę przegiętych aut nie znaczy że od razu trzeba wszystkich przenosić do klasy drag.

Ja długo zastanawiałem się czy jechać w street...czy też zalać c16 i przejść do klasy drag...
tą przyjemność zostawiłem sobie na później wiec w drag pewnie niebawem też się z wami pościągam tylko gumy ogarnę ;-)

Pozdrawiam wszystkich.


Klasy Drag i Street należy połączyć i zrezygnować z Diesel jako oddzielna, Masters wystarczająco udowodnił ze da się szybko. Chcesz mieć wnętrze i wygrywać pucharek ? Zapisz się do klubu 300+ albo lataj na Unlim z całą resztą bogatych ludzi. Zawody jako takie są po to by bez kompromisów próbować osiągać jak najlepszy czas bo o to chodzi w wyścigach na 1/4 mili. Nie wspomnę już że wyśmiałeś klasy Drag jakie one to wolne na innym forum a jak przyszło co do czego że mogą się połączyć i możesz przestać wygrywać pucharki (aż takie ważne są?) to klas łączyć nie chcesz ? Hipokryzja na najwyższym poziomie.

pzdr


Myślę że troszkę przegiąłeś w tym poście Paweł. To że ścigam się R35 nie znaczy że kogoś traktuje niżej. Szanuje każdego przeciwnika. Akurat tak się składa że jestem pierwszą osobą z Polski która startuje na Unlim 500.Dostałem się oficjalnie już na listę. Pierwsza ekipa z Polski. Klasa do 700Ps na kołach.P.S z tymi parametrami co mam teraz cała waszą klasę drag która była w niedziele bym zniszczył...więc dla Ciebie to był by raczej strzał w kolano.P.S nie napisałem że są wolne tylko gdzie się podziały te inne auta które kiedyś wchodziły w 10... !!! I to nie jest jakaś złośliwość tylko wspomniałem o fakcie. Mimo to Maluch, Corsa i Grzenia Camaro to były moje faworyty ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: środa, 25 kwietnia 2012, 12:05 
Offline

Dołączył: wtorek, 4 października 2011, 20:12
Posty: 18
Witam
Ja też osobiście pojechałem na Bemowo z nastawieniem że zobaczę u siebie 10-tkę. Ale niestety jeszcze wiele przedemną wyjść z progu i wiele jeszcze tego chleba trzeba zjeść. :? Co prawda pierwsze 60ft zrobiłem 1,6xx ale to nie wszystko. magiczne 11,4 jeszcze niestety nie poprawiłem :( Stan myślę że jeszcze staniemy na kresce.pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: środa, 25 kwietnia 2012, 12:13 
Offline

Dołączył: wtorek, 24 kwietnia 2012, 22:52
Posty: 17
Prosiak napisał(a):
Witam
Ja też osobiście pojechałem na Bemowo z nastawieniem że zobaczę u siebie 10-tkę. Ale niestety jeszcze wiele przedemną wyjść z progu i wiele jeszcze tego chleba trzeba zjeść. :? Co prawda pierwsze 60ft zrobiłem 1,6xx ale to nie wszystko. magiczne 11,4 jeszcze niestety nie poprawiłem :( Stan myślę że jeszcze staniemy na kresce.pozdr.


Pewnie ;)

W GTR bardzo przeszkadza opona typu run flat. Po spuszczaniu powietrza o 0,5 znacznie poprawiłem wynik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: środa, 25 kwietnia 2012, 13:52 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Stan, jeśli na Moskwę zaopatrzysz się w slicki, może u nas na Rudnikach pojedziesz w Drag?
Bardzo ciekaw jestem, ile by się dało urwać

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: środa, 25 kwietnia 2012, 17:33 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: wtorek, 29 września 2009, 15:01
Posty: 741
Stasiu tylko zrób porządek z dachem przed Moskwą, plizzzz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: środa, 25 kwietnia 2012, 18:20 
Offline

Dołączył: wtorek, 24 kwietnia 2012, 22:52
Posty: 17
Nie mogę użyć pełnego slicku na Moscow Unlim. Mogę semi-slick.Ale to i tak by sporo poprawiło. Nati dach poprawie(tą część z załamaniem flagi)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 00:48 
Offline

Dołączył: środa, 25 maja 2005, 10:06
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa/ SSGarage
gn11.wasyl napisał(a):
Klasy Drag i Street należy połączyć i zrezygnować z Diesel jako oddzielna, Masters wystarczająco udowodnił ze da się szybko. Chcesz mieć wnętrze i wygrywać pucharek ? Zapisz się do klubu 300+ albo lataj na Unlim z całą resztą bogatych ludzi. Zawody jako takie są po to by bez kompromisów próbować osiągać jak najlepszy czas bo o to chodzi w wyścigach na 1/4 mili. Nie wspomnę już że wyśmiałeś klasy Drag jakie one to wolne na innym forum a jak przyszło co do czego że mogą się połączyć i możesz przestać wygrywać pucharki (aż takie ważne są?) to klas łączyć nie chcesz ? Hipokryzja na najwyższym poziomie.

pzdr


totalnie się nie zgodzę z Twoją opinią. Obecny układ jest bardzo dobry. zawodników w każdej klasie było sporo, czasy dobre.
łącząc Drag ze Streetem, zamiast 2 x po 15 samochodów będziesz miał tylko 15 samochodów, bo niektózy stwierdzą że to bez sensu. Rozwój, rekordy, o którym mówisz bedzie możliwe tylko, jeżeli bedzie to popularna zabawa, przyciągająca sporo kierowców... równierz albo przede wszystkim tych z ulicy. Popularyzacja tego przyciągnie też sponsorów, poparcie władz lokalnych itp... Twoja wizja kieruję sie raczej w stronę zamkniętego, wąskiego klubu.

Też nie do końca wyobrażam Sobie, że gość dajmy na to w nowiutkim Ferrari, będzie chciał jechać w parze z Civiciem, pociętym, połatanym, nastawionym tylko na szybki przejazd, pojeździe w którym ryzyko jakiejś awarii jest baaardzo duże.
Dla przykładu- w klasach Drag na Bemowie, jeden Civic w klasie Mini zgubił korbę, jeden Civic Rwd tańczył po całym torze, Golf w FWD Turbo zgubił maskę, ktoś tam wydmuchał uszczelkę na bournoucie... Niektórzy ewidentnie wolą bezpieczniej pojechać w Street dla funu.

_________________
Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)

http://www.SSGarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 09:16 
Offline

Dołączył: środa, 14 marca 2012, 10:56
Posty: 21
Lokalizacja: W-wa
Marlon napisał(a):
BTW: ostatnie zawody pozwalają myśleć, czy klasy street mają sens?


czemu?

_________________
Pozdrawiam
Piotrek

Chevy Impala SS '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 09:22 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
przeczytaj resztę wątku

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 10:20 
Offline

Dołączył: wtorek, 17 stycznia 2012, 03:38
Posty: 21
Chyba wsadze sobię starego tonsila z tyłu jako zabudowę audio i też pojadę w streecie:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 10:45 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
jaqo napisał(a):
Chyba wsadze sobię starego tonsila z tyłu jako zabudowę audio i też pojadę w streecie:P


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 18:36 
Offline

Dołączył: środa, 14 marca 2012, 10:56
Posty: 21
Lokalizacja: W-wa
Marlon napisał(a):
przeczytaj resztę wątku

czytałem nawet dwa razy...

I dalej nie widzę sensu...

Podział na klasy jest fajny, a jeśli auta streetowe zostaną połączone z dragowimi, to jak ktoś napisał większoć oleje waszą impreze :/ a to raczej będzie słaba promocja tego sportu :(

Jak pamiętam większość tu zaczynała na ulicy... I co znów na nią wracać... Spoko już jadę na zawady wyrywać leżacych z ulicy hehe tylko czy to ma sens... Lepiej chyba jak wszyscy będziemy na zamkniętym lotnisku latać...

Jak dla EOT


ps. Fajna impreza :D

_________________
Pozdrawiam
Piotrek

Chevy Impala SS '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 18:40 
Offline

Dołączył: piątek, 30 czerwca 2006, 12:37
Posty: 374
Lokalizacja: Dragstrip
dobrze - przeczytałeś wątek dwa razy i bardzo fajnie, a teraz przeczytaj jeden raz ale ze zrozumieniem a nie tylko rozpoznaniem wyrazów

pzdr

_________________
nr startowy 12 - 2007r. - Street FWD
nr startowy 41 - 2010r. - Street FWD
nr startowy 18 - 2012 - Drag RWD - 13,205 ET Bemowo
Chevy Camaro Z28 Iroc-Z 6,3L V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 18:53 
Offline

Dołączył: środa, 14 marca 2012, 10:56
Posty: 21
Lokalizacja: W-wa
gn11.wasyl napisał(a):
dobrze - przeczytałeś wątek dwa razy i bardzo fajnie, a teraz przeczytaj jeden raz ale ze zrozumieniem a nie tylko rozpoznaniem wyrazów

pzdr


sorry ale osobiste wycieczki zachowaj dla siebie

a róbcie co chcecie, mam to gdzieś...

ja wpadłem sprawdzić czas i mam jakieś porównanie do AWD, a do aut dragowym to żadnego nie będzie porównania :/

_________________
Pozdrawiam
Piotrek

Chevy Impala SS '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: I runda 2012 - Warszawa, Bemowo 21-22.04.2012
PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2012, 18:57 
Offline

Dołączył: wtorek, 6 lipca 2004, 16:51
Posty: 1950
Lokalizacja: Płn-wsch od Warszawy
Lubię używać środka wyrazu znanego jako sarkazm. Na Bemowie klasy street pojechały dragi bez mydła :lol: więc zażartowałem sobie. Klasy street zostają oczywiście.

_________________
'95 Yamaha XJ600; '63 MGB; '86 Chevy Blazer LT1; '03 vivaro; '05 Pug 407sw hdi

spiker
http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron